بهادر مولایی در یک ضرب ششم شد : نماینده دسته فوق سنگین کشورمان با مهار وزنه ...


نماینده دسته فوق سنگین کشورمان با مهار وزنه 176 کیلوگرمی به عنوان ششمی گروه B مسابقات جهانی دست یافت. خبرگزاری فارس: نماینده دسته فوق سنگین کشورمان با مهار وزنه 176 کیلوگرمی به عنوان ششمی گروه B مسابقات جهانی دست یافت.

رقابت‌های گرو B دسته فوق سنگین هشتاد و یکمین دوره مسابقات جهانی وزنه‌برداری برخلاف روزهای گذشته و با توجه به اینکه روز پایانی مسابقات است از ساعت 10 صبح شروع شد که در این پیکار بهادر مولایی از کشورمان به مصاف 10 حریف قدرتمند خود رفت.

مولایی که سابقه حضور در رقابت‌های جهانی و کسب عنوان نایب قهرمانی سال 2013 را نیز در کارنامه دارد امروز در حالی روی تخته مسابقات جهانی قرار گفت که با تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و همین موضوع روی آمادگی و رکورد ورودی‌اش تاثیر گذاشت تا در گروه B شانسش را برای مدال امتحان کند.

وی که در جهانی لهستان در یکضرب وزنه 203 کیلوگرمی را مهار کرده بود، اینجا با درخواست وزنه 176 کیلوگرم کار خود را آغاز کرد که از پس مهار این وزنه برنیامد. مولایی در دومین حرکت توانست این وزنه را مهار کند و آماده آخرین حرکتش شود، اما در آخرین حرکت به مصاف پولاد سرد 180 کیلویی رفت که این وزنه را هم نتوانست روی سر ببرد تا در جایگاه ششم این حرکت قرار گیرد.

در این دسته تورمانیدزه از گرجستان با 201 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت و بعید نیست مدال آور مسابقات هم باشد. وزنه‌برداران اوکراین و آلمان با مهار وزنه‌های 191 و 190 کیلوگرم به ترتیب دوم و سوم این گروه شدند.

رکورد یک‌ضرب جهان با 214 کیلوگرم در دستان بهداد سلیمی غایب بزرگ این دسته است که در جهانی 2011 پاریس آن را به نام خود ثبت کرد.

سال گذشته و در رقابت‌های جهانی قزاقستان، روسلان آلبگوف روس با 210 کیلوگرم مدال طلای این حرکت را از آن خود کرده بود. این وزنه بردار هم مانند بهداد سلیمی از کشورمان در رقابت‌های جهانی هیوستون حضور ندارد.


ویدیو : بهادر مولایی در یک ضرب ششم شد