بن‌بست در مذاكرات استقلال با نشات اكرم و ابهام درباره قادر حسن :         مذاکرات ...



 

 

 

پارپونت درباره تاریخچه استقلال , استقلال , درباره ما

 

مذاکرات باشگاه استقلال با بازیکن عراقی به دلیل مسائل مالی به بن بست رسید.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود باشگاه استقلال در مذاکرات خود با نشات اکرم به توافق مالی رسیده اما بر سر نحوه پرداخت پیش قرارداد با وی به مرحله نهایی نرسیده، در تازه ترین مذاکره مدیربرنامه های نشات اکرم با مدیران استقلال مبلغ پیشنهادی این بازیکن عراقی 100 میلیون افزایش پیدا کرد و به همین دلیل این مذاکرات به بن بست خورد. با توجه به این اختلاف امکان حضور نشات اکرم در استقلال به احتمال فراوان منتفی شده است.

از سوی دیگر حضور قادر حسن در استقلال نیز در ابهام قرار دارد. بازیکن سابق تیم دی استرادا که از طریق مدیربرنامه های خود با استقلال قرارداد داخلی امضا کرده هنوز موفق نشده به ایران بیاید.

پیش از این مطرح شد وی مشکل ویزا دارد اما با حل مشکل ویزای قادر حسن خبر رسید که این بازیکن به دلیل بیماری مادرش حضور در تهران را به تعویق انداخته و اگر این موضوع تا چهارشنبه هفته جاری ادامه داشته باشد استقلال دیگر نمی تواند با این بازیکن قرارداد رسمی امضا کند.

مهلت نقل و انتقال بازیکنان خارجی تا روز چهارشنبه هفته جاری است و قادر حسن هنوز به ایران نیامده و خبری از آمدن وی هم نیست.

علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال نیز روز جمعه از مالزی به ایران باز می گردد و به همین دلیل شانس حضور این دو بازیکن خارجی در جمع آبی پوشان پایین است.


ویدیو : بن‌بست در مذاكرات استقلال با نشات اكرم و ابهام درباره قادر حسن