بهترین All-In-One PC‌ های بازار : زمان آن رسیده است تا به فکر جایگزینی رایانه ...


زمان آن رسیده است تا به فکر جایگزینی رایانه رومیزی خودتان که فضای زیادی را اشغال کرده است با AIO PC‌ها باشید. باوجود پردازنده های Sandy Bridge ،‌ میزان حافظه بالای RAM و همین طور فضای ذخیره سازی زیاد،‌ حالا AIO PC‌ ها می‌توانند با کامپیوتر های رومیزی از نظر قدرت برابری کنند.
زمان آن رسیده است تا به فکر جایگزینی رایانه رومیزی خودتان که فضای زیادی را اشغال کرده است با  AIO PC‌ها باشید. باوجود پردازنده های Sandy Bridge  ،‌ میزان حافظه بالای RAM و همین طور فضای ذخیره سازی زیاد،‌ حالا AIO PC‌ ها می‌توانند با کامپیوتر های رومیزی از نظر قدرت برابری کنند. علاوه بر این‌،‌ آن‌ها از صفحه‌نمایش های لمسی هم بهره می‌برند و همین آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند.



اصطلاحات فنی
  • Sandy Bridge
آخرین نسل پردازنده های Intel Core  i3‌،‌i5 و i7 از ریزمعماری sandy Bridge  استفاده می کند که از ویژگی هایی چون سرعت بالاتر‌،‌مصرف پایین تر انرژی و گرافیک مجتمع بهتر بهره می برد.

  • Thunderbolt
رابط جدید اپل که اجازه انتقال داده با سرعتی معادل ده گیگابایت در ثانیه (از منظر تئوریک) را فراهم می نماید. این رابط سیگنال های ویدیویی و داده را بر روی یک کابل انتقال داده اما سخت افزارهای سازگار با آن معدود هستند ؛ Thunderbolt تا سال 2012 به صورت اختصاصی در اختیار اپل خواهد بود.

  • تراشه گرافیکی یکپارچه
دو مدل از مدل های معرفی شده در این بررسی از پردازنده های گرافیکی یکپارچه با پردازنده اصلی استفاده می کنند. سه مدل دیگر از تراشه های گرافیکی جداگانه استفاده می کنند که در کل آن‌ها را بزرگتر‌،‌سریع‌تر و از نظر گرافیکی قدرتمند‌تر می‌سازد.

  • USB 3.0
نسخه جدید USB از سرعتی معادل نیمی از سرعت Thunderbolt استفاده می‌کند اما به صورت گسترده ای از آن پشتیبانی می‌شود. اگر به فکر استفاده از یک هارد دیسک اضافه هستید‌،‌USB 3.0 بهترین گزینه در حال حاضر برای شماست.



قابلیت های اصلی

  • صفحه‌نمایش لمسی
بازی هایی چون نسخه مخصوص Google Chrome بازی Angry Birdsبر روی صفحه‌نمایش‌های لمسی بسیار سرگرم‌کننده‌تر هستند.با اینحال Windows 7 یکپارچگی اندکی با صفحه‌نمایش‌های لمسی دارد.

  • امکانات ارتباطی
طراحی ساده خوب است اما بهتر است این طراحی به گونه‌ای باشد که از تعداد پورت‌های در دسترس شما نکاهد. پورت‌های پیشرفته‌تری چون USB 3.0 و Thunderbolt در اینجا نسبت به سایر پورت‌ها ارجح هستند.

  • قدرت
AIO‌ها به شکلی طراحی نشده اند که بتوان اجزای کلیدی آن‌ها را ارتقا داد. هرچه تبلت شما از قدرت بالاتری برخوردار باشدTدر آینده در بهره‌گیری از آن کمتر دچار مشکل خواهید بود.

  • درایو‌های Blu-ray
آیا می‌خواهید از رایانه تان به عنوان یک ابزار سرگرمی بهره بگیرید؟اگر چنین است بهتر است به دنبال دستگاهی مجهز به پخش کننده Blu-ray (یا به صورت ایده آل رایتر آن) باشید.





ویدیو : بهترین All-In-One PC‌ های بازار