بررسی خودروی A45 AMG مرسدس بنز : می‌خواهیم در مورد خودروی جدید A45 AMG مرسدس ...


می‌خواهیم در مورد خودروی جدید A45 AMG مرسدس بنز که برخلاف هر گونه هاچ‌بک جالب دیگری که تا به حال آن را رانده‌اید است، صحبت کنیم. بهترین ها در زمین: یک هاچ‌بک جالب به همراه موتور دو لیتری؟ پس دقیقا با وسیله‌ی نقلیه‌ی جدیدی مواجه نیستیم. درواقع، چنین سبکی را می‌توان مدلی کلاسیک برای یک وسیله‌ی چهارچرخ دانست. اما در مورد مشخصات آن چه ادعایی می‌توان کرد؟ قدرت 355 اسب‌بخار، شتاب صفر تا صد در 4.6 ثانیه، محرک تمام چرخ، و نشان بنز بر روی کاپوت. بهتر است کمربندهای خود را محکم ببندید، زیرا می‌خواهیم در مورد خودروی جدید A45 AMG مرسدس بنز که برخلاف هر گونه هاچ‌بک جالب دیگری که تا به حال آن را رانده‌اید است، صحبت کنیم.

بررسی مرسدس بنز sls amg gt , بررسی خودروی پروتون جن2 , خودروی مرسدس میباچ

ویژگی‌های Mercedes-Benz A45 AMG

به فکر یک خودروی هیبریدی الکتریکی به همراه صندلی‌های راحت و ظاهری محبوب هستید؟ پس تصور خود را کاملا فراموش کنید! خودروی A45 AMG مرسدس بنز نمادی از یک خودروی عملکردی ساخته شده به شیوه‌ی جسورانه است. اما در این مدل ویژگی‌های جالبی نیز نهفته است، ترفندهای تکنولوژیکی تازه‌ترین نسل به مرسدس کمک کرده تا سطح یکدست A-Class این هاچ‌بک را مستعد ویژگی‌های سرکشانه کند.

اغلب این تلاش در راستای قرار دادن موتورهای بسیار کوچک در این مدل انجام شده است. این شیوه منجر به جایگزینی یک موتور قدرتمند 2.0 لیتر به این خودروی محرک چهار چرخ شده است و همچنین یک جعبه دنده‌ی کنترل شونده توسط کامپیوتر در آن تعبیه شده که منجر به خودروی سبکی شده است که می‌تواند رقیبی جدی برای ابرخودروها به شمار رود. و البته این تکنولوژی کاهش اندازه‌ی موتور موجب مصرف سوخت فشرده‌تر در حدود 40 مایل در گالن و حدود 50 مایل در گالن در سرعت بالا شده است.

البته این خودرو همچنان یک وسیله کلاس A به شمار می‌رود. اما A45 AMG با تمامی اصلاحات و تکنولوژی های خودروی ارائه شده توسط کوچک‌ترین مدل مرسدس همراه شده و همچنین در یک قالب محبوب پنج درب قرار گرفته است. بر روی کاغذ این خودرو از هر نظر یک مدل عملکردی خوب برای هر چهار فصل می‌باشد.

خودروی مرسدس میبچ , مرسدس بنز , بررسی خودرو


مشخصات Mercedes-Benz A45 AMG

• حداکثر سرعت : 249.44 کیلومتر/ساعت (محدود شده - در تست‌ها توانایی رسیدن به سرعت 270.37 کیلومتر/ساعت)

• شتاب صفر تا صد در 4.6 ثانیه

• موتور توربوی بنزینی چهارسیلندر 1,991CC

• جعبه دنده‌ی هفت سرعته دو کلاچه به همراه غربیلک فرمان

• قدرت 355 اسب‌بخار

• گشتاور 332 پوند فوت

• مصرف سوخت 40.9 مایل بر گالن

• انتشار کربن 161 گرم/کیلومتر

• وزن 1555 کیلوگرم


تکنولوژی‌های Mercedes-Benz A45 AMG

تا اینجا در مورد موتور توربو، محرک چهارچرخ و جعبه دنده هفت سرعته سخن گفتیم که کیتی برای افزایش سرعت این خودرو به شمار می‌روند. اما اکنون خود را برای ویژگی‌های ایمنی کنترل فعالی کلاس A آماده نمایید.

بررسی , بررسی آیفون 7 , خودروی دنا

در این خودرو قابلیت‌های سیستم هشدار کاهش سطح هوشیاری، سیستم کمکی جلوگیری از تصادف، سیستم کمکی حرکت بین خطوط، کنترل کروز دیسترونیک یا راداری، سیستم هشداردهنده نقطه کور و حتی چراغ‌های جلویی که اطراف شما را روشن می‌کنند، وجود دارد. یک دوربین عقب و یک سیستم کمکی پارک فعال نیز به منظور کمک به پارک خودرو در آن تعبیه شده‌اند. در فضای درونی این مدل، از تازه‌ترین سیستم COMAND مرسدس به همراه صفحه‌نمایش با کیفیت بالا و ادغام‌سازی کامل آیفون استفاده شده است.

مرسدس , بررسی رانا , خودروی ساینا

عملکرد و رانندگی Mercedes-Benz A45 AMG


تولید هاچ‌بک‌های جالب که توانایی غلبه بر ابرخودروها را داشته باشد همیشه از موضوعات کلیشه‌ای جالب توجه بوده است، اما تاکنون در دنیای واقعی رخ نداده است، اما در مورد این مدل باید گفت که تنها تازه‌ترین و بهترین ابرخودروها توانایی تطابق با آن را دارند.

بررسی رنو ساندرو , نقد و بررسی فیلم , بررسی آیفون 7 پلاس

با ویژگی‌های نام برده شده مانند توان 350 اسب‌بخار، محرک تمام چرخ و جعبه دنده دارای غربیلک فرمان در یک قالب فشرده، باید از این خودرو انتظار عملکرد بالایی را بر روی جاده‌ها داشت.

خودروی h30 cross , بررسی آینده برزیل پس از روسف , قیمت خودروی دنا

جمع‌بندی از Mercedes-Benz A45 AMG

خودروی استاندارد A-Class مرسدس یک عضو موثر در خانواده‌ی هاچبک این کمپانی به شمار می‌رود که اندکی جذاب‌تر و اسپرت‌تر از Audi A3 و BMW 1 Series است. اما این مدل جدید AMG را می‌توان یک هیولا در نوع خود نامید.

با قابلیت‌های سرعت زیاد، سیستم‌های جذاب و قالبی مملو از فناوری، این خودرو یکی از بهترین مدل‌های قابل خرید در حال حاضر به شمار می‌رود.

قیمت مرسدس بنز , خودروی لوکس , بررسی ساندرو استپ وی

قیمت این خودروی مرسدس بنز 38190 پوند برای مدل پایه و 51590 برای مدل تست شده اعلام شده است.


ویدیو : بررسی خودروی A45 AMG مرسدس بنز