برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟ : اگر از رنگ موهای خود خسته شده اید و ...



اگر از رنگ موهای خود خسته شده اید و دوست دارید کمی به ظاهرتان تنوع دهید، ما در اینجا مدل های پاییزه زیبایی را برایتان آورده ایم که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب و موهایتان را رنگ کنید.

1. اگر می خواهید رنگ کل موهایتان را تغییر دهید، این رنگ بسیار مناسب است زیرا در تمام نقاط یکدست است. اگر می خواهید موهای خاکستری خود را بپوشانید، این همان رنگی است که باید انتخاب کنید.

پاییز 2016 چه رنگی برای لباس بخریم؟ , چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم , چگونه برنامه ریزی کنیم برای زندگی

 

2. برای این مدل، اول باید زمینه موهایتان را رنگ سپس روی آن را هایلایت کنید. این مدل بسیار طبیعی جلوه می کند. اگر چه می گویند این روش موها را می سوزاند اما اگر آرایشگر شما حرفه ای باشد، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

چه عطرهایی برای پاییز مناسب است , بهترین مکان برای مسافرت خارجی در پاییز , بهترین شهر برای مسافرت در پاییز

 

3. برای این مدل کافی است تنها خط مو یا همان دو طرف سرتان را رنگ کنید. این مدل بیانگر ظرافت است و به هایلایت زیادی هم احتیاج ندارد. اگر موهای خوش حالتی دارید، این رنگ مو برازنده شما است.

شعر پاییز برای کودکان , برای درمان واریس به چه دکتری مراجعه کنیم , بهترین جا برای مسافرت در پاییز

 

4. اگر نمی خواهید هایلایت موهایتان زیاد به چشم آید و همچنان پس از رنگ کردن طبیعی به نظر برسد، تنها بالای گوش و بالای گردن تان را رنگ کنید. در این صورت اگر موهایتان را به حالت دم اسبی ببندید، این رنگ های روشن به چشم می آیند و زیبایی شما را تشدید می کند.

بهترین ترکیب رنگی برای یک اتاق نشیمن تابستانی , پاییز به کجا سفر کنیم , از چه گیاهی برای روشن شدن پوست صورت استفاده کنیم

 

5. ما هم آخر نفهمیدیم که موهای تیلور سویفت دقیقا چه رنگی است اما برای رسیدن به این رنگ ابتدا از بلوند تیره یا قهوه ای روشن استفاده سپس چند لایه هایلایت به آن اضافه کنید.

بهترین شهر برای سفر در پاییز , جملات زیبا برای پاییز , متن برای پاییز

 

6. لولایت دقیقا برعکس هایلایت است. هنگامی که موی خود را هایلایت می‌کنید، موی شما حداقل دو درجه روشن‌تر از رنگ زمینه می شود در صورتی که برای انجام لولایت باید موهای شما تقریباً دو درجه تیره تر از رنگ زمینه رنگ شود که معمولا از اطراف گردن و لایه های زیرین مو انتخاب می شود، درست مثل موهای کودکانی که زیاد زیر نور آفتاب مانده اند و بالای سرشان روشن تر از باقی قسمت ها شده است.

شعر برای پاییز , برای رفع سرماخوردگی چه کنیم , چطور برای دکوراسیون منزل رنگ انتخاب کنیم

 

7. اگر حوصله رفتن به آرایشگاه را هر چند ماه یک بار برای ترمیم موهایتان ندارید، از آرایشگر خود بخواهید پس از رنگ کردن موهایتان، کمی ریشه های آن را تیره تر کند تا هنگام رشد موهایتان، زیاد به چشم نیاید.

برای حساسیت فصلی چه کنیم , برای افزایش بازدید سایت چه کار کنیم , بهترین شهر ایران برای مسافرت در پاییز

 

8. در این مدل مو ریشه موها رنگی متضاد و کاملا متفاوت با کل مو می شود. مدل های رنگین کمانی آن نیز بسیار زیبا و خاص است. اگر می خواهید کاملا از دیگران متفاوت شوید، این مدل را انتخاب کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را برای همیشه پاک کنیم؟ , برای واریس به چه دکتری مراجعه کنیم , ست کردن لباس های رنگی برای تابستان

 

9. این مدل مو هیچگاه از مد نمی افتد. به خصوص در تابستان، خانم های بسیاری علاقه دارند موهایشان را در قسمت بالا تیره و هر چه به سمت پایین می آید، روشن تر کنند. این مدل طبیعی است، حتما شما هم کودکان زیادی را دیده اید که به طور طبیعی موهایی این چنینی دارند.

برای تقویت اعصاب کودکمان چه کار کنیم , برای موفقیت کم خوابی کنیم , برای خشک نشدن فلافل چه کنیم

 

10. در این مدل مو نیز موهای رنگ شده تا نزدیکی فرق سر می آید اما به آن نمی رسد و بیشتر تمرکز بر پایین موها است.

برای انتخاب کردن حروف چکار کنیم , برای سیاهی دور چشم چه کنیم , برای رفع کمردرد چه کنیم

 

11. هایلایت این مدل نسبت به قبلی بیشتر است. از آرایشگرتان بخواهید تا رنگ های کاراملی، مسی و عسلی را با هم مخلوط کند. این رنگ مو تنی طلایی دارد و بسیار دخترانه و جذاب است.

مواد غذایی برای پاییز , مقاصد گردشگری مناسب برای فصل پاییز , برای درمان کمردرد چه کار کنیم

 

منبع:برترین ها

 


ویدیو : برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