بنرهای "سبحان‌الله" بر روی اتوبوس‌های انگلیس (+عکس) :  بر روی اتوبوس‌های انگلیسی ...



بلیط اتوبوس , خرید بلیط اتوبوس , اتوبوس

 بر روی اتوبوس‌های انگلیسی قرار است بنرهایی که بر رویشان عبارت "سبحان الله" نوشته شده، قرار بگیرد که برای تشویق مسلمانان انگلیسی در حمایت از قربانیان جنگ داخلی سوریه است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، قرار است این پوسترها و بنرها بر روی صدها دستگاه اتوبوس در لندن و چند شهر دیگر و در طول ماه رمضان نصب شود.

 

آغاز این کمپین درست در ماهی صورت می‌گیرد که صادق خان به عنوان نخستین شهردار مسلمان لندن انتخاب شده است.

یک موسسه خیریه اسلامی نیز که حامی مالی این کمپین است قرار است در شهرهای لندن،‌ منچستر، بیرمنگام و برادفورت از این روند حمایت کند.

مدیر این موسسه خیریه گفت: به عبارتی می‌توان این کمپین را نوعی تغییر دادن در اوضاع و شرایط در جو کنونی دانست چون می‌خواهیم جو موجود علیه اسلام را از بین ببریم.

وی ادامه داد: کمکهای بین‌المللی تنها توانسته به نیمی از افرادی که در فقر شدید زندگی می‌کنند کمک کند و مسلمانان انگلیسی جامعه‌ای بزرگ هستند که می‌توانند بیش از 100 میلیون پوند برای سازمانهای خیریه در رمضان کمک کنند. سازمان دهندگان این کمپین امیدوارند که بتوانند اسلام را به روشی مثبت ارائه کرده و مسلمانان انگلیسی را به کمک مالی به گروه‌های بشردوستانه برای کمک به قربانیان جنگ داخلی سوریه ترغیب کنند.

 


ویدیو : بنرهای "سبحان‌الله" بر روی اتوبوس‌های انگلیس (+عکس)