برندهای لباس لوکس ایتالیایی در تهران : افتتاح نمایندگی رسمی برندهای لوکس ایتالیایی ...


افتتاح نمایندگی رسمی برندهای لوکس ایتالیایی در تهران فروشگاه نی نی سالن با بیش از نیم قرن تجربه در ارایه برترین برند های لاکچری و با کیفیت از بهترین های اروپا و آمریکا در ایران زمین، با ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرانقدر خود در هنگام خرید و تا سال ها پس از خرید، سعی دارد تا زیبایی، تنوع و به روز بودن را در کنار نوزادان و کودکان عزیز سرزمینمان، برای نسل نوجوان و جوان ایرانی نیز به ارمغان آورد.

برندهای معروف لباس ایتالیایی , برندهای لباس تهران , برندهای لوکس لباس

خرید وسایل کودکان و سیسمونی نوزاد، همیشه جذابیتی فراتر از خریدهای روزمره ما دارد. از طرفی اهمیت ویژه نوجوانان و جوانان برای ما، باعث می‌شود تا هنگام خرید برایشان، حساسیت خاصی به خرج دهیم. پس چه بهتر که این خرید شیرین در محیطی مطمئن که در آن بهترین‌ها عرضه می‌شوند، انجام شود. یکی از با سابقه‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌هایی که  لوازم کودک تا نوجوان را  در اختیار خانواده ها قرار می دهد، فروشگاه نی نی سالن (با بیش از نیم قرن فعالیت) واقع در خیابان ولیعصر روبروی پارک ساعی است. از این جهت این نام برای خیلی از خانواده‌ها آشناست. نی نی سالن با سه نسل از بچه های ایران همراه بوده، خیلی از خانواده‌هایی که برای خرید به نی نی سالن مراجعه می‌کنند، خاطراتی را نقل می کنند که شنیدنشان خالی از لطف نیست, پدربزرگ ها و مادربزرگ ها  برای مادرشان از این فروشگاه خرید کرده‌اند، مادرشان نیز برای آنها از این فروشگاه خرید کرده و بچه‌های دیروز که امروز مادر شده‌اند، با تکیه بر سابقه خوب و خوش نامی نی نی سالن، برای خرید وسایل کودکشان به این فروشگاه مراجعه می‌کنند.

شما در این مجموعه می توانید به پادشای لوازم کودک و جدیدترین مدل های متنوع  لباس از معتبرترین برندهای دنیا  در رنج سنی نوزادان تا جوانان دسترسی داشته باشید، همچنین تولید وسایل چوبی کودکان، نوجوانان و جوانان از قبیل تخت و کمد، سرویس کامل اتاق خواب به صورت ویژه و سفارشی ازتوانمندی های دیگر این شرکت است که با ارایه خدمات خاص نظیر اجرای دکوراسیون متناسب با اتاق خواب یا مطالعه به مشتریان ارایه می گردد.

نی نی سالن همواره با تحقیق و بررسی زیاد برای عرضه کالاهای خود، سعی کرده تا بهترین‌ها را در فروشگاه هایش به نمایش بگذارد تا هنگام خرید خیالتان از هر نظر راحت باشد.

نمایندگی برندهای لباس در تهران , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , رستوران های لوکس در تهران

خانه های لوکس تهران , برندهای معروف لباس ترکیه , مرکز خرید لباس زنانه در تهران

Fendi, Roberto Cavalli & Simonetta

به خاطر حساسیت ویژه، نی نی سالن همواره سعی در عرضه بهترین کیفیت‌ها و کالاهای خوب داشته و در ادامه این راه، با توسعه سازمان فروش خود اقدام به تاسیس فروشگاه جدیدی جهت عرضه پوشاک و محصولات سه برند مطرح ایتالیایی، Fendi, Roberto Cavalli & Simonetta نموده است. این فروشگاه جدید با دکوری شکیل و فضایی دلنشین با حضور جمعی از هنرمندان شناخته شده و مشتریان در عصر چهارشنبه ۵ اسفند ماه همزمان با جشن باستانی سپندارمذگان بصورت رسمی افتتاح شد. این مراسم شور و حال فراوانی داشت و از مهمانان نی نی سالن به گرمی پذیرایی می‌شد. کلکسیون کاملی از پوشاک این برندهای معروف نیز در فضای فروشگاه چیده شده بود تا مهمانان بیشتر با فضای کاری جدید نی نی سالن آشنا شوند. پوشاک و لوازم کودک عرضه شده برندهای خاص در فروشگاه نی نی سالن، بازه سنی نوزادی تا جوانان را شامل می‌شود.

