برخورد جدی با برخی میهمانی‌ های زنانه : سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی ...


سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی درباره برخی میهمانی های زنانه در باغ تالارهایی برخلاف موازین شرعی و اخلاقی گفت: بعضی از این موارد در اماکن شخصی اتفاق می افتد و چنانچه شکایتی عنوان و یا اینکه پلیس اماکن متوجه شود با اخذ مجوز قضایی اقدامات لازم صورت می پذیرد. پایگاه خبری پلیس: سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی درباره برخی میهمانی های زنانه در باغ تالارهایی برخلاف موازین شرعی و اخلاقی گفت: بعضی از این موارد در اماکن شخصی اتفاق می افتد و چنانچه شکایتی عنوان و یا اینکه پلیس اماکن متوجه شود با اخذ مجوز قضایی اقدامات لازم صورت می پذیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در صورت مشاهده چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی حتما برخورد قانونی انجام می شود.

سردار منتظرالمهدی همچنین در خصوص برگزاری برخی از میهمانی های مختلط در تالارهای اطراف شهر گفت: برخی از این تالارها تغییر کاربری داده اند و در واقع باغ و منزلی شخصی است که افراد سودجو اقدام به برگزاری چنین مراسمی می کنند و در صورت مشاهده برخورد می شود.

وی تأکید کرد: در مراکز و باغ تالارهایی که مجوز دارند حتما باید موارد قانونی و ابلاغی رعایت شود و اگر مورد خلاف قانونی در سرکشی ها و بازرسی های نیروی انتظامی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی مشاهده شود، برخورد صورت خواهد گرفت.


ویدیو : برخورد جدی با برخی میهمانی‌ های زنانه