بریدن سر مرد 57 ساله به دلیل نیت شیطانی/ پسر جوان تبرئه شد :  اخبار  حوادث  ...




 اخبار  حوادث  -  بریدن سر مرد 57 ساله به دلیل نیت شیطانی/ پسر جوان تبرئه شد

پسر جوانی كه به دلیل مسائل اخلاقی، صاحب یك باغ را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دادگاه كیفری تبرئه شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع قتل یك صاحب باغ قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. 
 
با حضور ماموران در محل آنها با جسد مرد میانسالی روبرو شدند كه سرش بریده شده بود. بنابراین تحقیقات در خصوص كشف راز این قتل آغاز شد و در ادامه كارآگاهان پلیس دریافتند، كه چند پسر جوان به باغ این مرد رفت و آمد داشته اند. 
 
بنابراین ماموران به سراغ این چند پسر رفته و در تحقیق از آنها در نهایت یكی از آنها به قتل این مرد 57 ساله اعتراف كرد. او در بازجویی ها گفت: صاحب این باغ هر روز من و دوستانم را به بهانه چیدن میوه به باغش می برد و پس از كار كشیدن از ما، همه ما را مورد آزار و اذیت قرار می داد. 
 
روز حادثه او مرا به همراه برادر كوچكم به باغ برد و قصد داشت برادرم را هم مورد آزار و اذیت قرار دهد. برای همین عصبانی شدم و با چاقو او را كشتم و سرش را هم بریدم.
 
با اعتراف این پسر خانواده مقتول نیز رضایت خود را اعلام كردند. بنابراین پرونده پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران راجاع شد. این پسر در این شعبه محاكمه شد و به دلیل رضایت اولیای دم و شرایط موجود در پرونده از اتهام قتل تبرئه شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : بریدن سر مرد 57 ساله به دلیل نیت شیطانی/ پسر جوان تبرئه شد