بلان: رونالدو چیزی گفت که نمی‌توانم بگویم : سرمربی پاری سن ژرمن اعلام کرد در ...


سرمربی پاری سن ژرمن اعلام کرد در پایان بازی،‌ رونالدو چیزی به او گفته که نمی‌تواند آن را فاش کند. خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در نهایت با یک گل تن به شکست داد تا شانس بسیار کمی برای صعود به عنوان تیم نخست به دور بعد داشته باشد.

لوران بلان در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این نتیجه راضی نیستم و احساس ناراحتی و ناکامی دارم. رئال مادرید نتوانست فرصتی گلزنی روی دروازه ما ایجاد کند و گل آنها هم تصادفی بود. انتظار داشتیم حداقل یک تساوی در این دیدار به دست آوریم اما در نهایت، بازی را واگذار کردیم. البته هنوز دو دیدار دیگر باقی مانده است و این شانس را داریم تا به عنوان تیم نخست به دور بعد برویم.

او ادامه داد: در دیدار رفت، بسیاری به انتقاد از من پرداختند که چرا تیمم بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و از امتیاز میزبانی استفاده نکرد اما در دیدار برگشت بسیار خوب بودیم و رئال را به دردسر انداختیم.

در پایان بازی، کریستیانو رونالدو به طرف بلان رفت و در گوشی چیزی به او گفت که واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است. بلان درباره سخنان رد و بدل شده بین خودش و رونالدو گفت: او چیزی به من گفت که نمی‌توانم آن را بیان کنم.

بلان درباره آسیب دیدگی مارکو وراتی هم گفت: در ابتدا فکر کردم آسیب دیدگی او جدی نیست اما بعد از آنکه متوجه شدم فریاد می‌زند، فهمیدم بدجوری آسیب دیده است. وراتی بازیکنی مهم و تاثیرگذار برای ماست و بسیار ناراحت شدم او را از دست دادیم.

رئال مادرید در این گروه با 10 امتیاز صعودش را به دور بعد نهایی کرد. پاری سن ژرمن هم با هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. شاختار دونتسک اوکراین و مالمو سوئد هم هر دو سه امتیازی هستند.


ویدیو : بلان: رونالدو چیزی گفت که نمی‌توانم بگویم