بهروان: نگاه به همه باشگاه ها یکسان است : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ...


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به اظهارات سرپرست محترم باشگاه استقلال در مورد فشردگی برنامه های لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد. ورزش سه: به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در پاسخ به اظهارات سرپرست محترم باشگاه استقلال در مورد فشردگی برنامه‌های لیگ برتر اظهار داشت: در پاسخ به انتقاد مطرح شده توسط آقای منصور پور حیدری که از جمله پیشکسوتان فرهیخته فوتبال کشور بوده و مورد احترام بنده نیز است ذکر نکاتی را ضروری می بینم. قبل از شروع مسابقات، تقویم‌های پیشنهادی را به باشگاه‌های لیگ برتر ارائه کردیم و باشگاه‌ها نقطه نظرات خود را به سازمان لیگ اعلام کردند که اکثر تیم‌ها، با تقویم فعلی مسابقات موافق بودند.

وی در ادامه بیان کرد: پیش از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر، تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید فوتبال کشورمان هم برنامه‌های اردویی خود را به ما اعلام کرده بودند و کارلوس کی روش سرمربی محترم تیم ملی در برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر هیچ دخالتی نداشته است.

رئیس کمیته مسابقات افزود: اگر تیم‌ها با این برنامه ریزی مشکل داشتند، باید در همان مقطع زمانی انتقادات و نظرات خود را به ما اعلام می کردند. برنامه ریزی برای همه تیم‌ها یکسان بوده و اگر در برخی مقاطع فشردگی در برنامه بازی‌ها وجود دارد، این فشردگی برای همه تیم‌ها است و سازمان لیگ با دید یکسان به همه باشگاه‌ها می‌نگرد.

پورحیدری روز گذشته اعلام کرده بود مرگ هوادار پرسپولیس بخاطر فشردگی مسابقات لیگ برتر رخ داده است.


ویدیو : بهروان: نگاه به همه باشگاه ها یکسان است