برخورد پلیس با سایت های آموزش جرم : جانشین رئیس پلیس کشور گفت:پلیس فتا تعدادی ...


جانشین رئیس پلیس کشور گفت:پلیس فتا تعدادی از سایتهای آموزش جرم و گنج یابی را شناسایی و با آنها برخورد قضایی انجام شد. خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری با اشاره به برخورد با سایتهای آموزش جرم  و گنج یابی در فضای مجازی اظهار داشت:پلیس مبارزه با جرایم سایبری از زمان راه اندازی توفیقاتی را در این باره به دست آورده و با جرایم موجود در فضای مجازی کشور برخورد کرده است.

وی ادامه داد: یکی از جرایم فضای مجازی که مورد استقبال مجرمان قرار می گیرد آموزش جرمهای مختلف است که یکی از این جرم ها آموزش گنج یابی و حفاری غیر مجاز است.

جانشین رئیس پلیس کشور از برخورد با سایتهای آموزش جرم خبر داد و افزود: تعدادی از این سایتها از سوی پلیس فتا شناسایی شده و با آنها برخورد شد. ضمن اینکه تعدادی از متهمان اینگونه جرایم در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

به گفته اشتری پلیس نظارت هایش را روی اینگونه جرایم مجازی افزایش داده است و اجازه نمی دهد اینترنت بستری برای فعالیت مجرمان شود.

در سالهای اخیر سایتهای بسیاری در حوزه آموزش گنج یابی و غارت اموال فرهنگی کشور فعال شده است که هیچ واکنشی را از سوی سازمان میراث فرهنگی شاهد نبودیم.


ویدیو : برخورد پلیس با سایت های آموزش جرم