خانه های فوق لوکس تهران , لوکس ترین خانه تهران , برندهای تهران

آپارتمان لوکس در تهران , برندهای لباس , قطار لوکس تهران مشهد

ایتالیا مهد مد دنیا به شمار می‌رود و هر یک از این برندها نیز سابقه و اعتبار ویژه‌ای در میان برندهای پوشاک و مد دنیا دارند.

Fendi برندی با بیش از ۹۰ سال سابقه است که مشتریان آن در سراسر دنیا را اغلب افراد خاص و چهره های شناخته شده تشکیل می‌دهند. حتی در سابقه این برند منحصر به فرد و معروف ایتالیایی، همکاری با خودروساز مشهوری همچون مازراتی نیز به چشم می‌خورد.

Roberto Cavalli هم که نیاز به معرفی ندارد و اسم آن با مهمترین مراسم‌ دنیا گره خورده و پوشاکش بر تن کسانی که روی ردکارپت‌ها قدم می‌گذارند به چشم می‌خورد.

Simonetta به عنوان مادر تمامی برندهای معروف در ایتالیا بسیار شناخته شده است.

در گفت و گویی که با مدیریت فروشگاه داشتیم، ایشان اشاره کردند که این برندها به سادگی نمایندگی فروش شان را به فروشگاه های متفرقه نمی‌دهند. مجموعه نی نی سالن نیز با تکیه بر سابقه درخشان و محبوبیتش در ایران و البته چاشنی شهامت در این موقعیت خاص اقتصادی به مذاکره با این برندها رفته و توانسته نمایندگی اصلی فروش شان را در ایران دریافت کند. پوشاک این برندهای معروف با بهترین پارچه‌ها و بالاترین کیفیت تولید می‌شود، رنگ‌ استفاده شده در این لباس‌ها شیمیایی نیست و در آن ها از رنگ‌های گیاهی استفاده شده تا حافظ سلامت پوست شما بوده و مخصوصا برای نوزادان و کودکان بسیار ایمن و آرام بخش باشد.

نی نی سالن بهترین ها با بالاترین استانداردهای روز دنیا را ارایه می کند، چرا که عقیده دارد مردمان ایران زمین و به ویژه فرزندان آریایی این سرزمین لایق بهترین‌ها هستند.

برندهای معروف لباس , مدل لباس عروس جدید در تهران , برندهای لباس ترکیه

نام برندهای معروف لباس ترکیه , مرکز خرید لباس مردانه در تهران , رستوران لوکس در تهران

فروشگاه لباس بارداری در تهران , حراج لباس مردانه تهران , مراکز خرید لباس مجلسی در تهران

حراج لباس مجلسی در تهران , خانه های لوکس شمال تهران , لوکس ترین خانه های تهران

لوکس ترین و گرانترین مارکهای لباس در دنیا , فروش انواع برندهای لوکس , لیست برندهای برتر لباس

آشنایی با برندهای گران و برتر لباس در دنیای مد , ساعت فروشی های لوکس تهران , لباس های نوشتاری زنان تهران

برترین برندهای لباس , برندهای معروف لباس در ایران , برندهای جواهری مطرح تهران

معرفی برندهای لوکس , برندهای لباس انگلیسی , برندهای مانتو و لباس

ساعت مچی زنیت یکی از لوکس ترین برندهای کشور سویس , لوکس ترین میوه فروشی تهران , برندهای لباس زنانه ترک

معروف ترین برندهای لباس عروس , پاساژهای لوکس تهران , بهترین مرکز خرید لباس تهران

رستوران ایتالیایی در تهران , رستوران ایتالیایی تهران , خرید لباس تهران

پاساز های لباس تهران , قطار لوکس عقاب طلایی در راه تهران , رستوران لوکس برای قرار دو نفره تهران



مراکز خرید لباس مردانه در تهران , بازار لباس تهران , رستوران های ایتالیایی تهران خیابان ولیعصر، روبروی پارک ساعی، پلاک 2292، فروشگاه نی نی سالن

خرید لباس با قیمت مناسب در تهران , غذای ایتالیایی تهران وزرا , مرکز خرید لباس تهران

تماس مستقیم
۸۸۷۷۳۲۷۷ - ۸۸۷۷۵۶۹۹ - ۸۸۷۸۴۷۸۹


اینستاگرام: ninisalonofficial


ویدیو : برندهای لباس لوکس ایتالیایی در تهران