برخی اصولگرایان زیاده خواه شده اند : نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ...


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از جریان​های اصولگرا به صورت مطلق خود را اصولگرای خاص می نامند و دیگران را قبول ندارند، گفت: افراد و جریان​هایی که این ویژگی​ها را دارند زیاده خواه و فرصت طلب هستند و باید مواضع و دیدگاه​های خود را تعدیل کنند. نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از جریان​های اصولگرا به صورت مطلق خود را اصولگرای خاص می نامند و دیگران را قبول ندارند، گفت: افراد و جریان​هایی که این ویژگی​ها را دارند زیاده خواه و فرصت طلب هستند و باید مواضع و دیدگاه​های خود را تعدیل کنند.

محمدرضا باهنر، با اشاره به تذکرات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم مطلق انگاری در مسائل و تصمیم گیری های سیاسی در کشور گفت: از اوایل انقلاب تاکنون و در جریانات مختلف سیاسی ، حرکتهای اصولگرایانه و بازگشت به آرمانهای امام را شاهد بوده ایم اما معتقدم هیچ گروهی حق مصادره آنها را ندارند.

وی با بیان اینکه سمبل مواضع دینی و انقلابی مردم ولایتمدار کشورمان در حماسه نهم دی تجلی یافت، افزود: اگر گروهی بخواهد این روز ملی را به نفع خود و جناح خودش مصادره کند زیاده خواه است. اگر شخصی بخواهد اینگونه مصادره هایی را انجام دهد راه به جایی نخواهد برد.

 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه برخی در جریان اصولگرایی مطلق​نگر هستند، گفت: برخی افراد در جریان اصولگرایی معتقدند که اصولگرایی باید خالص باشد اما هنگامی که به آنها می گوییم مشخصات اصولگرایی خالص و ناب را معرفی کنید می گویند ما مصداق آن هستیم و خودشان را به صورت مطلق می انگارند.

منبع: مهر


ویدیو : برخی اصولگرایان زیاده خواه شده اند