بررسی سلامت روانی قاتل سپهر کوچولو : سلامت روحی و روانی عامل قتل هولناک سپهر ...



اهمیت سلامت روانی نوزاد , بهبود سلامت روانی نوزاد , سلامت روانی نوزاد

سلامت روحی و روانی عامل قتل هولناک سپهر در جنوب تهران، امروز توسط کمیسیون پزشکی قانونی بررسی می‌شود.

 رسیدگی به پرونده قتل هولناک سپهر کوچولو ساعت 14 و 30 دقیقه 10 شهریور همزمان با کشف جسد پسر بچه مقابل خانه‌شان در محله وحدت اسلامی آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، این کودک برای خرید از خانه خارج شده و 10 دقیقه بعد جسدش در حالی که سرش بریده شده بود مقابل خانه‌شان پیدا شد. تحقیقات پلیس از اهالی نشان داد، آنها در زمان قتل مردی با لباس آبی نفتی را مشاهده کرده‌اند که سراسیمه و در حالی که چاقویی در دست داشته از کوچه خارج شده است.

ماموران با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمانی در نزدیکی محل جنایت، متوجه شدند مردی جوان پشت سر مقتول وارد کوچه شده و دقیقه‌ای بعد چاقو به دست از کوچه خارج شده است.

سه روز بعد با انجام تحقیقات گسترده قاتل سپهر کوچولو درحالی که خون کودک روی لباسش بود، حوالی چهارراه گلوبندک شناسایی و دستگیر شد.

عامل جنایت که خود را اشکان 35 ساله معرفی می‌کرد، در تحقیقات با اعتراف به قتل گفت: چند سالی است که شیشه مصرف می‌کنم و همزمان تحت درمان روانپزشکی هستم. روز حادثه صدایی را شنیدم که می‌گفت چاقو را بردار و به خیابان برو. وقتی به کوچه رفتم سپهر را دیدم. پسربچه را پیش از این در رویاهایم دیده بودم. من هیچ چیزی از صحنه جنایت را به یاد نمی‌آورم و نمی‌دانم سپهر چگونه به قتل رسیده است.

با اظهارات قاتل 35 ساله او با دستور سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

با گذشت 129 روز از جنایت و ادعای جنون از سوی اشکان، قرار است صبح امروز قاتل سپهر در کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی تحت معاینه سلامت روحی و روانی قرار گیرد و در مورد ادعای جنون او تصمیم‌گیری شود.


 اخبار حوادث -  جام جم 


ویدیو : بررسی سلامت روانی قاتل سپهر کوچولو