برای درمان دخترم به کمک نیاز داریم :  اخباراجتماعی - برای درمان دخترم به کمک ...



درمان کمردرد برای همیشه , مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت , 6 درمان طبیعی برای زخم‌های دهانی


 اخباراجتماعی - برای درمان دخترم به کمک نیاز داریم

رکسانا همچنان در خانه بستری است و از گردن تا کمر برایش بریسینگ بسته‌اند البته می‌تواند چندین قدم بردارد اما او هم نیاز به مراقبت‌های زیاد دارد. وضعیت نگار از همه بدتر است و اگر مسوولان پارک از پرداخت هزینه‌ها سر باز بزنند معلوم نیست چه بلایی سر دخترم بیاید.

پرونده حادثه در پارک ارم همچنان در دادسرا در حال بررسی است این در حالی‌ است که حادثه‌دیدگان به کمک نیاز دارند. بازپرس پرونده اکنون منتظر است تا نظریه کارشناسی درباره میزان قصور مقصران حادثه مشخص شود در همین حال نگار قربانی- یکی از حادثه‌دیدگان- همچنان روی تخت بیمارستان شرایط سختی دارد.

پدر نگار دیروز به شرق گفت: «پزشکان دو ماه قبل وقتی نگار را عمل کردند خیلی به بهبودش امیدوار نبودند اما عمل موفقیت‌آمیز‌ بود و خوشبختانه واکنش‌هایی که دخترم نشان داد نیز خیلی خوب بود البته وسعت آسیب به نخاع دقیقا مشخص نبود. در حال حاضر لوله‌ای را که برای تنفس نگار در گلویش گذاشته‌ بودند برداشته‌اند و او خودش می‌تواند نفس بکشد. پای راستش را تا زانو نزدیک به 10سانتیمتر بالا می‌آورد و انگشت‌های دستانش را هم تا حدودی می‌تواند تکان بدهد. تا پیش از این هیچ‌کدام از این کارها را نمی‌توانست بکند. در حال حاضر نگار را از بیمارستان آسیا به بیمارستان دیگری منتقل کرده‌ایم که دستگاه‌های پیشرفته فیزیوتراپی دارد.

پزشکان گفته‌ بودند از شش هفته تا شش‌ماه زمان لازم است تا حرکات بدن نگار بازگردد. با توجه به اینکه شش‌هفته گذشته‌ است ما باید شش‌ماه منتظر باشیم تا نگار بتواند حرکات بدنش را به طور کامل به‌دست آورد و در این مدت نیز نیاز به مراقبت‌های زیادی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 30میلیون‌تومان هزینه بیمارستان کرده و 80میلیون‌تومان از هزینه‌ها را نیز مدیریت پارک ارم پرداخت کرده ‌است، گفت: متاسفانه ما مشکل مالی شدیدی داریم و مدیریت پارک ارم اعلام کرده بیشتر از این نمی‌تواند کمک کند و نامه‌ای برای مقامات بالاتر نوشته تا هزینه‌ها را پرداخت کنند اما هیچ ‌اقدامی در این خصوص انجام نگرفته‌ است. بیمارستان 35میلیون‌تومان برای ما صورت حساب فرستاده که نتوانستیم پرداخت کنیم. مسوولان پارک گفته‌اند باید مقصران مشخص شوند و هرکدام سهم قصور را بپردازند که این موضوع بسیار طول خواهد کشید و اگر به نگار رسیدگی نشود او نمی‌تواند به شرایط طبیعی برگردد.

وی درباره مانیا و رکسانا- دو حادثه‌دیده دیگر - نیز گفت: این دو از بیمارستان ترخیص شده‌اند. مانیا هنوز قادر به راه‌رفتن نیست و در خانه در استراحت مطلق است و خانواده او هم هزینه زیادی را متحمل شده‌اند. رکسانا هم همچنان در خانه بستری است و از گردن تا کمر برایش بریسینگ بسته‌اند البته می‌تواند چندین قدم بردارد اما او هم نیاز به مراقبت‌های زیاد دارد. وضعیت نگار از همه بدتر است و اگر مسوولان پارک از پرداخت هزینه‌ها سر باز بزنند معلوم نیست چه بلایی سر دخترم بیاید.

وی در خصوص وضعیت پرونده نیز گفت: پرونده هنوز در مرحله دادسراست و تحقیقات ادامه دارد.  بنا بر این گزارش سه دختر جوان شامگاه 19اردیبهشت در حادثه سقوط یکی از کابین‌های بازی «موش دیوانه» در پارک ارم دچار آسیب‌دیدگی‌های شدیدی شدند.
 اخبار اجتماعی - شرق


ویدیو : برای درمان دخترم به کمک نیاز داریم