بلاتکلیفی عابد زاده بین آمریکا و پرسپولیس! : با اینکه نزدیک به دو ماه از حضور ...


با اینکه نزدیک به دو ماه از حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس می گذرد.لس آنجلس بلوز باشگاه فعلی عابدزاده هنوز رضایتنامه را صادر نکرده. مدیران بلوز ادعا می کنند که تا 22 شهریور 91 اعتبار با عابدزاده قرارداد دارند          تماشا:با اینکه نزدیک به دو ماه از حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس می گذرد اما مسئولان این تیم هنوز نتوانسته اند قرارداد رسمی او را در هیئت فوتبال ثبت کنند.

 لس آنجلس بلوز باشگاه فعلی عابدزاده هنوز رضایتنامه را صادر نکرده. مدیران بلوز ادعا می کنند که تا 22 شهریور 91 اعتبار با عابدزاده قرارداد دارند و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس باید برای جلب رضایت تیم آمریکایی 200 هزار دلار بپردازد.

روز گذشته هم خبر رسید که علی منصوری، مدیر ایرانی لس آنجلس بلوز در نامه ای که به فیفا فرستاده از مدیران پرسپولیس خواسته پیش از آنکه کار به شکایت این باشگاه از پرسپولیس بکشد، موضوع را حل و فصل کنند.

 منصوری در این نامه نوشته که باشگاه لس آنجلس بلوز از اینکه عابدزاده در یک بازی دوستانه برای پرسپولیس بازی کرده، اطلاع دارد.


منصوری مدعی است که در تاریخ 19 خرداد 1391 با مسئولان پرسپولیس بر سر مبلغ رضایتنامه عابدزاده به توافق رسیده اما آنها هنوز این مبلغ را به باشگاه آمریکایی پرداخت نکرده اند.

 مسئولان پرسپولیس با تمام این اتفاقات، وجود هر مشکلی را در راه قطعی شدن این انتقال تکذیب می کنند.


یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره این مشکل می گوید: «باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که این مشکل اصلا حاد نیست و به زودی حل خواهد شد.

 اتفاقی هم که باعث تاخیر در نهایی شدن انتقال عابدزاده به پرسپولیس شده این است که با توافق مستقیم دو باشگاه منافع مالی برخی افراد به خطر افتاده و آنها قصد سنگ اندازی دارند.


چون با آمدن امیر به پرسپولیس، آنهایی که می خواستند او را به تیم های دیگری بفرستند ناکام مانده اند و می خواهند به این شکل برای او و پرسپولیس مشکل ایجاد کنند.»


ویدیو : بلاتکلیفی عابد زاده بین آمریکا و پرسپولیس!