برای داشتن پوستی شفاف و سالم :     پاك سازی ابتدایی در حدی كه در منزل به راحتی ...



 

برای داشتن پوستی سالم , راهکارهایی برای داشتن قلبی سالم , داشتن پوستی صاف و شفاف

 

پاك سازی ابتدایی در حدی كه در منزل به راحتی قابل دست یابی باشد می تواند به شفاف و سالم بودن پوست و جوش نزدن پوست كمك زیادی كند .

 


لوازمی كه برای پاكسازی در منزل لازم داریم

 

درمان های گیاهی برای داشتن پروستات سالم , برای داشتن پوستی زیبا , هفت توصیه غذایی برای داشتن دندان‌های سالم یك شیر پاك كن خوب و كم عطر و یك لوسیون پاك كننده .

4 ماسک برای داشتن پوستی زیبا و صاف , برای داشتن پوستی سفید , بهترین و سالم ترین ماده غذایی برای داشتن موهایی سالم مخلوطی از سفیده تخم مرغ و چند قطره آبلیمو در صورت خشك بودن پوست به جای آبلیمو از چند قطره روغن زیتون برای تهیه ژل ماساژ طبیعی می توان استفاده كرد .

چند نکته برای داشتن موهای سالم وزیبا  , برای داشتن موهای سالم چکار کنیم؟ , برای داشتن فرزندی سالم و باهوش ماسك منطبق با پوست ؛ می توان از ماسك های آماده یا طبیعی كه در منزل تهیه می شود ، استفاده می كرد كه اگر مدت زمان طولانی از ماسك های طبیعی استفاده شود همه از شفافیت و جوانی پوست شما سؤال خواهند كرد .

نکاتی برای داشتن رابطه سالم در زندگی مشترک , گام ساده برای داشتن پوستی عالی , بهترین شغل برای سالم نگه داشتن اسخانها كرم مرطوب كننده ی مناسب با پوست كه رطوبت و شادابی پوست را تا لحظه ی آرایش حفظ كند و زمینه خوبی هم برای آرایش باشد .

 


شروع كار

 

بهتر است عمل پاك سازی فوری بعد از شست و شو و حتماً بیست و چهار ساعت بعد از تمیز كردن ابروها و پوست و صورت باشد ، تا نتیجه ی بهتری حاصل شود . بعد از بستن حوله ی نگه دارنده ی موها ، ابتدا شیر پاك كن را روی صورت و گردن مالیده و روی بینی و كناره ی لب ها ماساژ می دهیم و سپس با استفاده از پنبه ی مرطوب شده با آب تمام شیر پاك كن را از روی پوست پاك می كنیم . روی بینی و كناره ی لب ها را با كمی فشار بیش تر تمیز می نماییم . سپس از لوسیون برای پاك كردن باقی مانده ی شیر پاك كن و شفاف كردن و لایه برداری بهتر استفاده می كنیم . اگر برای شما امكان داشته باشد می توانید از كرم های لایه بردار كه در داروخانه ها در دسترس است و دارای ذرات ریز و سفتی است و پوست را بهتر لایه برداری می كند بعد از پاك كردن با شیر پاك كن استفاده كنید .

 

به این ترتیب كمی از كرم لایه بردار را روی پوست قرار داده و با نوك انگشتان و حركات دورانی لایه هایی از پرده ی پوست را بر می دارید ؛ به خصوص روی بینی و كناره لب ها . سپس سفیده تخم مرغ مخلوط با ‌آب لیمو یا روغن زیتون را به عنوان ژل ماساژ روی پوست صورت مالیده و شروع به ماساژ پوست كنید . حركات ماساژ حتماً باید به طرف بالا و با فشار روی ماهیچه های صورت باشد . چرا كه همیشه زیر فشار نیروی جاذبه زمین قرار داشته و به سمت پایین كشش را پیدا می كند تا مرحله ی آخر باید مخلوط سفیده ی تخم مرغ روی پوست باشد تا در هنگام ماساژ زبری انگشتان با پوست تماس پیدا نكند .

 

اگر سفیده تخم مرغ پوست صورت خشك شد ، دست ها را با بقیه ی مایع سفیده مرطوب و ماساژ را به مدت یك ربع ادامه می دهیم . حركت دیگری كه به جریان یافتن خون زیر پوست صورت در هنگام ماساژ كمك می كند ، ضربه هایی ملایمی است كه با نوك انگشتان به سطح پوست صورت زده می شود . همین طور نیشگون گرفتن ریز و ملایم از پوست به صورت به خصوص روی چین كنار چشم ها و خط خنده و دور لب ها بعد از تمام شدن ماساژ ، سفیده را با پنبه ی مرطوب و آب به خوبی پاك می كنیم . و دوباره با استفاده از پنبه ی مخلوط به لوسیون بقیه ی سفیده را از روی پوست بر می داریم . حال به مرحله گذاشتن ماسك رسیدیم . ماسك باید مناسب با پوست انتخاب شود . اگر از ماسك آماده استفاده می كنید ؛ لازم است به نوشته روی آن توجه كنید كه متناسب با پوست شما باشد .

 

10 گام برای داشتن پوستی زیبا در تابستان , بهترین شغل برای سالم نگه داشتن استخوانها , رموز داشتن پوستی صاف و شفاف


طرز تهیه ی ماسك طبیعی برای انواع پوست

 

از یك عدد خیار به همراه كمی آب هندوانه یا چند حبه انگور و مقداری آرد سیب زمینی برای تهیه و سفت شدن ماسك استفاده می كنیم . ماسك كه آماده شد آن را به صورت لایه ای نازك روی صورت و گردن قرار می دهیم و برای جلوگیری از ریزش آن ، گاز استریل را روی ماسك قرار می دهیم ، ماسك را یك ربع گذاشته و بعد بر می داریم . باقی مانده ی آن را با پنبه ی مرطوب و یا آب نیم گرم پاك می كنیم و با پنبه ی آغشته به لوسیون به طور كامل ماسك را پاك می كنیم .

 

حالا روی پوستی كه به خوبی پاك شده ، كرم مرطوب كننده ی متناسب با پوست را زده و با حركت نوك انگشتان كرم را وارد پوست می كنیم نیم ساعت صبر می كنیم و آرایش را شروع می نماییم .


ویدیو : برای داشتن پوستی شفاف و سالم