برانکو: تراکتورسازی تیم ملی کوچک است / این تیم با قلعه‌نویی خودش را پیدا کرده است :



ملاقات برانکو و قلعه نویی , قلعه نویی , امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و حضور زیاد شما خبرنگاران نشان می‌دهد که فردا چه بازی مهمی در پیش داریم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: خوشحالم که امروز تعداد زیادی از خبرنگاران به این نشست خبری آمدند و همین موضوع و تعداد زیاد خبرنگاران نشان می‌دهد که فردا چه بازی مهمی در پیش داریم. تراکتورسازی تیم خوبی است و حضور زیاد شما خبرنگاران نشان می‌دهد که فردا چه بازی مهمی در پیش داریم.

وی افزود: قبل از صحبت‌هایم می‌خواستم از صمیم قلب درگذشت همکارم اکبر دارستانی را به جامعه فوتبال تسلیت بگویم. این مسئله نیازی به این ندارد که بگوییم چه فقدان بزرگی برای خانواده آن مرحوم و باشگاه نفت بوده است. باز هم تسلیت خود را در این مورد اعلام می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: تراکتورسازی تیمی است که سال قبل به واسطه اتفاقی که افتاد نتوانست به مقام قهرمانی برسد.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیمی است که خیلی عالی فوتبال بازی می‌کند و عملکرد خوبی هم در آسیا داشته به طوری که من می‌توانم نام این تیم را تیم ملی کوچک بگذارم. تراکتورسازی با آمدن قلعه‌نویی خودش را پیدا کرده و طبیعی است که آنها شرایط خوبی دارند چراکه دو بار الجزیره و یک بار سپاهان را شکست دادند و این مسئله نشان می‌دهد که آنها چقدر آماده هستند و از انگیزه بالایی هم بهره می‌برند. طبیعی است که این تیم به همراه ذوب‌‌آهن و سپاهان در شرایط خوبی باشند چراکه در کوران مسابقات قرار دارند.

برانکو در ادامه خاطرنشان کرد: ما مدتی تعطیل بودیم و برخلاف تراکتورسازی در بازی فردا باید به فرم قبلمان بازگردیم و با تمام تمرکز به میدان بیاییم. کمال کامیابی‌نیا و رضا خالقی‌فر را به دلیل مصدومیت و بنگستون را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با انتقادها از لوبانف و اینکه او گل‌های بدی خورده و آیا فردا از او استفاده می‌کنند تصریح کرد: تا فردا فرصت داریم که تصمیم را بگیریم. این گلر در هیچ کدام از گل‌هایی که دریافت کرده مقصر نبوده است. این صحنه‌ها در فوتبال پیش می‌آید. حریفان ما بدون شانس دروازه ما را گشوده‌اند. فوتبال همین است شما یک بار می‌برید و یک بار می‌بازید اما ما باید روحیه خود را برای رسیدن به موفقیت حفظ کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما فردا باید میل و اراده خودمان را نشان دهیم و با افتخار بازی کنیم. ما باید افتخار کنیم که جزئی از پرسپولیس هستیم و هواداران پرشوری داریم.

برانکو درباره صحبت‌های قلعه‌نویی گفته بود از دیدن بازی‌های پرسپولیس لذت می‌برد و اینکه چه پیامی برای هواداران پرسپولیس دارد اظهار داشت: طبیعی است که ما یکی از گزینه‌های قهرمانی در لیگ هستیم و می‌دانیم فردا و همچنین جمعه چه بازی‌هایی انتظار ما را می‌کشد. همچنین می‌دانیم که تا پایان فصل چه بازی‌هایی انتظار ما را خواهد کشید. هر بازی برای ما حکم بودن یا نبودن دارد. تا اینجا هم بیشترین حمایت‌ها را از هواداران داشته‌ایم و طبیعی است که انتظارم این است که همه ما با هم تلاش کنیم تا به اهدافمان برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه روز چهارشنبه چرا با عصبانیت تمرین را ترک کرد و اینکه هفته قبل حواشی بین بازیکنان و خبرنگاران به وجود آمد تصریح کرد: این مسائل برای همه پیش می‌آید. بازیکنان جوان هستند. گاهی عصبی و گاهی ناراضی هستند. به همین خاطر برخی اوقات واکنش‌های نامناسب نسبت به اصحاب رسانه نشان می‌دهند. این بازیکنان فاز رشد و تکامل را طی می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس باید رفتاری حدنصاب با کیفیت‌شان نسبت به خبرنگاران داشته باشند. البته گاهی هم همکاران شما رفتار نامناسبی دارند و واقعیت را آنطور که باید منعکس نمی‌کنند.

