برترین تبلت‌های اندرویدی : برترین تبلت‌های اندرویدیدر سال 2014 تبلت‌های اندرویدی ...



برترین تبلت های ویندوز 10 , آموزشنصب ویندوز 8 روی تبلت اندرویدی lenovo a5500 , بهترین تبلت اندرویدی

برترین تبلت‌های اندرویدی
در سال 2014 تبلت‌های اندرویدی زیادی روانه بازار شدند. در این مطلب با فاکتور گرفتن ازمیان‌رده‌های بازار، قصد داریم 5 مورد از برترین تبلت‌های اندرویدی معرفی شده در سال 2014 را به ترتیب زمان معرفی، با هم مرور کنیم.
پس از سال 2010 که اپل از اولین تبلت خود یعنی آیپد رونمایی کرد، موجی از تبلت‌های قد و نیم قد اندرویدی به بازار راه پیدا کردند. در طول 4 سال، این تبلت‌ها، هم از لحاظ سیستم‌عامل و هم از بعد طراحی، مسیر تکاملی خود را طی نمودند تا این که به وضعیت حاضر رسیدند. در سال 2014 تبلت‌های اندرویدی زیادی روانه بازار شدند. بسیاری از این تبلت‌ها با قیمت‌هایی پایین، میانه بازار را هدف قرار دادند.

 

از جمله این تبلت‌های خوش‌ساخت و خوش‌قیمت می‌توانیم به سری فونپدهای جدید ایسوس، تبلت‌های متنوع لنوو و همچنین تبلت‌های 7 اینچی هوآوی و آلکاتل اشاره کنیم. اما در کنار این محصولات مقرون‌به‌صرفه، برخی از این تبلت‌ها هم اصطلاحا رده‌بالا بودند و برای رقابت با آیپدهای اپل قدم در میدان رقابت گذاشتند. در این مطلب با فاکتور گرفتن از میان‌رده‌های بازار، قصد داریم 5 مورد از برترین تبلت‌های اندرویدی معرفی شده در سال 2014 را به ترتیب زمان معرفی، با هم مرور کنیم.

 

1. سامسونگ گلکسی نوت 12.2

 

برترین تبلت های 2017 , تبلت اندرویدی بعد از اپدیت بالا نمیاد , برترین ها

 

سامسونگ در نمایشگاه CES در دی ماه 93 (ژانویه 2014) مجموعه‌ای از بهترین تبلت‌های خود را معرفی نمود. در آن میان، گلکسی نوت پرو با نمایشگر 12.2 اینچی‌اش بیش از سایرین توجه صاحب‌نظران را به خود جلب کرد. این تبلت اندرویدی 12.2 اینچی، به مانند سایر اعضای خانواده نوت‌ها، از قلم پیشرفته S Pen بهره می‌برد. سامسونگ ادعا کرده که این تبلت به لطف قابلیت چند پنجره‌ای و مالتی‌تسکینگ می‌تواند نقش یک PC را نیز برای کاربر بازی کند.نوت پرو نسخه 12.2 اینچی، تمام ویژگی‌های یک تبلت رده‌بالا و خوش‌ساخت را داراست و برای افرادی که به صفحه‌نمایش‌های بزرگ علاقه‌مندند یک تبلت ایده‌آل به نظر می‌رسد.

 

2. سونی اکسپریا Z2

 

 تبلت , خرید تبلت , قیمت تبلت

 

باریک‌ترین، سبک‌ترین و بالاترین مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار؛ این‌ها صفاتی عالی هستند که سونی در چند سال اخیر برای رسیدن به آن‌ها کمر همت بسته است. این شرکت ژاپنی در اسفند 92 (فوریه 2014) از یک تبلت 10 اینچی ظریف و زیبا رونمایی کرد. ضخامت این تبلت 6.4 میلیمتر و وزن آن 426 گرم است. در زمان معرفی، این تبلت لقب باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت دنیا را یدک می‌کشید. البته شرکت اپل در مهرماه 93  توانست با آیپد ایر 2 رکورد سونی را بشکند و باریکی تبلت خود را به 6.1 میلیمتر برساند. با این حال، تبلت اکسپریا Z2 هنوز هم یکی ظریف‌ترین تبلت‌های بازار است.

 

3. سامسونگ گلکسی تب S

 

تبلت سامسونگ , برترین , تبلت ویندوزی


سامسونگ در جدیدترین تلاش خود برای تصاحب بازار تبلت‌ها در اواخر خرداد 93 (ژوئن 2014) دو محصول جدید را معرفی کرد. دو تبلت گلکسی تب S 8.4 و  و گلکسی تب S 10.5 آمدند تا رقبایی جدی برای آیپد مینی و آیپد ایر شرکت اپل باشند. سامسونگ در تبلیغات خود در مورد این تبلت‌ها بر روی دو ویژگی اصلی مانور زیادی داده است: نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن 1600 × 2560 و ظرافت محصول. البته همه چیز به همین دو مورد خلاصه نشده است. سامسونگ امکان پاسخگویی به تماس‌های گوشی گلکسی S5 از طریق تبلت و همچنین امکان مدیریت و دسترسی به دسکتاپ ویندوزی را در این دو تبلت فراهم آورده و از سوی دیگر گلکسی تب S را به سنسور اثر انگشت مجهز کرده است.

 

4. سونی اکسپریا Z3 کامپکت

 

اندرویدی ها , برترین خبر , فال روزانه برترین ها

 

همان‌طور که اشاره شد، ژاپنی‌ها ابتدای سال 2014 از تبلت 10 اینچی اکسپریا Z2 پرده برداشتند. اما داستان سال 2014 به همین جا ختم نشد. سونی 6 ماه بعد، یعنی در شهریور 93 (سپتامبر 2014)، دستگاه‌های مختلفی را با نام اکسپریا Z3 روانه بازار کرد. از تلفن هوشمند 5.2 اینچی "اکسپریا Z3" و همچنین تلفن هوشمند 4.6 اینچی "اکسپریا Z3 کامپکت" که بگذریم، می‌رسیم به جدیدترین تبلت این شرکت، یعنی "اکسپریا Z3 تبلت کامپکت". سونی این تبلت را به عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت ضدآب 8 اینچی دنیا معرفی کرد. این تبلت را می‌توان رقیبی جدی برای آیپد مینی 3 اپل و گلکسی تب S مدل 8.4 اینچی سامسونگ دانست.

 

5. گوگل نکسوس 9

 

تبلت ایسوس , تبلت ارزان , سایت برترین ها


گوگل در مهرماه 93 (اکتبر 2014) از تبلت نکسوس 9 خود رونمایی کرد؛ محصولی که حاصل فکر مهندسی طراحان مشهور اچ‌تی‌سی است و بازگشتی برای حضور دوباره این شرکت تایوانی به دنیای تبلت. این محصول، نمایشگری 8.9 اینچی با نسبت تصویر 4:3 دارد. نکسوس 9 به همراه فبلت نکسوس 6، اولین محصولاتی بودند که با اندروید 5.0 معرفی شدند. کیفیت ساخت بسیار خوب، قدرت سخت‌افزاری بالا و دریافت سریع بروز‌رسانی‌های نرم‌افزاری، این محصول را به یکی از خواستنی‌ترین تبلت‌های سال 2014 و به طور حتم سال 2015، تبدیل کرده است.
منبع : digikala.com


ویدیو : برترین تبلت‌های اندرویدی