برنامه دو ساله درخشان مزاح بود! : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ...


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه توطئه بازیکنان این تیم علیه «تادئو» مهاجم خارجی این تیم صحت ندارد، گفت: برای مزاح و شوخی گفتیم درخشان به پرسپولیس برنامه دو ساله داده است! خبرگزاری مهر: محمود خوردبین به سئوالاتی درباره پیروزی پرسپولیس برابر پدیده در لیگ برتر، شایعه توطئه بازیکنان پرسپولیس علیه مهاجم برزیلی این تیم و خبری که وی مبنی بر برنامه دو ساله حمید درخشان به پرسپولیس داده بود، پاسخ داد:

* سئوال: بالاخره پرسپولیس بعد از چند مسابقه پیروز شد. علت این موفقیت چه بود؟

- ما پیش از این در پنج مسابقه شکست خوردده بودیم ولی دقیقا همینطور بازی می‌کردیم. ما در تمام مسابقات نسبت به حریف برتر بودیم ولی به خاطر بدشانسی از برد محروم می‌شدیم. این نوع بازی هر هفته انجام می‌شد. به هر حال ما روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم. بازیکنان خارجی هم بهتر کار می‌کنند و درخشان هم ترکیب تیم را بهتر پیدا می‌کند.

* برای حفظ این روند و تداوم بردهایتان چه برنامه‌ای دارید؟

- خیالتان راحت که ما از این به بعد بازی‌هایمان را می‌بَریم. ما باید مقابل ملوان و ذوب آهن هم پیروز می‌شدیم ولی یکسری بدشانسی آوردیم که حتما در آن خیری بوده است. بازیکنان پرسپولیس از روز گذشته قرار گذاشتند که از این به بعد همینطور بازی کنند و پیروز شوند.

* این هفته با تیمی بازی دارید که مقابل تراکتورسازی بازنده شده است. دیدار با صبا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- ما فقط برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. ما به برد نیاز داریم و وقتی به چیزی نیازمند می‌شوید به دنبالش می‌روید. هیچ حریفی برای ما غیر قابل دسترسی نیست.

* شایعه شده است که بازیکنان پرسپولیس به «تادئو» مهاجم برزیلی تیم پاس نمی‌دهند و علیه وی توطئه کرده‌اند. چقدر این موضوع صحت دارد؟

- به هیچ عنوان چنین چیزی درست نیست. وقتی بازیکنی داخل زمین است، تمام فکر و ذکرش در بازی است. حتی اگر بدترین توپ هم بیاید، بازیکن نمی‌تواند به همبازی خود پاس ندهد. به نظرم این حرف‌ها چِرت است!

* این روزها صحبت از مذاکره باشگاه پرسپولیس با مربیانی مثل افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ هم مطرح شده است.

- من فقط می‌گویم درخشان با این برد کماکان سرمربی پرسپولیس خواهد ماند.

* شما بعد از جلسه هفته گذشته کمیته فنی گفتید درخشان به پرسپولیس برنامه دو ساله داده است؛ در حالی که طاهری نایب رئیس باشگاه آنرا تکذیب کرد. چرا چنین حرفی را مطرح کردید؟

- ما به این حالت چنین چیزی نگفتیم! البته برای شوخ طبعی و مزاح این کار را کردیم تا خیلی از دوستان خوشحال شوند! (با خنده) ما می‌خواستیم فضا را آرام کنیم.

* خیلی از هواداران و پیشکسوتان نسبت به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بدبین هستند. فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند در این مسابقات موفق باشد؟

- به نظرم هیچ نگرانی وجود ندارد. پرسپولیس از پس تیم‌های آسیایی بر می‌آید. با بازی‌هایی که بازیکنان ما انجام می‌دهند به همه چیز امیداور شده‌ایم.

* جذب بازیکن استرالیایی به کجا رسید؟

- حمید درخشان روی این بازیکن نظر دارد که باید به ایران بیاید. البته ما فرصت زیادی هم نداریم. تا دوشنبه بیشتر وقت نداریم که بازیکن خارجی بگیریم.

* وضعیت پیام صادقیان چطور است؟ آیا این بازیکن به بازی این هفته می‌رسد؟

- فعلا که این بازیکن دور زمین می‌دود و تحت نظر پزشکان قرار دارد. هنوز چیزی مشخص نیست.


ویدیو : برنامه دو ساله درخشان مزاح بود!