برترین لباس های ورزشی زمستانی : با این کت های راحت و زیبا در این فصل برفی، ...


با این کت های راحت و زیبا در این فصل برفی، کوه ها را فتح کنید. برای آنکه انعطاف پذیری یا سرعتتان کم نشود، لباس ورزشی ای انتخاب کنید که دارای ویژگی های فناوری پیشرفته و همچنین سبک و مدل باکلاسی باشند.




پادشا: با این کت های راحت و زیبا در این فصل برفی، کوه ها را فتح کنید. برای آنکه انعطاف پذیری یا سرعتتان کم نشود، لباس ورزشی ای انتخاب کنید که دارای ویژگی های فناوری پیشرفته و همچنین سبک و مدل باکلاسی باشند.


لباس ورزشی , لباس زمستانی مردانه , خرید لباس ورزشی

کت های اسکی

این کت ها بدون محدود کردن حرکاتتان، شما را گرم می کنند، پس به دنبال کت های ضدآب با آستر پشمی و سرآستین های مچی باشید تا برف وارد آستین هایتان نشود و زیر آستینش زیپ داشته باشد تا در روز گرمتر آستینتان را بالا بزنید. درزهای محکم موجب دوام بیشتر لباس می شوند و جنس Gore-Tex به کت شما وزن سبک و ضدسرما می دهد.


لباس زمستانی , لباس های زمستانی دخترانه , مدل لباس زمستانی زنانه ایرانی

کت های اسنوبوردینگ

هر کسی که کمی درباره اسکی و اسنوبوردینگ بداند، حتماً می داند که لباس اسکی و اسنوبوردینگ کاملاً با هم متفاوتند. لباس اسنوبوردینگ برشی عادی دارد – و دارای طرح های مختلف و رنگ های روشن است – و قطعاً شیک نیست. ولی کت ها را می توان با پشم شیشه یا با جنس Gore-Tex ضدآب و عایق کرد.

کاپشن

اگر از سبک کاپشن خوشتان می آید (کت کلاهدار با لبه های خز مصنوعی و سرآستین های مچی)، برای اسکی کردن کاپشن کوتاهی انتخاب کنید یا برای بعد از اسکی، کاپشن بلند و لوکس تری انتخاب کنید. راحت ترین کاپشن، کاپشنی است که آستری داشته باشد که با دکمه یا زیپ بتوان آن را جدا کرد تا بتوانید در صورت گرم شدن، کاپشنتان را خنک تر کنید.

خرید لباس زمستانی مردانه , ست لباس زمستانی دخترانه , لباس های زمستانی

جلیقه اسکی

این جلیقه های برای انعطاف پذیری بیشتری می آورند. برای اسکی بهاره، روی لباس پشمی خود، این جلیقه پفی را بپوشید یا در زمستان های سرد، زیر کت سنگین تر، برای عایق بیشتر، آن را بپوشید. این جلیقه ها و کت های سبک تر را می توان زیر کت های گرمتر پوشید و برای حفظ گرمای بدن، عایق بهتر مهیا کرد.


مدل لباس زمستانی دخترانه , ست لباس زمستانی مردانه , خرید لباس زمستانی

شلوار اسکی

قسمت تحتانی بدن شما هم باید مثل قسمت فوقانی گرم بماند و لباس ها و وسایل شما باید آزادی حرکتی لازم را به شما بدهند. ولی نیازی نیست که شیکی ورزشی خود را فدا کنید. شلوارهای اسکی ضدآب و عایق هستند و در عین حال بسیار شیک و باکلاس هستند. برای اسکی بهاره می توانید از شلوارهای چسبان استفاده کنید.


تولیدی لباس ورزشی دایی , مدل لباس زمستانی دخترانه کره ای , اصول لباس های زمستانی

شلوار اسنوبوردینگ

این شلوارها برش و سبکی شبیه به شلوارها و جین های نجارهای بدقواره دارند، پس حتماً باید روی آنها کمربند ببندید. طرح های آنها هم مثل کت ها، شلوغ است – چهارخانه های بزرگ و خطوط متقاطع فراوان. رنگ های مشکی، خاکی و فسفری هم محبوب هستند.


