برای اولین بار یک سرخپوست «قدیس» شد : در حالی که کلیسای کاتولیک به دنبال مقابله ...


در حالی که کلیسای کاتولیک به دنبال مقابله با روند رو به رشد سکولاریسم در غرب است، پاپ بندیکت شانزدهم هفت قدیس جدید از جمله نخستین قدیس‌ از میان سرخپوستان آمریکا را انتخاب کرد. خبرگزاری ایسنا: در حالی که کلیسای کاتولیک به دنبال مقابله با روند رو به رشد سکولاریسم در غرب است، پاپ بندیکت شانزدهم هفت قدیس جدید از جمله نخستین قدیس‌ از میان سرخپوستان آمریکا را انتخاب کرد.

بهترین پوزیشن برای اولین رابطه زناشویی , اولین هدیه برای نامزد , بهترین هدیه برای همسر اولین فرزند

 «کاتری تاکاکوویتا» که به «زنبق موهاکها» نیز معروف است، مدت چندین قرن سمبل امید بومی‌های آمریکا بوده طی مراسمی در میدان سنت پیتر واتیکان، مقام قدیسی دریافت کرد.

اولین گام برای زندگی پس از طلاق , تصاویر برای اولین روز ذی الحجه , بدترین کارها برای اولین روز قرار

پاپ بندیکت شانزدهم سپس با ایراد موعظه با ستایش از این هفت قدیس جدید گفت که آنها زندگی‌شان را در ایثار کامل برای خدا و خدمت سخاوتمندانه به برادرانشان سپری کرده‌اند.

نزدیک به 80 هزار مسیحی از چند کشور جهان از جمله بومی‌های آمریکا در میدان سنت پیتر گردهم آمده‌ بودند.

البته بیشتر کودکان وقتی برای اولین بار به محیط شلوغ , نحوه درست چسب زدن راکت تنیس روی میز برای اولین بار رویه سفر , اولین جلسه آشنایی برای ازدواج

این هفت قدیس جدید شامل یک مبلغ فرانسوی در ماداگاسکار، یک مبلغ فیلیپینی که در سن 17 سالگی جان خود را از دست داد، یک مهاجر آلمانی در آمریکا و همینطور یک راهبه اسپانیایی حامی حقوق زنان است.


ویدیو : برای اولین بار یک سرخپوست «قدیس» شد