بهترین"ساعت آلارم دار" برای بیدار شدن از خواب +عکس : اخبار گوناگون - بهترین"ساعت ...



اخبار گوناگون - بهترین"ساعت آلارم دار" برای بیدار شدن از خواب +عکس

"جوشا رنوف" ساعتی طراحی کرده است که بهترین و زیباترین راه را برای بیدار شدن شما از خواب در خود دارد. این ساعت از ترکیب یک قهوه جوش و ساعت درست شده است و هر روز با یک آهنگ ملایم و بوی قهوه تازه که برای سرحال شدن شما دم کرده است بیدارتان می کند.

بیدار شدن از خواب راحت شبانه یکی از بزرگترین سختی های است که باید هر روز با آن مواجه شویم و از آنجایی که بیرون آمدن از تخت خواب دشوارترین کار دنیاست طراحان ساعت های زجرآور را طراحی کرده اند تا به هر نحوی که شده شما را از رخت خواب بیرون بکشد.

معمولا زنگ ساعتی که هر روز صبح شما را از خواب بیدار می کند آزاردهنده ترین موسیقی است که تا به حال شنیده اید و قصد دارید هرجوری هست از دست آن خلاص شوید. برای شمایی که می خواهید بیدار شدن رویایی را تجربه کنید باید ساعت "زمان قهوه" را معرفی کنیم.

 

 

بهترین ساعات برای خوابیدن و بیدار شدن , بهترین ساعت خواب برای کودکان , بهترین رنگ برای اتاق خواب

 



"جوشا رنوف" ساعتی طراحی کرده است که بهترین و زیباترین راه را برای بیدار شدن شما از خواب در خود دارد. این ساعت از ترکیب یک قهوه جوش  و ساعت درست شده است و هر روز با یک آهنگ ملایم و بوی قهوه تازه که برای سرحال شدن شما دم کرده است بیدارتان می کند.

  بهترین تخت‌ خواب را برای اتاق خواب‌تان انتخاب کنید , بهترین وضعیت برای خواب , بهترین حالت خواب برای گردن درد

 این ساعت به سادگی کار می کند، تنها کافی است تا مخزن قهوه، شکر و آب را پر کنید و زمان مورد نظر برای بیدار شدن را به آن بدهید. سپس چند دقیقه قبل از به صدا در آمدن زنگ قهوه برای شما آماده می شود تا پس از بیداری بتوانید با نوشیدن یک لیوان قهوه تازه کاملا سرحال شوید.

جوشا برای افرادی که علاقه خاصی به چای دارند هم فکرهایی کرده است و قرار است تا آخر سال نسخه چای ساز این دستگاه نیز وارد بازار شود.

  بهترین کفپوش برای اتاق خواب کدام است؟ , بهترین رنگ های برای اتاق خواب , الگوی خواب شما مانند کدام حیوان است؟ بهترین برنامه روزانه برای الگوی شما

 

بهترین تشک برای خواب , بهترین ساعت برای خواب , بهترین ساعت خواب برای مردان

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : بهترین"ساعت آلارم دار" برای بیدار شدن از خواب +عکس