بهترین بازیکن جهان از نظر سرخ آبی ها : بیشتر بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال ...


بیشتر بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در آستانه انتخاب مرد سال فوتبال جهان، مسی را شایسته کسب این عنوان می‌دانند. خبرگزاری فارس: بیشتر بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در آستانه انتخاب مرد سال فوتبال جهان، مسی را شایسته کسب این عنوان می‌دانند.

به نظر من مسی بهترین بازیکن دنیا است، چون از لحاظ فنی و تاکتیکی به خواسته‌هایی رسیده که در فوتبال جهان بی‌نظیر است. او فعل خواستن را خیلی خوب صرف می‌کند و نتیجه‌اش هم این است که همیشه مدافعان در مهار او عاجز هستند.

سیدجلال حسینی: قطعا بدون هیچ حرف و حدیثی مسی بهترین دنیا است. همه دنیا می‌دانند که حرکات او فوق‌العاده است و یک فوتبال کامل را در یک بازی به نمایش می‌گذارد. او در اختیار خودش نیست بلکه در اختیار تیمش است و همیشه هم به موفقیت می‌رسد.

امیرحسین فشنگچی: با قاطعیت مسی را مرد سال فوتبال جهان معرفی می‌کنم. مسی در فوتبال دنیا نشان داده که حرف اول را می‌زند چون می‌تواند بازی را به خواسته خودش دربیاورد. او برای یک تیم یک نعمت است و قطعا پیدا کردن این گونه بازیکنان در دنیای فوتبال بسیار سخت و دست نیافتنی است.

رضا حقیقی: مسی بهترین دنیا است. در مقایسه مسی و رونالدو من ستاره آرژانتینی را انتخاب می‌کنم چون کارهای رونالدو را می‌شود در زمین فوتبال اجرا کرد. اما کارهای مسی را هرگز نمی‌توان در زمین فوتبال به اجرا درآورد. حرکات او فوق‌العاده و مثال زدنی است که به نظرم همین کارها او را با تمام بازیکنان دنیا متفاوت کرده است.

مهرداد پولادی: به نظرم فوتبال مسی باتمام فوتبالیست‌های دنیا قابل قیاس نیست. 50 سال دیگر فوتبال الان مسی را به سختی می‌توانند بازی کنند و او یک فوتبالیست خلاق و خارق‌العاده در جهان است. رسیدن به شرایط او دست نیافتنی است.

امیرعابدزاده: به نظر من رونالدو فوتبالیستی کامل و تمام نشدنی است. من به خاطر علاقه‌ای که به رئال دارم، رونالدو را بهترین بازیکن اروپا می‌دانم چون ذات فوتبال او موفقیت تیمی است نه فردی.

مهدی مهدوی‌کیا: هر سه گزینه به نظر من از بهترین‌های دنیا هستند اما خصوصیات مسی را کمتر بازیکنی دارد. او هرگز خودخواه نیست و در یک فصل با گلزنی‌هایش نشان داده که کمتری کسی و یا شاید هیچ کس نمی‌تواند به رکورد او در یک سال دست پیدا کند.

نیلسون: من معتقدم که فوتبال جهان با مسی زنده است. او یک سر و گردن از تمام فوتبالیست‌های دنیا بالاتر است چون هر وقت دوست دارد گل می‌زند مدافعان حریف را از پیش رو برمی‌دارد و نتیجه یک بازی را مشخص می‌کند. به نظرم رکورد مسی دست نیافتنی است.

محمد نوری: کل دنیا فوتبال مسی را می‌بینند و به نظرم همه قبول دارند که او با تکنیک ناب فوتبالی‌اش بهترین اروپا است. مسی همیشه ثابت کرده که با تاکتیک نابش غیر ممکن را در فوتبال به ممکن تبدیل کند و به نظرم رسیدن به رکورد مسی در فوتبال دنیا غیر قابل دسترس است.

محسن بنگر: به نظرم با توجه به آمار گلزنی و پاس گل مسی در یک فصل مشخص می‌کند که از او بهتر در فوتبال دنیا ندارد. مسی فوتبالیستی است که در هر زمان حتی نتایج بازی را تغییر می‌دهد و به نظرم حق اوست که باز هم بهترین دنیا شود.

علی کریمی: در این زمینه ترجیح می‌دهم که فعلا نامی از هیچ بازیکنی نبرم، بنابراین اجازه دهید این انتخاب در قلب خودم محفوظ بماند.

یحیی‌گل‌محمدی: من همیشه فوتبال مسی را قبول دارم چون یک بازیکن کامل با رکورد دست نیافتنی است. به نظرم دوباره این بازیکن بهترین دنیا می‌شود و نباید به رای دادن به او شک کرد.

جواد نکونام: فقط مسی، قبلا هم گفته‌ام حقش است که انتخاب شود، رونالدو و اینیستا خوب هستند اما مسی سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت.

سید مهدی رحمتی: مسی، چون با همه بازیکنان فرق می‌کند و انگار که از یک کره دیگر آمده است.

خسرو حیدری: با اینکه رئالی هستم، اما مسی، چون فوتبال مسی با همه دنیا فرق می‌کند. رونالدو را می‌توان مهار کرد ولی مسی را نه.

علی حمودی: رونالدو، مسی خوب است اما فوتبال رونالدو چیزهایی دارد که با دیگران فرق می‌کند.

عباس محمدرضایی: مسی، نباید در انتخاب او شک کرد چون از بدو تولد فوتبال در جهان چنین فوتبالیستی ندیده بودیم و ا و حتی از مارادونا هم بهتر است.

آرش برهانی: مسی، من سبک بازی رونالدو را دوست دارم اما مطمئن هستم مسی انتخاب می‌شود چون حق او است بهترین بازیکن دنیا باشد.

حنیف عمران‌زاده: رونالدو، در مقایسه مسی با رونالدو، من مهاجم پرتغالی را انتخاب می‌کنم.مسی فقط سرعت دارد و تکنیک، اما رونالدو سرعت، قدرت بدنی و تکنیک دارد و مهارت‌های این بازیکن فوق العاده است.

امیر قلعه‌نویی: مسی، من دوست داشتم اینیستا و دل بوسکه انتخاب شوند ولی باید قبول کنیم که کیفیت مسی بیشتر است و دوست دارم او انتخاب شود.


ویدیو : بهترین بازیکن جهان از نظر سرخ آبی ها