بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ بازیكن سابق استقلال در اندیشه پیوستن به پرسپولیس :



استقلال پرسپولیس , پرسپولیس استقلال , استقلال و پرسپولیس

مالک احتمالی آینده باشگاه، بارها نام دروزاه بان پیكان را در میان گزینه های مدنظرش برای پرسپولیسِ فصل بعد معرفی کرده است.

به گزارش جام نیوز، حتی اگر در پایان همه روزهای فانوس به دست بودن، پیکان از سقوط مستقیم یا پلی آفی به رقابت های دسته اول در امان بماند، بعید به نظر می رسد سید مهدی رحمتی تمایل چندانی به تمدید قرارداد با این تیم داشته باشد.

 شماره یک سابق تیم ملی، همانطور که پیش تر از روزهای حضور در مس برای تثبیت شدن به عنوان یک دروازه بان درجه یک استفاده کرده بود، حالا از روزهای آرام و بی حاشیه حضور در پیکان نیز بهره برده و بر خلاف تقریبا همه مهره های این باشگاه، عملکرد قابل قبولی برای خودروسازان داشته است.

 رحمتی به احتمال فراوان در تابستان، به حضور در یک باشگاه بزرگ و پرهوادار خواهد اندیشید و در صورت جدایی قلعه نویی، استقلال به اولویت او تبدیل خواهد شد.

 با این وجود استقلالی ها فروزان را در تیم خود دارند و علیرضا بیرانوند نیز به عنوان یک گلر استقلالی، برای آینده این تیم رزرو شده است.

 بر خلاف استقلالی ها، پرسپولیس تمایل زیادی به جذب رحمتی نشان داده است. هواداران این باشگاه، علاقه زیادی دارند تا با گلر پراشتباه و بی اعصاب فعلی شان خداحافظی کنند و حسین هدایتی به عنوان مالک احتمالی آینده باشگاه، بارها نام رحمتی را در میان گزینه های مدنظرش برای پرسپولیسِ فصل بعد معرفی کرده است.

 این شایعه به قدری دهانگیر شده است كه حتی روز جمعه و در بازی پرسپولیس مقابل پیكان لیدرهای باشگاه پرسپولیس روی سكوها از تماشاگران خواستند كه علیه رحمتی شعار ندهند. آنها مدعی شدند كه هدایتی با این بازیكن به توافق نهایی رسیده است.

طبعا به خاطر سابقه حضور در استقلال، رحمتی میل و رغبت چندانی به پرسپولیسی شدن ندارد اما کافی ست به برنامه ماهِ عسل احسان علیخانی در سال گذشته برگردیم و به یاد بیاوریم که پسر بزرگ رحمتی در پشت صحنه این برنامه، پرسپولیس را به عنوان تیم محبوب اش معرفی کرده بود.

 پس، این احتمال وجود دارد که علی، جوش دهنده قرارداد پدرش با باشگاه موردعلاقه خودش باشد و سیدمهدی، بالاخره بعد از چندین مذاکره نافرجام در سال های گذشته با پرسپولیس، به این باشگاه بپیوندد.


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو : بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ بازیكن سابق استقلال در اندیشه پیوستن به پرسپولیس