بهترین رفقای سینمای ایران! : دوستی و رفاقت چهره های سرشناس، همیشه جذاب و پرحاشیه ...



دوستی و رفاقت چهره های سرشناس، همیشه جذاب و پرحاشیه است.
 دوستی و رفاقت چهره های سرشناس، همیشه جذاب و پرحاشیه است.
اینکه کدام بازیگر سینما با چه کسی رفاقت میکند و یا کدام چهره سیاسی حاضر است به خاطر یک رفاقت، هزار و یک ماجرای داغ و مهم را به جان بخرد یا کدام ورزشکار، خسته از یک روز سنگین تمرین گوشی موبایلش را بر میدارد و با رفیقی برای شب نشینی ساده تماس می گیرد و غیره همیشه و همواره مورد توجه بوده و هیچ کس به سادگی از آن نمی گذرد.
اینکه این آدمها چه کسی را محرم حریم خصوصی خود میکنند و البته گاهی هم از محرمیت خارجش میکنند، گزارشی است که در این مطلب میخوانید.

 بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران , بهترین فیلم های سینمای ایران , بهترین فیلم های دهه 90 سینمای ایران

  مسعود ده نمکی و محمدرضا شریفی نیا
هرکسی برای خودش تعریفی از دوستی دارد و ما هم قرار نیست قضاوتی داشته باشیم؛ به همین دلیل، در همین فهرست نام این دونفر را هم می آوریم که خدای نکرده کم کاری نکرده باشیم. در همین راستا به جای تعریف از رفاقت و دوستی این دونفر، توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که شایعات می گویند محمدرضا شریفی نیا که روزی روزگاری لقب آچارفرانسه سینمای ایران را داشت در حال حاضر نقش کمرنگی در سینما دارد.

  بهترین بازیگران تاریخ سینمای ایران , بهترین فیلم سینمای ایران , پارس نیوز بهترین های موسیقی در سینمای ایران

 حمید جبلی و ایرج طهماسب
اسطوره های رفاقت و همکاری. باور نمی کنید؟! به تمام این سال های کنار هم بودن و کار کردنشان نگاه کنید.
اصلا می توانید بدون حضور رفاقت و دوستی، شاهکاری مثل «کلاه قرمزی و پسرخاله و دارودسته اش» را نادیده بگیرید؟! نه نمی شود. هرجا پای حمید جبلی در میان باشد، ایرج طهماسب هم هست و برعکس. افتخار دوستی این همه سال هم نصیب خودشان می شود و لذتش هم با عروسک هایی که ۲۰ سال است دل ما را برده اند، نصیب ما.

  بهترین بازیگر مرد سینمای ایران , بهترین بازیگرد مر سینمای ایران , بهترین سکانسهای سینمای ایران

 احمدرضا احمدی و مسعود کیمیایی

وقتی دو نفر در بچگی، پول توجیبی هایشان را جمع کنند و باهم به سینما بروند و فیلم ببینند و رویا بسازند، در روزگار و ایام پیری، همچنان رفیق شفیق هم باقی می مانند و حکایتشان می شود حکایت همین شاعر و کارگردان قدیمی. این رفاقت آنقدر مهم است که کیمیایی دقیقا در روزهایی که با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، برای مراسم بزرگداشت احمدی از خانه بیرون آمد تا دین رفاقت را کامل ادا کند.

  سینمای ایران , اخبار سینمای ایران , بهترین سایت شرط بندی فوتبال در ایران

 مهران مدیری و سیامک انصاری
وقتی جوان باشی و جویای نام و آدمی هم باشد که به اندازه خود تو باهوش و دنبال نام، رفاقت?تان در سال های بعد، می شود رفاقت این دو نفر. مدیری در سال های اخیر هیچ کدام از کارهایش را بدون حضور انصاری کلید نزده و خبرها از پشت صحنه این کارها، تایید می کنند گاهی این دو نفر در جدی ترین شرایط کاری، فقط با یک نگاه به هم به خنده می افتند و کدها و نشانه های هم را خیلی خوب می گیرند. البته در دایره دوستان مهران مدیری، علیرضا عصار هم به شکل پررنگی حضور دارد.

  بهترین اینترنت پرسرعت در ایران , بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران , بهترین سینمای خانگی

 ابراهیم حاتمی کیا و رضا کیانیان
روزی روزگاری این کارگردان و بازیگر، یک روح بودند در دو بدن. آن موقع می گفتند هیچ کدام از فیلم های حاتمی کیا بدون حضور کیانیان ساخته نمی شود و زوج خوبی شده اند اما الان دیگر هیچ خبری از رفاقت این دو نفر نیست و کیانیان مدام مجسمه می سازد و عکس می گیرد و حاتمی کیا هم پشت صحنه فیلم تازه اش، «چ»، با فریبرز عرب نیا سروکله می زند.

  پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران , بهترین خواننده ایران , بهترین هتل ایران

 سام درخشانی و کامبیز دیرباز
خیلی وقت است که از این دو بازیگر خبر تازه ای در راه نیست، اما رفاقتشان پابرجاست و حسابی هم رفاقت اصیل و درستی است. پژمان بازغی و کامبیز دیرباز نزدیک ۸ ۷ سال است که در حلقه اول دوستی هم هستند و خدا را شکر حالشان هم خوب است.

منبع:bartarinha.ir


ویدیو : بهترین رفقای سینمای ایران!