بهترین طراحی های مجدد خودرو در سال 2013 : همان طور که سال 1939 میلادی یکی از ...


همان طور که سال 1939 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سینما به شمار می رفت (فیلم بر باد رفته اسکار گرفت)، به نظر می رسد امسال، سالِ خودروهاست.         پادشا:  همان طور که سال 1939 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سینما به شمار می رفت (فیلم بر باد رفته اسکار گرفت)، به نظر می رسد امسال، سالِ خودروهاست.

شرکت های سازنده اتومبیل، چندین مدل از خودروهای قدیمی را برای سال 2013 میلادی از نو طراحی کرده اند. جک نراد در این رابطه می گوید، بسیاری از این مدل های نونوار شده شانه به شانه همتاهای سال 2012 خود حرکت می کنند.

نراد سرپرست گروهی از سردبیران KBB بود که فورد فیوژن جدید را به عنوان بهترین خودروی دوباره طراحی شده سال 2013 انتخاب کردند. او در این رابطه گفته است: «امسال بهترین سال برای طراحی مجدد خودروهاست».

نراد همچنین می گوید، مشتری ها نه تنها فیوژن جدید را بلکه خودروهای تقریبا کوچک به روز شده همچون هوندا آکورد جدید را نیز دوست دارند. خودروهای دیگری نیز همچون نیسان Pathfinder SUV نیز از دیگر خودروهای تغییر یافته است که نظر بسیاری از مشتری ها را جلب خواهد کرد.

کارشناسان می گویند بهترین طراحی های مجدد خودروها، آنهایی هستند که تفاوتی اساسی میان مدل جدید با نمونه قبلی ایجاد می کنند. بسیاری از افراد تصور می کنند این تغییرات فقط باید در طراحی ظاهری خودروها صورت بگیرد اما طراحی داخلی اتومبیل و مکانیک آن نیز بسیار اهمیت دارند.

در این مطلب 5 خودرو را معرفی کرده ایم که ادیتورهای KBB آنها را بهترین طراحی های مجدد خودرو در سال 2013 می دانند. این خودروها از نظر ظاهر، راحتی، عملکرد، امنیت، بهبود مصرف سوخت ، برق خودرو، تسهیلات، قیمت و امکانات کلی بهبود یافته اند.

بهترین طراحی داخلی خودرو در سال 2016 , بهترین شرکت طراحی سایت , بهترین بازی 2013
1.  هوندا آکورد

قیمت پایه: 21 هزار و 680 دلار


این نسل نهم خودروهای اندازه متوسط، همه امکانات و مزایایی که یک اتومبیل باید داشته باشد را دارد. این خودرو، همه مشخصاتی که از یک آکورد انتظار دارید همچون مصرف بهینه سوخت، موتور پیشرفته و مدرن و V-6 قدرتمند را دارد.

کارشناسان بیشتر از همه از سیستم LaneWatch جدید هوندا که به صورت اختیاری روی خودرو نصب می شوند و هنگام گردش به راست فعال می شود، خوششان آمده است. این سیستم با کمک یک دوربین خارجی عقب رو و صفحه نمایشی روی داشبورد، نشان می دهد چه چیزی در نقطه کور دید شما در سمت راست اتومبیل وجود دارد و مانع از برخورد شما با آن می شود.

آکورد جدید همچنین سیستم بهبود یافته مصرف سوخت دارد و شما می توانید میان دو موتور بهینه 185 اسب بخار چهار سیلندر یا 278 اسب بخار V-6 یکی را انتخاب کنید.

این تغییر اعمال شده در سیستم سوخت آکورد جدید که شامل بهبود مصرف سوخت به 27 گالن در هر مایل در داخل شهر و 36 گالن در هر مایل در بزرگراه ها است، همراه با موتور چهار سیلندر بهترین تجربه را برای راننده بر جا می گذارد.



بهترین خودرو زیر 100 میلیون , بهترین خودرو چینی موجود در ایران , بهترین بازی سال 2013

2. فورد فیوژن

قیمت پایه: 21 هزار و 700 دلار

فیوژن برنده جایزه بهترین خودروی دوباره طراحی شده سال 2013 KBB شده است زیرا این سدان متوسط طراحی بسیار زیبایی در مقایسه با دیگر اتومبیل های هم رده خود دارد.

با نگاه به طراحی خارجی فیوژن نخستین چیزی که به ذهن می رسد این است که این خودرو واقعا زیباست. تغییرات فیوژن فقط محدود به طراحی ظاهری آن نبوده و طراحی داخلی این اتومبیل نیز نوسازی شده است.

از نظر ظاهری، در فیوژن نشانه های از طراحی آستون مارتین – برند انگلیسی که روزی فورد صاحب آن بود – دیده می شود. در طراحی داخلی نیز، اتاق بزرگ تر شده است و امکاناتی همچون پارک موازی خودکار و سیستمی که شما را از رانندگی بیرون از خط باز می دارد، به آن اضافه شده اند.

اما درخشش اصلی نسل دوم فیوژن زیر کاپوت آن نهفته است. کارشناسان KBB، بیش از همه چیز سه موتور چهارسیلندر این خودرو که شامل: نسخه اصلی 175 اسب بخار و نسخه های انتخابی 178 و 240 اسب بخار توربوشارژ هستند، را دوست دارند. موتورهای توربوشارژ برای مدل سال 2013 کار گذاشته شده اند و فناوری EcoBoost برای مصرف بهینه سوخت دارند. 