مهمترین خصوصیات لباس ورزشی , لباس ورزشی trx بانوان , اصول پوشیدن لباس زمستانی مردانه

شلوار پیش بندی اسکی

این نوع شلوارها نوعی شلوار دوگانه هستند. بعضی از آنها بندی هستند و بعضی دیگر کاملاً سرهمی هستند. شاید پوشیدن آنها کمی سخت باشد و شبیه شلوار اسکی معمولی نباشد، ولی مدل آن طوری است که برف را به داخل لباستان راه نمی دهد.

ساق بند

اگر از راه رفتن در برف ها لذت می برید، حتماً باید از ساق بند یا مچ بند استفاده کنید. این پوشش ها مانع ورود برف به کفش و شلوارتان می شود. به هنگام هاکی هم می توانید از آنها استفاده کنید تا به پایتان ضربه وارد نشود.

زیرپوش آستین بلند

بدون لباس های اضافی نمی توانید بروید در ارتفاعات اسکی کنید. این زیرپوش ها گرما و راحتی بیشتری برایتان فراهم می کنند و در عین سادگی بسیار ارزان هستند. زیرپوش با پارچه نخی نخرید، زیرا رطوبت را جذب می کند. حتماً زیرپوشی از جنس پلی استر بخرید.

زیرشلواری

با این زیرشلواری های نازک و راحت که عایق گرما هم هستند، قسمت تحتانی بدنتان را گرم نگه دارید. جنس های ساخت دست بسیار عالی هستند، ولی پشم هم گزینه خوبی است. به دنبال زیرشلواری هایی با برش های ساده باشید تا در آنها احساس راحتی کنید و سعی کنید از جنس مواد آنتی باکتریال باشند تا بو نگیرند.


برترین برندهای ورزشی , لباس های به چه درد میخورند ورزشی benz first layer , لباس زمستانی بچه گانه

دستکش

دستکش های اسکی دستان شما را گرم نگه می دارند. دستکش هایی تهیه کنید که انگشتانتان در آنها به راحتی حرکت کنند و بتوانید بند انگشتان خود را خم کنید و کف آنها لیز نباشد و مچ آن قابل کیپ کردن باشد تا برف وارد آن نشود. دستکش باید از جنس ضدآب باشد. اگر احتمال می دهید که آنها را گم کنید، می توانید دستکش هایی بخرید که بندهای ایمنی دارد و به آستین شما وصل می شود.

کلاه های نقابی

کلاه های محبوب اسنوبوردر ها، نقاب ها و کلاه های بافتنی، همه انواع مختلفی از پوشش های سر و صورت هستند که بسیار برای شما مفیدند. نقاب ها از صورت شما در برابر بادهای شدید محافظت می کنند و کلاه ها سر و گوش های شما را گرم نگه می دارند.

پوتین

این پوتین ها بسیار شیک هستند و برای پای شما در برف های سنگین بسیار مناسبند. بر خلاف پوتین های اسکی، می توانید این پوتین ها را روی تپه های برفی، اقامتگاه، خیابان های یخ زده شهر بپوشید. این پوتین ها دارای خز مصنوعی و آستر پشمی هستند.

پوتین های ضدآب

فکر می کنید همه پوتین ها ضدآب هستند، ولی بسیاری از آنها در واقع فقط برای زیبایی هستند و لزوماً در مقابل عناصری همچون آب مقاوم نیستند. اگر به دنبال مقاومت بیشتری هستید، به دنبال جنس های نایلونی یا Gore-Tex یا چرم باشید.


شناخت لباس های زمستانی , برترین برندهای لباس , اتنخاب لباس فرم ورزشی آقایان

پوتین های UGG

این پوتین های محصول برند استرالیایی UGG که به عنوان پوتین های برفی مد روز معرفی شدند، بعد از آنکه سوپراستارها در تعطیلات زمستانی و جشنواره های سینمایی آنها را به پا کردند، بسیار محبوب شدند. حالا این پوتین های بسیار راحت در مدل های متنوع بسیاری همچون این مدل پولکی عرضه می شوند.

عینک اسکی

این عینک ها از چشمان شما در مقابل نور خیره کننده آفتاب در ارتفاعات و انعکاس آن روی برف ها محافظت می کنند. این وسیله محافظتی کاربردی قطعاً برای زیبایی ساخته نشده است، ولی حتماً می توانید عینکی بیابید که شیک باشد و به تیپ شما بیاید.


ویدیو : برترین لباس های ورزشی زمستانی