بریجیت باردو: هیچ کس حق ندارد نقش ... :       بریجیت باردو: هیچ کس حق ندارد ...



 

 

بریژیت باردو , پسر کو ندارد نشان از پدر , کدام سوره بسم الله ندارد

 

بریجیت باردو: هیچ کس حق ندارد نقش مرا بازی کند.

 

اظهارات باردو در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر این که «کایلی نییومن» کارگردان آمریکایی قرار بوده است فیلمیدرباره زندگی بریجیت باردو بسازد و تصمیم داشته همسرش "جی می کینگ" را برای بازی در نقش باردو انتخاب کند.

«بریجیت باردو» بازیگر معروف فرانسوی رسما اعلام کرد که به هیچ سینما گر هالیوودی اجازه نمی دهد فیلمی درباره زندگی او بسازد، چون به اعتقاد او هیچ بازیگری نمی تواند شخصیت او را بازی کند.

به نقل ازخبرگزاری فرانسه – باردو ۷۶ ساله که در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ مطرح ترین بازیگر زن سینمای فرانسه بود و در فیلم «و خدا زن را آفرید» نقش آفرینی کرد و در دهه ۱۹۷۰ از بازیگری استعفا داد و در زمینه حمایت از حقوق حیوانات به فعالیت پرداخت، در یک گفتگوی رادیویی گفت: "هیچ بازیگری نیست که بتواند در نقش من بازی کند. شخصیت آنها مختص خود شان است و شخصیت من هم مختص خودم. هر کس که بخواهد فیلمی درباره من بسازد باید به من اطلاع بدهد و در مورد انتخاب بازیگر نقش من با خودم مشورت کند."

اظهارات باردو در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر این که «کایلی نییومن» کارگردان آمریکایی قرار بوده است فیلمی درباره زندگی بریجیت باردو بسازد و تصمیم داشته همسرش "جی می کینگ" را برای بازی در نقش باردو انتخاب کند.

خبرگزارى ایلنا (www.ilna.ir)


ویدیو : بریجیت باردو: هیچ کس حق ندارد نقش ...