بهترین سایت های جهان از نظر طراحی , بهترین ماشین ایران خودرو , بهترین خودرو تا 60 میلیون

3. Ram 1500

قیمت پایه: 22 هزار و 590 دلار


شرکت کریسلر در نظر داشت تا این خودروی خود را حسابی نونوار کند اما کاملا به یک ماشین دیگر تبدیل شد. که البته بد هم نیست. آنها کارهای جالب و عجیبی در اضافه کردن امکانات و فناوری ها و ایجاد تغییرات در طراحی ظاهری خودرو انجام داده اند.

Ram نونوار شده، یک موتور اصلی V-6 با قدرت 305 اسب بخار دارد که در مقایسه با مدل 2012، 42 درصد بهتر شده است. این خودرو در زمینه مصرف سوخت بسیار بیشتر از 42 درصد بهبود یافته است به طوری که در سال 2013، مصرف سوخت Ram 21 گالن در هر مایل در داخل شهر و بزرگراه هاست. در حالیکه در سال 2012 این میزان، 16 گالن در هر مایل بوده است.

Ram سال 2013 با جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته ذخیره سوخت همراه شده است. بعلاوه، سیستم جدید تعلیق هوا به شما اجازه می دهد ارتفاع Ram را تا دو اینچ برای فاصله از زمین بیشتر کنید یا دو اینچ برای دسترسی راحت تر سرنشینان و آیرودینامیک بهتر خودرو، کم کنید. در ضمن، سیستم خاموش و روشن موتور نیز به آن اضافه شده است که به مصرف کمتر سوخت کمک بسزایی می کند.

از جمله تغییرات طراحی داخلی این خودرو باید به صفحه نمایش 4/8 اینچ لمسی و سیستم Uconnect Access اشاره کرد.



بهترین بیمه خودرو , بهترین خودرو با قیمت 50 میلیون , بهترین فیلم های 2013

4. نیسان پثفایندر

قیمت پایه: 28 هزار و 650 دلار

نیسان خودروی 7 نفره Pathfinder خود را برای سال 2013 به طور اساسی تغییر داده است؛ آن را از یک خودروی اسپرت با قابلیت های جاده ای خوب به یک خودروی بسیار راحت تبدیل کرده است.

پیش از هر کاری، این شرکت ژاپنی، پثفایندر را از بدنه کامیون مانندش جدا و آن را به یک خودروی معمولی با رانندگی راحت تر تبدیل کرده است. از وزن این خودرو  حدود 227 کیلوگرم کم شده که باعث مصرف بهینه تر سوخت می شود.

نیسان همچنین با اصلاح امکاناتی همچون موتور V-6 با قدرت 260 اسب بخار و جعبه دنده اتوماتیک، مصرف سوخت نسل چهارم Pathfinder را بهبود بخشیده است. مدل 2013 در هر مایل 22 گالن می سوزاند که در مقایسه با مدل 2012 ، 30 درصد بهتر شده است. مصرف بهینه سوخت این خودرو همچنین در نتیجه اضافه شدن حدود 3 متر مکعب به فضای داخلی اتاق است.

نیسان همچنین صندلی های EZ Flex – صندلی های ردیف دوم که تا 14 سانتی متر به صورت کشویی جلو می روند تا دسترسی به صندلی های ردیف سوم آسان تر شود – را نیز به اتاق اضافه کرده است. در ضمن، صندلی های ردیف دوم و سوم برای گذاشتن بار، تا می شوند.  
اگر چه طراحی بیرونی پثفایندر بسیار جذاب است اما طراحی داخلی آن علاوه بر زیبایی، کاربردی تر نیز شده است.



بهترین خودرو تا 50 میلیون , بهترین خودرو زیر 50 میلیون , بهترین طراحی سایت های ایرانی

5. پورشه باکستر کانورتیبل


قیمت پایه: 49 هزار و 500 دلار


نراد در مورد طراحی مجدد پورشه باکستر کانورتیبل می گوید: «این خودرو اسپرت و دونفره پورشه طراحی فوق العاده زیبا و نفس گیری دارد.»

نسل سوم باکستر ترکیبی از طراحی بیرونی جدید و اتاق بزرگ تر، چراغ های عقب LED، فرمان برقی و چرخ های بزرگ تر است. تایرهای بزرگ آن نیز به خوبی به به جاده می چسبد و در پیچ ها بسیار خوب عمل می کنند. 

مدل 2013 همچنین موتور شش سیلندر 265 اسب بخار دارد که در مقایسه با نسل قبلی خود، 10 اسب بخار قدرت بیشتری دارد. باکستر سال 2013 با جعبه دنده دستی، 24 گالن در هر مایل در هر دو مسیر داخل شهر و بزرگراه ها می سوزاند.

پورشه همچنین قسمت های آلومینیومی خودرو را افزایش داده که به موجب آن، وزن خودرو حدود 36 گرم کمتر و شتاب خودرو بیشتر شده است.


ویدیو : بهترین طراحی های مجدد خودرو در سال 2013