برانکو: فردا سخت ترین بازی ماست : سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه فردا تماشاگران ...


سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه فردا تماشاگران یک بازی زیبا را خواهند دید، گفت: گسترش فولاد نمی‌تواند ما را غافلگیر کند. خبرگزاری تسنیم:  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش با گسترش فولاد تبریز گفت: فصل گذشته هم همین موقع با گسترش فولاد بازی داشتیم که شرایط آن زمان با امروز متفاوت بود. در حال حاضر گسترش فولاد نسبت به تیم فصل گذشته خیلی بهتر شده و تیم ما نیز تفاوت‌های زیادی نسبت به یک سال گذشته دارد. گسترش فولاد در حال حاضر از نظر امتیازی شرایط خوبی دارد و از نظر فنی هم بازی‌های خوبی انجام می‌دهد که از این بابت باید به آنها تبریک بگویم.

وی افزود: یک ماه پیش به مناسبت روز پدر در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بودم که از من پرسیده بودند تا پایان فصل سخت‌ترین بازی‌تان کدام است و من هم گفتم بازی با گسترش فولاد و این حرفی نیست که فقط امروز بزنم. می‌دانیم که یک حریف آماده پیش‌رو داریم، اما آنها نمی‌توانند ما را غافلگیر کنند، بلکه بازیکنان در زمین مسابقه خواهند بود و آنها تعیین کننده نتیجه و برنده بازی هستند. به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم و بعد از بازی فردا و در آخرین هفته از مسابقات تعیین می‌شود که کدام تیم قهرمان شود.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان و محرومانش گفت: بابک حاتمی را به دلیل محروم بودن در اختیار نداریم و مهرداد کفشگری هم روز گذشته در تمرینات مصدوم شد. خالقی‌فر تمریناتش را آغاز کرده اما به بازی فردا نمی‌رسد. کمندانی و بنگر هم مصدوم هستند و نمی‌توانند بازی کنند، اما با این وجود بنگر با ما به تبریز آمده تا به عنوان کاپیتان به تیم کمک کند و بعد از بازی با یکدیگر شادی کنیم. ما خوشحال هستیم که برای قهرمانی می‌جنگیم. باید جایگاه بهتری پیدا کنیم و از این نیز مطمئن هستم فردا تماشاگران یک بازی زیبا را خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا در زمینی غیر از زمین گسترش فولاد و در ورزشگاه یادگار امام بازی می‌کنیم، تا جایی که به ما مربوط می‌شود برای ما فرقی ندارد و هر دو زمین خوب بوده و برای بازی مناسب هستند. تنها دلیلش مسائل امنیتی بوده که باعث شده زمین تغییر کند. فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و در یک ورزشگاه بزرگ‌تر راحت‌تر می‌توان همه چیز را سازماندهی کرد.

وی درباره بازی با نفت گفت: شکست مقابل نفت برای ما یک شوک بود، اما فرصت کافی برای ریکاوری فیزیکی و روحی و روانی بازیکنان را داشتیم تا آماده این بازی شویم. آن بازی برای ما خوب نبود. در آن بازی بنگر نبود، ماریچ بازی می‌کرد، اما بیمار و دفاع ما کاملا ناقص بود. به همین دلیل در کل کار ما نقص وارد شد. در آن بازی مستحق باخت نبودیم. درباره رامین رضاییان هم باید بگویم او یک بازیکن مهم است، اما بازیکنان مهم دیگری هم داریم که او یکی از 11 بازیکن مهم ماست. مثلا مهدی طارمی بوده ما بردیم و بازی‌های زیادی را هم بردیم اما بدون او هم برده‌ایم. بازی‌هایی را با سوشا مکانی برده‌ایم و بدون او هم برده‌ایم.

برانکو درباره حضور تماشاگران و اینکه آیا حضور آنها و تشویق گسترش فولاد تأثیری روی روند پرسپولیس خواهد گذاشت یا نه، اظهار داشت: این زیبایی فوتبال است و فوتبال برای تماشاگران انجام می‌شود. اینطور که از شواهد پیداست، فردا تماشاگران یک بازی خیلی خوب را شاهد خواهند بود. ما در انزلی بودیم و جایی که همه تماشاگران ملوان بودند و جو خوب و آتشینی بود. بازی با سپاهان هم عالی بود و با استقلال هم دو بازی داشتیم. تماشاگران کاری به ما ندارند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند و روی روند ما تأثیر ندارند. فکر می‌کنم برای یک بازیکن هیچ چیز بهتر از این نیست که ورزشگاه پر از تماشاگر باشد، حتی اگر تماشاگران تیم حریف باشند و این به بازیکن انگیزه می‌دهد. ما در بازی با استقلال اهواز 50 دقیقه از رختکن بیرون نیامدیم، اما 2 بر صفر برنده شدیم. مطمئناً فردا اگر با تراکتورسازی هم بازی می‌کردیم بازهم ورزشگاه پر می‌شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه کاری کرده که پرسپولیس متحول شده و هواداران هم همه جا تیمش را حمایت می‌کنند و این بار هم پرسپولیسی‌ها در تبریز قصد دارند از این تیم حمایت کنند، گفت: قطعاً این فقط به خاطر من نبوده است که تنها فقط من کار کنم. قبل از هر چیزی یک کار جمعی بوده است، از مدیریت در رأس آن طاهری گرفته تا کادرفنی، بازیکنان و هواداران؛ هوادارانی که اصلاً به خاطر آنها ما اینجا هستیم و برای آنها کار می‌کنیم و طبیعی است که باشگاه باید به فکر هوادارش باشد. سازماندهی شدن و آمدن هوادار برای تماشای بازی‌ها باید به خوبی انجام شود، چون تمام کار ما برای هواداران است. افتخار می‌کنم عضو تیمی هستم که چنین هوادارانی دارد. به خود من هم پیغام می‌دادند از همه جا می‌خواهند به تبریز بیایند تا ما را حمایت کنند. ما هم باید برای آنها بازی کنیم و وقتی نتیجه نمی‌گیریم شرمنده این هواداران می‌شویم.

برانکو درباره شانس قهرمانی تیمش خاطرنشان کرد: ما همانقدر شانس داریم که استقلال تهران و استقلال خوزستان شانس دارند.


ویدیو : برانکو: فردا سخت ترین بازی ماست