بنیتس: تشخیص دادم بیل باید استراحت کند : سرمربی رئال مادرید اعلام کرد در دیدار ...


سرمربی رئال مادرید اعلام کرد در دیدار با لوانته با وجود آنکه گرت بیل می‌خواسته تا پایان در ترکیب تیمش قرار داشته باشد اما او تشخیص داده این ستاره ولزی را تعویض کند. خبرگزاری ایسنا: به نقل از اس رادیو، گرت بیل در دیدار برابر لوانته در لالیگای اسپانیا بین دو نیمه تعویض شد. رافائل بنیتس پس از این دیدار اعلام کرد تعویض بیل به دلیل خستگی او بوده و می‌خواسته ستاره چپ پای تیمش برای رویارویی با پاری سن ژرمن در دیدار چهارشنبه استراحت کافی داشته باشد.

روز گذشته (دوشنبه) مصدومیت مهاجم ولزی اعلام و تایید شد تعویض این بازیکن مقابل لوانته به خاطر آسیب دیدگی بوده است. رافائل بنتیس در این‌باره گفت: وقتی او را تعویض کردم، اعتراض کرد زیرا می‌خواست در نیمه دوم هم بازی کند. دیدیم او خسته است و توان کافی را برای ادامه بازی ندارد. زمانی که بازیکنی خسته است، خطر مصدومیت‌اش بیشتر می‌شود. بیل گفت می‌خواهم بازی کنم و من مخالفت کردم و به او استراحت دادم. در حال حاضر ضروری‌تر از همه، شروع درمان اوست و یکی دو روز بعد مشخص می‌شود تا چه اندازه پیشرفت داشته است.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در مصاحبه اخیر خود گفته بود: در لالیگا همه چیز به سود رئال مادرید است. بنیتس در پاسخ به آن گفت: لالیگا برای رئال مادرید آماده است؟ چیز خاصی برای گفتن ندارم و تنها باید به آمار نگاه گرد تا متوجه شد امسال در رابطه با اعلام پنالتی‌ها چه اتفاقی افتاده است و چه تعداد پنالتی به نفع تیمی گرفته شده است. با این اوصاف من نباید دیگر دهانم را باز کنم.


ویدیو : بنیتس: تشخیص دادم بیل باید استراحت کند