برلوسكنی به زنان : دنبال "تور كردن " مردان پولدار باشید :       برلوسكنی ...



 


علاقه زنان به مردان پولدار , آنچه مردان درباره زنان نمی دانند , آنچه مردان درباره زنان نمیدانند

 

 

برلوسكنی در یك گردهمایی جوانان عضو حزب متبوعش در پاسخ به سوال یك وزیر زن كابینه خود گفت كه‌ خیلی از زنها به خاطر پولدار. بودن و اینكه او آدم خوبی است ، جذب وی می شوند.

 

سیلویو برلوسكنی نخست وزیر ایتالیا به زنان و دختران جوان ایتالیایی توصیه كرد كه به دنبال " تور كردن " مردان پولداری مثل او باشند .


مالك باشگاه میلان و ثروتمند ترین مرد ایتالیا روز یكشنبه در یك گردهمایی جوانان عضو حزب متبوعش در پاسخ به سوال یك وزیر زن كابینه خود گفت كه‌ خیلی از زنها به خاطر پولدار بودن و اینكه او آدم خوبی است ، جذب وی می شوند .


برلوسكنی كه رسوایی های جنسی و گاف های بی شمار از او یك چهره جنجالی و خبر ساز ساخته ، گفت :" برخی زنان به این خاطر به سمت مردان پیر و پولدار می آیند كه فكر می كنند این مردان به زودی می میرند و صاحب ارث و میراث می شوند ."


برلوسكنی با یادآوری یك مصاحبه تلویزیونی جنجالی خود افزود :"‌به یك دختر جوان گفتم كه دنبال یك دوست پسر پولدار باشد . این توصیه ای غیر واقعی و واهی نیست .


وی افزود : من آدم قدیسی نیستم اما تا كنون برای ارتباط جنسی با زنان پولی پرداخت نكرده ام .


همسر نخست وزیر 73 ساله ایتالیا از سال گذشته و همزمان با انتشار جزییاتی از انحرافات اخلاقی اش با او متاركه كرده و به صورت جدا زندگی می كند . " ورونیكا لاریو " به دنبال طلاق از برلوسكنی است .../عصر ایران


ویدیو : برلوسكنی به زنان : دنبال "تور كردن " مردان پولدار باشید