برنامه‌های آتی مرکز مبادلات ارزی/ هدایت تمامی تقاضای ارزی : برنامه‌های آتی ...



مبادلات ارزی آنلاین , حساب ارزی , مزاج طبیعی و مزاج ارزی

برنامه‌های آتی مرکز مبادلات ارزی/ هدایت تمامی تقاضای ارزی

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور، هدایت تمامی تقاضای ارزی و سوق دادن کلیه منابع ارزی به مرکز را از برنامه‌های آتی این مرکز اعلام کرد و گفت: تعداد کل ثبت سفارش‌های تخصیص ارز یافته در مرکز تا پایان بهمن ماه (دیروز) نزدیک به 18 هزار و 500 فقره است.

صمد کریمی در گفتگو با مهر تقویت و تعمیق مرکز مبادلات ارزی کشور از یکسو و هدایت تمامی تقاضای ارزی و در عین حال سوق دادن کلیه منابع ارزی از سوی دیگر به مرکز را از برنامه های آتی مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در بسته سیاستی- نظارتی سال 92 بانک مرکزی برنامه خاص ارزی مدنظر قرار گرفته است یا خیر؟ گفت: در بسته های سیاستی-نظارتی بانک مرکزی معمولا سیاستهای پولی و اعتباری مورد تاکید قرار می گیرد و به عبارتی دیگر، سیاستهای ارزی تاکنون در بسته مزبور لحاظ نشده است.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور در مورد گروه های کالایی جدید مشمول دریافت ارز مبادله ای گفت: متخصص گروه های کالایی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و هم اکنون گروه های کالایی 3 تا 9 به نرخ مبادله ای تامین ارز می شوند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز به کار مرکز تا امروز نزدیک به 5 میلیارد دلار برای تامین نیازهای ارزی گروه های کالایی 3 تا 8 اختصاص یافته است.

وی، تعداد کل ثبت سفارشهای تخصیص ارز یافته توسط بانک مرکزی از زمان آغاز به کار مرکز تا پایان بهمن ماه ( دیروز) را نزدیک به 18 هزار و 500 فقره برابر با 18 هزار و 418 فقره اعلام کرد.

کریمی در مورد عملکرد دیروز دوشنبه مرکز مبادلات ارزی کشور عنوان کرد: روز گذشته 30 بهمن ماه به  206 فقره ثبت سفارش در مرکز پاسخ داده شد./مهر

 


ویدیو : برنامه‌های آتی مرکز مبادلات ارزی/ هدایت تمامی تقاضای ارزی