برانکو: فقط به بازی با فولاد فکر می‌کنم : سرمربی پرسپولیس گفت: در حال حاضر ...


سرمربی پرسپولیس گفت: در حال حاضر وظیفه اصلی من فکر کردن به بازی با فولاد است. خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ قبل از حضور در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط فعلی تمرکز خود را روی بازی با فولاد گذاشته‌ایم و فعلاً وظیفه اصلی من فکر کردن به این بازی است، همین‌طور آماده‌سازی بازیکنان و حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی بعد از این مسابقه.

وی درباره گرمای شدید اهواز، یادآور شد: واقعاً شرایط سختی در انتظار ما خواهد بود. آب و هوای اهواز واقعاً برای سلامتی مضر است و خدا را شکر که بازیکنان ما در بازی اول‌مان در اهواز به سلامت به تهران برگشتند. این بار هم امیدوارم شاگردانم در سلامت کامل به تهران برگردند.

برانکو درباره محرومیت فغانی داور دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن نیز گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد مسائل داوری صحبت کنم. واقعیت این است که اشتباهات داوری به تیم ما ضربه زده است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این قضیه که گویا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن حمایت از او مذاکراتی با فرهاد کاظمی نیز داشته است، تصریح کرد: این سؤال را نباید از من بپرسید. چنین سؤالی باید از مدیرعامل یا سخنگوی باشگاه پرسیده شود.

وی درباره اینکه چه نفراتی را در بازی با فولاد در اختیار نخواهد داشت، عنوان کرد: محسن بنگر محروم است. وحید حیدریه و لوکا ماریچ هم مصدوم هستند. با این شرایط گزینه‌های زیادی در خط دفاع نخواهیم داشت، اما دیگر بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

برانکو در پاسخ به این پرسش که جلسه کمیته فنی عصر امروز باشگاه پرسپولیس در چه مورد خواهد بود، گفت: قرار است در این نشست در خصوص بازی با ذوب‌آهن و دیداری که پیش‌رو داریم، صحبت کنیم و همچنین راجع به برنامه تیم در تعطیلات و حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی بحث شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در بازی ستارگان ایران و جهان به ورزشگاه آزادی خواهد رفت، گفت: متأسفانه من روز جمعه در ایران نخواهم بود. قرار است بعد از بازی با فولاد سفری دو روزه به کرواسی داشته باشم تا به کارهای شخصی‌ام برسم.

وی در خصوص برنامه تمرینات تیمش در تعطیلات نیز تأکید کرد: تمرینات تیم بعد از بازی با فولاد سه روز تعطیل خواهد بود. در این سه روز یک گروه که نام آنها را مشخص خواهیم کرد زیر نظر مربی بدنساز تمرینات خود را انجام خواهند داد تا در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند، اما دیگر بازیکنان استراحت می‌کنند.

برانکو در مورد اینکه تیمش در جام شهدا شرکت خواهد کرد یا خیر یا اینکه او موافق حضور تیمش در این تورنمنت است، تصریح کرد: در این خصوص باشگاه تصمیم‌گیرنده است. من پیش از این به باشگاه گفته‌ام که از نظر فنی مخالفتی با شرکت تیم در جام شهدا ندارم، اما در خصوص مسائل دیگر باشگاه تصمیم می‌گیرد.


ویدیو : برانکو: فقط به بازی با فولاد فکر می‌کنم