بله، مردان زشت هم خیانت می‌كنند : نمی‌خواهیم شک و تردید بعضا بی‌مورد ما خانم‌ها ...


نمی‌خواهیم شک و تردید بعضا بی‌مورد ما خانم‌ها را توجیه کنیم، اما به تجربه ثابت شده هرگاه خانم‌ها بوی خیانت را در زندگی زناشویی خود احساس کرده‌اند....

دلایل خیانت مردان , خیانت مردان , دلایل بی‌وفایی مردان به همسرانشان 8 توصیه برای پیشگیری از خیانت

پادشا:  نمی‌خواهیم شک و تردید بعضا بی‌مورد ما خانم‌ها را توجیه کنیم، اما به تجربه ثابت شده هرگاه خانم‌ها بوی خیانت را در زندگی زناشویی خود احساس کرده‌اند، شامه‌شان چندان بی‌راه هم نرفته است. البته این نباید دلیلی شود که افسار تصورات و توهمات خود را رها کرده و کوچک‌ترین سرنخ‌هایی را بهانه‌ای برای شک و سوءظن نسبت به همسرمان قرار دهیم، چرا که هیچ چیز بدتر از این نیست که شک نسبت به وفاداری همسرمان  مانند بختک روی زندگی مشترک سایه بیندازد.  قبل از اینکه بخواهیم به نشانه‌های خیانت نگاه کنیم، این سوال پیش می‌آید که اصلا چرا خیانت؟ در این مطلب بررسی می‌کنیم که آقایان در چه شرایطی ممکن است  به همسرشان خیانت کنند.



اگر هول می‌شود...

یک روانشناس خانواده معتقد است که هر مردی در زندگی زناشویی ممکن است دچار لغزش شود. اما اینکه سعی در پنهان کردن این لغزش نداشته باشد، یعنی اینکه امکان فکر کردن به لغزش‌های دیگر را هم می‌تواند درسرش بپروراند. مثلا ممکن است شما در موبایل همسرتان یک SMS یا عکس مشکوک ببینید. واکنش او چیست؟ هول می‌شود، ‌دست و پایش را گم می‌کند و به وضوح دنبال بهانه‌ای برای توجیه این ماجرا در ذهنش می‌گردد؟ یا برعکس با خونسردی کامل همه چیز را به گردن شکاکی بی‌مورد و بیش از حد شما می‌اندازد.



اگر شما از او سر هستید...

متاسفانه وقتی مردان احساس کمبود (به ویژه در مقابل زنان) می‌کنند، به جای آنکه سعی در بالا بردن خود و برطرف کردن کمبود خود کنند، تلاش می‌کنند تا این نقطه ضعف را در جای دیگری جبران کند. اما این به معنی این نیست که اگر شما دارای مقام شغلی بالاتر یا ظاهر بهتری از همسرتان هستید، از کار خود استعفا داده یا ظاهرتان را هم‌سطح او کنید که مبادا خدای ناکرده او به شما خیانت کند بلکه بهتر است قبل از ازدواج و بعد از آن این مسئله را با خودتان و او حل کنید و به او اطمینان بدهید که هر دو با این مسئله کنار آمده‌اید.



نشانه خیانت مردان , علایم خیانت مردان متاهل , خیانت مردان متاهل

اگر بی‌خودی رمانتیک شده...

اگر همسرتان هیچ وقت اهل دیدن فیلم‌های رمانتیک نبوده و حالا پابه‌پای شما به تماشای این فیلم‌ها می‌نشیند و حتی در صحنه‌های گریه‌دار می‌توانید قطرات اشک را در چشمانش ببینید، ممکن است به احساساتی شدن عجیب و غریب او شک کنید. مردان اصولا از بیان مستقیم احساسات خود گریزانند،‌ اما اگر به طور غیرقابل باوری از پرداختن به مکالمه‌های احساسی فرار می‌کند، یعنی اینکه سعی در پنهان کردن چیزی دارد. حقیقت این است که زن و شوهر هرچه قدر از نظر احساسی از هم دور باشند، امکان وقوع خیانت بین آنها بیشتر است.



دلیل خیانت مردان متاهل , علایم خیانت مردان , روانشناسی خیانت مردان متاهل

 اگر حرف‌گوش‌کن شده...

هیچ زن و شوهری وجود ندارند که سر همه چیز همیشه با هم توافق داشته باشند. بنابراین اگر شوهرتان در پاسخ هرچه که شما می‌گویید سر تعظیم فرود آورده و از بحث و دعوا دوری می‌کند، نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد و او در واقع احساس واقعی خود را سرکوب می‌کند و همین بغض و خشم فروخورده در آینده‌ای نزدیک می‌تواند بهانه‌ای برای خیانت باشد. خیلی وقت‌ها این نشانه می‌تواند به صورت طلب عفو و بخشش مدام و بی‌مورد نیز نمود پیدا کند.



جست‌وجوی کمک؛ سرچشمه خیانت

اگر مردی قبل از ازدواج به تعهدات خود عمل نکند، ازدواج هیچ معجزه‌ای برایش به وجود نمی‌آورد که هیچ، ممکن است کار را خراب‌تر کند!

دلایل خیانت آقایان می‌تواند چیزهای متفاوتی باشد. اینکه شما زیاد غر بزنید، به خودتان نرسید،‌ همسرتان را فراموش کنید، تفاوت‌های اخلاقی بین شما در طول سال‌ها به وجود آمده باشد و... ممکن است بهانه‌هایی به دست مردان دهد تا به شما خیانت کنند. اما شاید بتوان همه اینها را تحت یک دلیل کلی دسته‌بندی کرد. اینکه زمانی مردی مرتکب خیانت به همسرش می‌شود که معنای زندگی زناشویی برای او تغییر کرده و تصوراتی که از ازدواج در ذهن خود ترسیم کرده بوده، ناگهان  یا به تدریج به هم بریزد. از آنجا که مردان همیشه در تلاشند تا بر موقعیت غلبه کنند،‌ زمانی که حس می‌کنند همسرشان در این زمینه نمی‌تواند کمکی به آنها کند، این کمک را در جای دیگری جست‌وجو می‌کنند. این می‌تواند همه آن چیزی باشد که مردان به خاطرش نسبت به همسر خود بی‌وفایی پیشه می‌کنند.


ویدیو : بله، مردان زشت هم خیانت می‌كنند