برای شما که خیال دارید سراغ کیف​های چرمی بروید : این یك ویترین است البته از ...


این یك ویترین است البته از نوع ایده‌آلی! یك ویترین كه ما آن را برای شما چیده‌ایم تا كیف‌های چرمی‌ كوچك و بزرگی كه این روزها در فروشگاه‌های كوچه و بازارچشم‌ و ذهن شما را نشانه می‌گیرند را یک جا جلوی چشم شما قرار دهیم.


مجله ایده آل:  این یك ویترین است البته از نوع ایده‌آلی! یك ویترین كه ما آن را برای شما چیده‌ایم تا كیف‌های چرمی‌ كوچك و بزرگی كه این روزها در فروشگاه‌های كوچه و بازارچشم‌ و ذهن شما را نشانه می‌گیرند را یک جا جلوی چشم شما قرار دهیم. البته پیشنهاد اول ما کیف‌های چرمی ایرانی است؛ کیف​هایی که سابقه و نام و نشان آنها نشان می​دهد در صنعت چرم خوش درخشیده اند.

مردتان را برای خودتان نگه دارید , چقدر برای ازدواج آمادگی دارید؟ , برای کار تو خونه چ پیشنهاد دارید

  كوچك اما كارآمد

یك پیشنهاد چرمی و البته کاملا ایرانی به خانم‌هایی كه دنبال كیف‌های اسپرت از نوع چرمش هستند. اگر نوع طراحی این كیف دوشی كه برای پیاده‌روی‌های روزانه به كارتان می‌آید را می‌پسندید، باید در فروشگاه‌های «نوین‌چرم» سراغش را بگیرید. البته این نكته را هم درنظر بگیرید كه این كیف چندان بزرگ نیست! این كیف را در رنگ‌های سفید و مشكی هم می‌توانید انتخاب كنید.

حدود قیمت: 60 هزار تومان




برای آقایان، دوست دارید خوشتیپ شوید؟ , بروید و با خیال راحت , کار در منزل سراغ دارید

  برای ناهار و شام‌ها

این كیف زمانی به كارتان می‌آید كه نه قرار است سر كار بروید نه به خرید روزانه می‌روید! اما در عوض تا دلتان بخواهد برای قرارهای شام یا ناهاری كه بیرون از خانه می‌گذارید مناسب است. سبك است اما خب همان‌طور كه ظاهرش نشان می‌دهد چندان جادار نیست. غیر از این رنگ كه پیشنهاد ما به شماست، رنگ‌های مشكی و طوسی آن هم موجود است. البته اگر دنبال برندهای ایرانی هستید  باید دور این  مدل را خط بکشید.

حدود قیمت: 250 هزار تومان




آیا برای اقتصاد دایره‌ای آمادگی دارید؟ , اگر تصمیم دارید وزن خود را افزایش دهید و برای این کار دست به دامن انواع و اقسام مکمل‌های غذایی و دار d , اگر کمبود زمان دارید برای کاهش چربی، تاباتا را امتحان کنید


  دوست كتاب‌های شما!

این كیف نسبتا بزرگ که از طراحی​های جدید برند ایرانی «چرم دیبا» است یك انتخاب مناسب برای خانم‌های جوان دانشجوست. یك كیف از نوع چرم مصنوعی البته از نوع مرغوبش و مهم‌تر از آن كاملا جادار آنقدر كه بزرگ‌ترین كتاب‌های شما هم در آن جا می‌شود و حتی رنگ آن هم كه كاملا با حال و هوای درس و دانشگاه جور در می‌آید!

حدود قیت: 200 هزار تومان




آیا دعایی برای مهر و محبت دارید؟ , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر


  هم خرید، هم شام!

یكی از كیف‌هایی كه این روزها زیاد به چشمتان خورده یك كیف كاربردی برای شمایی است كه دنبال كیف‌های جادار اما سبك می‌گردید. طراحی این كیف و البته رنگ خاص آن به شما اجازه می‌دهد، هم برای یك خرید روزانه روی آن حساب كنید و هم یك برنامه شام بیرون! جیب‌های بیرونی این كیف خیال شما را از بابت وسایل ریز و درشتی مثل دسته كلید و كیف پول راحت می‌كند. جنس این كیف كه رنگ بادمجانی و عسلی آن هم موجود است از چرم طبیعی است!

حدود قیمت: 400 هزار تومان



 
اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز , تلگرام برای کامپیوتر


انتخاب پرهیجان!

این كیف یكی از طراحی‌های جدید برند نام آشنا و ایرانی« درسا»ست. یك كیف تمام چرم كه از چرم گاو تهیه شده و تا دلتان بخواهد جا دار و مناسب برای استفاده‌های روزمره. البته اگر طرفدار رنگ‌های تند و پرهیجانی مثل قرمز هستید و اهل ریسك نیستید نگران نباشید چون رنگ قهوه‌ای این مدل هم موجود است!

حدود قیمت: 450 هزار تومان




معجون براق‌سازی کیف شما اینجاست

این هم یك ترفند ویژه برای طولانی‌تر شدن عمر كیف‌های چرمی دوست‌داشتنی‌ شما!برای اینكه كیف‌تان مثل روز اول سالم و سرحال بماند باید هوایش را داشته باشید آن هم به این ترتیب كه حداقل ماهی یك بار با واكس‌های بی‌رنگ سراغ كیف‌تان بروید. البته مشروط بر اینكه قبل از واكس زدن خوب آن را تمیز كنید اما با یك ترفند ویژه آن هم اینكه آن را با مخلوطی از شیر و روغن تربانتین( تربانتین مخلوطی از روغن و رزین است كه در پوست و چوب درختان خانواده كاج‌ها و جود دارد و در بساط همه عطاری‌ها هم پیدا می‌شود)خوب پاك كنید، حالا باید با یك دستمال تمیز كیف‌تان‌ را كاملا خشك كنید، بعد نوبت به واكس بی‌رنگ می‌رسد. بعد از اینكه كیف‌تان را به واكس بی‌رنگ آغشته كردید یك برس البته از نوع نرمش بردارید و كیف‌تان را براق كنید. حالا كیف شما همان كیف روز اول است. به همان زیبایی به همان درخشندگی!


ویدیو : برای شما که خیال دارید سراغ کیف​های چرمی بروید