بررسی مهاجمان دعوت شده به تیم ملی : طارمی بهترین عملکرد را بین مهاجم دعوت شده ...


طارمی بهترین عملکرد را بین مهاجم دعوت شده به تیم ملی را دارد. ورزش سه: کارلوس کی روش اسامی بازیکنانشً برای تقابل با ترکمنستان اعلام کرد.با هم عملکرد مهاجمان دعوت شده به تیم ملی را مرور می کنیم.

علیرضا جهانبخش (آلکمار)

بررسی خودرو , بررسی , بررسی آیفون 7

علیرضا جهانبخش مه پیش از جام جهانی به کی روش دعوت شد برای ایران در آن جام بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.او پس از جدا شدن از ان ای سی به آلکمار پیوست تا موفقیتش بیش از پیش شود.جهانبخش که بسیاری از بازی ها را به دلیل مصدومیت برای تیمش از دست داده است، وضعیتش رو به بهبودی است.او تا کنون برای تیمش،آلکمار 113 دقیقه بازی کرده است اما موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشده است.

کاوه رضایی (ذوب آهن)

متن کارت دعوت کربلا , کارت دعوت , بررسی رانا

کاوه رضایی که پس از جام ملت های آسیا به تیم ملی دعوت شده است ، در لیست های کیروش برای مسابقات مقدماتی جام جهانی  حاضر بوده است.بازی مهاجم جوان ذوبی ها چشم کیروش را گرفته است.او تنها نماینده ذوبی ها در تیم ملی است.او برای تیمش ٧٠٩ دقیقه بازی کرده است.چهار گل و دو پاس گل تا اینجای لیگ عملکردش بوده است.نکته جالب درباره گل های کاوه ،زیبایی چشم نواز آنهاست، گل هایی که می توانند کاندیدای زیباترین گل فصل باشند.

مهدی طارمی (پرسپولیس)

بررسی رنو ساندرو , کارت دعوت عروسی , نقد و بررسی فیلم

مهدی طارمی بعد از جام ملت های آسیا و بعد از درخشش در لیگ قبل به تیم ملی دعوت شد.او در کنار سردار آزمون زوج جدید تیم ملی شده اند.زوجی که هم خوب گل می رنند و هم به هم خوب پاس گل می دهند.طارمی در بین مهاجمان دعوت شده بهترین عملکرد را دارد.او ٦ گل زده و ٥ پنالتی از حریفان گرفته است.این عملکرد در ٨١٠ دقیقه حضور وی برای تیم پرسپولیس اتفاق افتاده است.

سردارآزمون (روستوف)

بررسی آیفون 7 پلاس , بررسی آینده برزیل پس از روسف , بررسی ساندرو استپ وی

آزمون که به طور عجیب از سفر به جام جهانی برزیل جا ماند، در جام ملت های آسیا خود را به کیروش تحمیل کرد.او در مسابقات مقدماتی جام جهانی همراه با طارمی زوج خوبی را تشکیل داده اند، زوج گلزن، جوان و رفیق!

ستاره جوان روستوف روسیه برای این تیم خوش درخشیده است تا کی روش همچنان او را درترکیب ذهنش جای دهد. او برای تیمش که وضعیت بسیار خوبی در لیگ روسیه دارد ٤٩٥ دقیقه به میدان رفته است.او در این دقایق توانسته دو گل بزند و یک پاس گل زیبا نیز بدهدکه در محبوبیتش در روسیه تاثیر بسزایی داشته است.

گوچی (چارلتون)
 
بررسی پرونده قضایی , بررسی seo سایت , بررسی رنو کپچر

قوچان نژاد که با درخشش آزمون و طارمی روی نیمکت تیم ملی قرار گرفته حال و روز خوبی هم در تیمش ندارد اما همچنان مورد تایید کی روش است.زننده گل صعود ایران به جام جهانی برزیل که در آخرین بازی تیمش به عنوان یار ثابت برای اولین بار به میدان رفت نتوانست موفق عمل کند.گوچی تا اینجای لیگ برای بنفش پوشان چارلتون ١٤٠ دقیقه بازی کرده است.

کریم انصاری فرد (پانیونیوس)

بررسی تخصصی گوشی , بررسی رتبه سایت در گوگل , متن مجری برای دعوت از سخنران

کریم انصاری فرد غالبا در لیست کیروش بوده است اما کمتردر ترکیب فیکس تیم ملی به بازی گرفته شده است.انصاری فرد پس ازاوساسونا به یونان رفت و در تیم پاناتیانوس بازی کرد.او تا کنون برای تیمش در ٨ بازی لیگ و جام حذفی249 دقیقه به میدان رفته که حاصلش تنها یک گل بوده است.


ویدیو : بررسی مهاجمان دعوت شده به تیم ملی