بهترین هتل های جدید سال 2013 (8) : سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان ...


سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.



پادشا: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

هتل توکیو استیشن (Tokyo Station Hotel) در توکیو، ژاپن

این سمبل شهری توکیو که متعلق به سال 1915 بوده و بازسازی شده است، 150 اتاق دارد و در بالای مرکز متروی توکیو قرار گرفته است. جزئیات تزئینات آن به سبک اروپایی است و سوئیت های آن لوسترهای شیشه ای، آینه های چشم ماهی و میزهای فولاد و شیشه دارند.

بهترین بازی 2013 , بهترین بازی سال 2013 , بهترین فیلم های 2013


میدان کلیسای جامع هتل کمپینسکی (Kempinski Hotel Cathedral Square) در ویلنیوس، لیتوانی

هتل 96 اتاقه پیشرفته ای است که پشت نمای بازسازی شده پایان قرنی و در قلب شهر قدیم ویلنیوس که میراث جهانی یونسکو است واقع شده است. زیبایی دنیای باستان، گچبری های تاجدار، میزها و کمدهای چوبی ماهگونی آفریقایی، مبلمان مخملی با رنگ های پائیزی و نورپردازی هوشمند و ویژگی های مدرن دیگر از ویژگی های خاص این هتل هستند.

بهترین فیلم های جدید , بهترین لپ تاپ های جدید , بهترین بازی های سال 2013 برای کامپیوتر


گردشگاه جزیره گایا (Gaya Island Resort) در کوتا کینابالو، مالزی

این گردشگاه ساحلی با 120 ویلا در سمت مالزیایی بورنئو، در پارک آبی ملی قرار گرفته است و ویلاهای باشکوه آن پلان باز و مناظر گیاهان، جنگل های بارانی و دریای چین جنوبی دارد.

بهترین بازیهای سال 2013 , بهترین بازی های 2013 برای کامپیوتر , بهترین بازی های سال 2013


هتل ماجستیک (Hotel Majestic) در کوالالامپور، مالزی

این هتل سبک مستعمراتی 300 اتاق، یک اسپا و فضاهای مختص کنفرانس و میتینگ دارد. این هتل در جای مناسبی در منطقه تجاری شهر قرار گرفته است که پر از پارک های گیاهشناسی و موزه است. این هتل منحصر بفرد نمونه خوبی از املاک بازسازی شده است که ویژگی های معماری آنها حفظ شده اند. جناح پنج طبقه اصلی این هتل مبلمان آرت دکو و کفپوش های چوب ماهگونی سبک دهه سی دارد.

بهترین فیلم های جدید ایرانی , بهترین کشور ها برای مهاجرت از لحاظ تجربه زندگی جدید , دانلود بهترین بازی اکشن سال 2013


خانه اربابی مک الیستر (Macalister Mansion) در پنانگ، مالزی

یک خانه اربابی سبک مستعمراتی که تبدیل به هتل 8 طبقه ای در منطقه شلوغ جرج تاون شده است. در منطقه ای که پر از گالری های هنری، رستوران ها و هتل های کوچک است، مک الیستر با طراحی خوش سبک و خدمات عالی اش بینظیر است. پشت ظاهر درخشان این ساختمان قدیمی، اتاق هایی زیبا قرار گرفته اند. در طبقه همکف رستورانی تمام سفید با سقف خیمه مانند و مجسمه درختی، کاناپه مخملی و گروه موسیقی و دی جی و کافه ای با گیاهان زیبا قرار گرفته است.

بهترین فیلم های ترسناک جدید , بهترین فیلم های ایرانی جدید , بهترین فیلم جدید ایرانی


نیاما، جزیره اولهوولی (Niyama, Olhuvelii Island) در دالو اتول، مالدیو

یک گردشگاه خانوادگی با 86 ویلای ساحلی و روی آب که نگین آن یک کلوپ شبانه زیردریایی با منظره مرجان های زنده است. این جزیره در میان جزایر ریز مالدیو اندازه نسبتاً خوبی دارد و چشم انداز آن سبز است. ویلاهای یک طبقه در دو اندازه با دکوراسیون داخلی کرمی و سبز روشن، تراس هایی از چوب ساج دارند.

دانلود بهترین فیلم هندی جدید حتما باید دید , سایت تفریحی بهترین ها اخبار دانلود عکس جدید فیلم , بارکد جدید‌ترین ساخته مصطفی کیایی یکی از بهترین فیلم‌هایی است که امسال روی پرده


رزیدنس (The Residence) در جزیره فالهومافوشی، مالدیو

94 ویلا در بزرگترین و عمیق ترین جزیره مرجانی دنیا فرصت هایی برای زیرآبی رفتن و شیرجه در بهترین جزیره مالدیو ارائه می دهند. سازه های تک طبقه آن نمای داخلی کلاسیک استوایی دارند. بعضی از ویلاها و یکی از رستوران ها روی آب قرار گرفته اند و بقیه در نوار باریکی از ساحل مرجانی پراکنده شده اند.

بهترین فیلم های سال 2013 , بهترین فیلمهای 2013 , دانلود بهترین بازیهای سال 2013 برای کامپیوتر


لوکس (Lux) در بل مار، موریتیوس

گردشگاهی نوسازی شده در ساحل شرقی آرام موریتیوس با 174 اتاق و 12 ویلای خانوادگی و یکی از بزرگترین استخرهای جزیره، بهشت آبی کودکان است. منحنی وسیع ساحل بل مار به تالاب بزرگی ختم می شود و بادهای ملایم برای ملوانان تازه کار مناسب است. حمام های این ویلاها پر از محصولات لوکس و تختخواب ها سفارشی و پنکه های سقفی است.

بهترین پیشنهاد فیلم محصول سال 2013 , جدید ترین و بهترین لامبورگینی حهان , بهترین خواننده جدید


سنت رجیس موریتیوس (St. Regis Mauritius) در شبه جزیره لو مورن، موریتیوس

یک گردشگاه 172 اتاقی کاملاً نو – اولین سنت رجیس در آفریقا تأسیس شد – در زیباترین ساحل موریتیوس واقع شده است. چند هتل معدود از تالاب فیروزه ای شفاف و زلال استفاده می کنند و این ناحیه بهشت دوست داران ورزش های آبی است. این ملک شامل یک اسپای ایریدیومی و 6 رستوران است که هر کدام جنبه ای از میراث چندفرهنگی این جزیره را دارند. اتاق های مهمانان با باغچه های استوایی محاصره شده اند.

بهترین گل 2013 , بهترین مدل کت و شلوار مردانه جدید , دانلود آهنگ جدید


داون تاون (Downtown) در مکزیکوسیتی، مکزیک

یک قصر قرن هفدهمی با 17 اتاق، در مرکز تاریخی مکزیکوسیتی واقع شده است. این ملک شامل یک خوابگاه جوانان و بوتیک هایی می شود که کالاهای دستی و غذاهای مکزیکی می فروشند. دو محوطه به زیبایی این واحه شهری خوش استیل می افزایند که نمادی از غنای هنری و آشپزی مکزیک محسوب می شود. دیوارنقش زیبایی اثر مانوئل رودریگو لوزانو لابی این هتل را مزین کرده است.

office 2013 , دانلود فیلم جدید , آهنگ جدید


ویدیو : بهترین هتل های جدید سال 2013 (8)