وی افزود: همه ما همکاریم و در تلاشیم که برای افراد مهم‌تر یعنی هواداران بهترین کیفیت را رقم بزنیم. بله من آن روز عصبانی بودم اما این مسائل پیش می‌‌آید. ما هم انسان هستیم و دوست داریم به عنوان مربی بازیکنانمان در هر تمرین با توان هزار درصدی ظاهر شوند اما این مسئله ممکن نیست و هیچ جا شرایط اینطور نمی‌شود.

برانکو تاکید کرد: همیشه دلخوری و قدردانی وجود دارد. این مسئله عادی است که پیش می‌آید. هزار بار گفته‌ام از نحوه کار بازیکنان راضی هستم و پیشرفت‌شان را می‌بینم. همین کار و تلاش بوده که باعث شده تیمی که پارسال در رده 7-8 بوده و برای بقا تلاش می‌کرد اکنون در رده سوم جدول قرار دارد.

خبرنگاری با طرح اینکه هادی نوروزی در بازی رفت پرسپولیس و تراکتورسازی زنده بود اما به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند و اینکه پرسپولیس در دو بازی ذوب‌آهن و سایپا 4 امتیاز حساس از دست داد و چه تدابیری اندیشیدید که فردا اتفاق تلخی برای پرسپولیس دوباره رخ ندهد، اظهار داشت: ممنونم که این موضوع را یادآوری کردید. ما می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم و قبلا گفتم که همه بازی‌های ما تا آخر فصل حکم بودن یا نبودن دارد. من نمی‌خواهم به گذشته‌ها برگردم اما همین قدر باید خوش بین بود که 15 هفته است که نباختیم. البته در بازی با سایپا و ذوب‌آهن با بدشانسی امتیاز دادیم آن هم در حالی که ما استحقاق بردن داشتیم اما اگر همین تعداد از بازی‌ها در نیم‌فصل دوم را با نیم‌فصل اول مقایسه کنید متوجه می‌شوید که ما امتیازات بیشتری نسبت به نیم‌فصل اول کسب کردیم. طبیعی است که در ادامه همه توانمان را بگذاریم و خواست ماست که در هر بازی برنده از زمین بیرون بیاییم. طبیعی است که ما برای قهرمانی می‌جنگیم هرچند که رسیدن به قهرمانی واقعا سخت است. شما دیروز بازی راه‌آهن و استقلال را دیدید و متوجه شدید که دیگر حریف سخت وجود ندارد و بازی کردن مقابل هر تیمی سخت است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تراکتورسازی از روی ضربات ایستگاهی به گل رسیده و چه تدابیری برای این دارید تا فردا دچار مشکل نشوید افزود: به هر حال ضربات ایستگاهی هم از کارهای قوی یک تیم برای رسیدن به گل است و در بازی با سپاهان با ضربه ایستگاهی به گل رسیدند و همچنین در بازی با الجزیره هم با همین روش گل زدند و این مسئله نشان می‌دهد که آنها در این بخش خطرناک هستند.

برانکو در مورد آرزویش در سال 95 اعلام کرد: اولین آرزوی هر کسی قطعا سلامتی است. اما من در ادامه ضمن آرزوی اینکه در کنار پرسپولیس باشم می‌خواهم قبل از رسیدن نوروز با بردهایی که می‌آوریم مردم شادتر شوند و بیشتر به صدر جدول نزدیک شویم. تا در نهایت هم به قهرمانی لیگ برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش از دقیقه 80 گل‌های بدی دریافت می‌کند عنوان کرد: این مسئله را قبول دارم اما یک مقدار هم ما بدشانس هستیم چراکه گل‌هایی می‌خوریم که نباید دریافت کنیم. این مسئله هم وقتی به دلیل بدشانسی این مسائل پیش می‌آید و فوتبال همین است. البته فراموش نکنیم که حریفان دست و پا بسته نیستند.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : برانکو: تراکتورسازی تیم ملی کوچک است / این تیم با قلعه‌نویی خودش را پیدا کرده است