برخورد زشت درخشان در تمرین امروز پرسپولیس :   اخبار ورزشی - برخورد زشت درخشان ...



تمرین امروز پرسپولیس , دو بازیکن پرسپولیس در تمرین امروز مصدوم شدند , تمرین پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - برخورد زشت درخشان در تمرین امروز پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) با بی‌اعتنایی به خبرنگاران در محل تمرین تیمش حاضر شد.

در شرایطی تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 پشت درهای بسته برگزار شد که عدم حضور خبرنگاران و هواداران بدون اطلاع قبلی صورت گرفت. حسین عبدی پس از حضور در مجموعه درفشی‌فر اعلام کرد که خبرنگاران و هواداران حق ورود به محل تمرین را ندارند.

* پس از به وجود آمدن این مشکل حمید درخشان که با تأخیر 15 دقیقه‌ای به محل تمرین آمده بود، وقتی با خبرنگاران و درخواست آنها برای صحبت کردن مواجه شد، با حالتی عجیب همراه با عصبانیت و تکبر به خبرنگاران بی‌محلی کرد و به محل تمرین پرسپولیس رفت.

* جانعلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بعد از صحبت با مسئولان ورزشگاه درفشی‌فر برای حضور خبرنگاران به نتیجه خاصی نرسید و در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد هر چیزی که به آنها گفته می‌شود حتماً تصمیم مقامات بالا بوده است.

* محمود خوردبین هنگام ورود به درفشی‌فر و در مواجهه با خبرنگاران در خصوص اینکه چرا تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود و همچنین اینکه مدیر مجموعه درفشی‌فر اعلام کرده بعد از بازی پرسپولیس و سایپا خبرنگاران با مجوز باشگاه پرسپولیس وارد ورزشگاه درفشی‌فر شوند، گفت: حتماً این دستورات از سمت باشگاه بوده است. مسئولان باشگاه می‌خواهند به احتمال زیاد تمرین را هفته‌ای یک روز با حضور خبرنگاران برگزار کنند.

وی ادامه داد: تمام این اتفاقات تقصیر خود خبرنگاران است. وقتی خواننده‌ای زیرزمینی به تمرین می‌آید و تمام روزنامه‌ها و سایت‌ها آن را تیتر یک می‌کنند این اتفاقات می‌افتد. حتماً مسئولان ترسیده‌اند که این تصمیم را گرفته‌اند!
اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو : برخورد زشت درخشان در تمرین امروز پرسپولیس