بسته خبری برترین ها: از حضور مجری من و تو در کاخ جشنواره تا معضل آدامس در مترو! :


از این پس اخبار مهم روز را خیلی خلاصه و سرجمع ارائه می کنیم، تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی شود، امیدواریم ارائه اخبار مهم روز در این قالب مورد پسند شما باشد. پادشا: از این پس اخبار مهم روز را خیلی خلاصه و سرجمع ارائه می کنیم، تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی شود، امیدواریم ارائه اخبار مهم روز در این قالب مورد پسند شما باشد.

برترین سایت خبری , مجله خبری برترین ها , برترین جشنواره های جهان

مسئولین امر مترو از معضل آدامس و پفک شهروندان گله کرده اند، نظافت آدامس دشوار و هزینه بر است، مردم هم اصرار دارند خلاف نزاکت رعایت کنند ظاهرا، این از مردم.

پورتال خبری برترین گام , عکس های مهم خبری برترین ها , برترین سایتهای مجله خبری کشوری

اما دولت و به طور خاص وزارت کشور امروز به طرح «گشت امنیت اخلاقی» رسما ورود پیدا کردند و این طرح پر حاشیه را برای بررسی بیشتر به روحانی حواله داد، دولتی ها شاکی اند که چرا بدون هماهنگی «گشت امنیت اخلاقی» اجرایی شده.

برترین سایت های خبری با فید کامل , بسته خبری ویدیویی , قالب خبری سایت برترین ها

بازی جنجالی پرسپولیس در اهواز امروز با بازداشت 4 تماشاچی خاطی در صدر خبرهای فوتبالی بود.

برترین سایت های خبری , برترین سایت ها در جشنواره , حضور ترانه علیدوستی در جشنواره کن

حضور مجری من و تو؛ منصوره حسینی، در جشنواره جهانی فیلم فجر عده ای را نگران کرده، مشخص نیست چرا؟ آن چه که مشخص است پاسخ کیوان کثیریان که گفته ما دعوتش نکردیم و ترددش در کشور خیلی ارتباطی به ما ندارد و نهادهای دیگر مرجع اند.

لباس نامناسب مجری خبری شبکه جم , حضور بازیگران ایرانی در جشنواره کن , حضور عجیب شوهر مجری شبکه bbc فارسی در ایران تصاویر

رییس انجمن انبوه سازان هم آب پاکی را روی دست مردم ریخت و گفت: منتظر کاهش قیمت مسکن نباشید، البته که پیش بینی اش دشوار نبود، اما مسئولی تا به امروز با این صراحت اعلام نکرده، حادثه ی کارواش سعادت آباد هم با مقصر اعلام کردن شهرداری ختم شد و همین.

عکس الناز حبیبی به عنوان برترین بازیگر جشنواره چین در فیلم زاپاس , پاره شدن لباس مجری زن جلوی دوربین پخش برنامه زنده خبری , حضور همسر مجری بی‌بی‌سی فارسی در ایران

غیبت سئوال برانگیز حنیف عمران زاده هم حاشیه پر رنگ اخبار فوتبالی امروز بود، در مورد حنیف اوضاع خیلی مبهم است، هر کس چیزی می گوید در تناقض با حرف دیگری، به نوعی اخراج محترمانه شاید.


ویدیو : بسته خبری برترین ها: از حضور مجری من و تو در کاخ جشنواره تا معضل آدامس در مترو!