بررسی گروه 7 مقدماتی جام جهانی در آسیا : ورزش سه: کره جنوبی تاکنون توانسته ...


ورزش سه: کره جنوبی تاکنون توانسته در هر 5 بازی خود به پیروزی برسد تا در مقابله با حریفی از هم گروهی هایش امتیازی را از دست ندهد.

کویتی ها که توسط فیفا در خطر تعلیق به سر می برند در این هفته نمی توانند بازی خود را برگزار کنند و بنابراین در این گروه نیز تنها یک بازی برگزار خواهد شد.

تیم ها و امتیازات

کره جنوبی تاکنون 5 بازی برگزار کرده است و در هر بازی نیز به پیروزی رسیده است و 15 امتیاز کسب کرده است و بنابراین صدرنشین است. کویتی ها که این هفته به میدان نخواهند رفت در 5 بازی خود توانستند 10 امتیاز کسب کنند، لبنان و میانمار از 6 بازی خود به ترتیب 10 و 4 امتیاز به دست و آورده اند و لائوس تک امتیازی نیز قعرنشین جدول این گروه است.

لائوس – کره جنوبی

این بازی که در ساعت 15:30 برگزار می شود کره ای ها قصد دارند سنت شکنی نکنند و کماکان با پیروزی با بازی های خود را ادامه دهند و برای ادامه این روند با حریف بی جانی دست و پنجه نرم خواهند کرد. بازی رفت این دو تیم در کره جنوبی با 8 گل به سود این تیم به پایان رسید.

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

کره ای ها با 18 گل در 5 بازی توانستند زهردارترین خط حمله این گروه را به نام خود بزنند، این در حالی است که لائوسی ها تاکنون تنها 3 بار توانستند گلزنی کنند و به همین دلیل نیز قعرنشین گلزنان نیز محسوب می شوند.

بهترین و بدترین خط دفاع

در قسمت یهترین خط دفاعی باید از کره ای ها و کویتی ها نام برد، کره جنوبی در 5 دیدار گذشته خود گلی را دریافت و این اتفاق برای کویتی ها تنها یک گل در 5 بازی بوده است، اما طبق پیش بینی ها لائوس با 24 گل خورده بدترین خطوط دفاعی این گروه را به خود اختصاص داده اند.

جدول گروه a مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا , مقدماتی جام جهانی 2018 آسیا , برنامه مقدماتی جام جهانی 2018 آسیا


ویدیو : بررسی گروه 7 مقدماتی جام جهانی در آسیا