برانکو: به قراردادم با پرسپولیس متعهدم : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد ...


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد تیمش وقتی برای تأسف خوردن یا خوشحالی بعد از دربی ندارد. خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما هیچ وقتی برای تأسف خوردن یا خوشحالی بعد از دربی نداریم، چون بازی مهمی مقابل ذوب‌آهن پیش‌رو داریم.

پرسپولیس و ذوب‌آهن بهترین فوتبال را ارائه می‌دهند

وی ادامه داد: بعد از دربی ما با تمام تمرکز خود را برای بازی برابر ذوب‌آهن آماده کردیم. فردا ما و ذوب‌آهن در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیریم که هر دو تیم بهترین فوتبال را ارائه می‌دهند. در مورد ذوب‌آهن نیاز نیست که صحبتی کنم، چون تیمی خیلی خوبی است. ما در لیگ و در ورزشگاه آزادی هم بازی عالی مقابل این تیم ارائه دادیم.

در بازی فردا هیچ تیمی حق اشتباه ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: طبیعی است که بازی فردای ما مقابل ذوب‌آهن بسیار حساس است و هیچ تیمی حق اشتباه کردن ندارد، چون کوچک‌ترین اشتباه باعث حذف شدن از جام حذفی خواهد شد.

بازی سنگینی را پیش‌رو داریم

برانکو خاطر نشان کرد: طبیعی است که ذوب‌آهن فردا پر از انگیزه باشد، چرا که این تیم در بازی برابر تراکتورسازی تبریز در 10 دقیقه بازی 4 بر یک باخته را با تساوی 4 - 4 عوض کرد، این نشانگر خوب بودن ذوب‌آهن به لحاظ تاکتیکی، تکنیکی و روحی است که می‌توانند در 10 دقیقه سه گل بزنند. بنابراین بازی سنگینی را در پیش داریم و مسئولیت بزرگی خواهیم داشت. همان‌طور که می‌دانید سوشا مکانی و مهدی طارمی به همراه مترجمم را در اختیار نداریم. همچنین رامین رضاییان نیز مصدوم است. از قبل هم بابک حاتمی و مایکل اومانیا را در اختیار نداشتیم، اما طبیعی است که بازیکنان انگیزه بالایی برای دیدار با ذوب‌آهن در جام حذفی داشته باشند، همان‌طور که گفتم فردا دو تیم خوب فوتبال ایران روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

من هم شایعه حضورم در سپاهان را شنیده‌ام

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا صحت دارد باشگاه سپاهان پس از قطع همکاری با فرکی به او پیشنهاد حضور در این تیم را داده است، گفت: من هم این شایعات را شنیده‌ام. من امروز به اصفهان می‌روم، چون فردا با ذوب‌آهن بازی داریم! واقعاًَ نمی‌دانم منشأ این شایعات کجاست. واقعیت این است که بیش از 1.5 سال پیش و در زمان جدایی کرانچار من از سپاهان پیشنهاد داشتم، اما الان نه، ضمن اینکه بیش از 15 سال است که باقریان را می‌شناسم و از زمانی که او در فولاد خوزستان حضور داشت با هم ارتباط داشتیم و می‌دانم چه خدمات ارزنده‌ای به باشگاه و فوتبال ایران ارائه کرده است.

با پرسپولیس قرارداد دارم و به قراردادم متعهدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شاید به خاطر ارتباط خوب من و باقریان است که این شایعه ایجاد شده است، اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و به قراردادم متعهدم. شاید بهتر است بگویم هیچ‌کسی تا به حال تلاش نکرده و تماسی هم با من در مورد حضور در سپاهان نداشته است.

فوتبال ایران هنوز دنبال گلزنی است که نزدیک دایی و هاشمیان باشد

برانکو در مورد اینکه چرا پرسپولیس در زدن گل ضعف دارد، گفت: مشکل گل نزدن را در ابتدای فصل هم داشتیم. خودتان می‌دانید گلزن کسی است که گلزن متولد به دنیا می‌آید، بازیکنی که در وجود خود شم گلزنی داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید پس از علی دایی و وحید هاشمیان فوتبال ایران هنوز دنبال گلزنی است که نزدیک دایی و هاشمیان باشد. هنوز که هنوز است بازیکنی با مشخصات دایی و هاشمیان پیدا نشده است و به سادگی نیز نمی‌توان گلزن تمام عیار پیدا کرد.

تلاش می‌کنیم از طریق بازی راه گلزنی را پیدا کنیم و بهبود ببخشیم

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم از طریق تمرینات گلزنی به هدف‌مان برسیم، اما یک شبه نمی‌توان به این هدف رسید. در حال حاضر مهدی طارمی 23 ساله، علیپور 20 ساله، امید عالیشاه 23 ساله و همچنین بنسون را داریم که به تازگی کیفیتش را نشان داده است. مهدی طارمی و بنسون باید به تیم ملی ملحق شوند که برنامه تیم ملی با باشگاهی متفاوت است و زمانی که آنها از تیم ملی بازمی‌گردند ما دوباره به خانه اول‌مان بازمی‌گردیم. ما حداقل نیاز به دو روز داریم که بازیکنان در خدمت باشگاه باشند و تمرین کنند، با این وجود تلاش می‌کنیم از طریق بازی راه گلزنی را پیدا کنیم و بهبود ببخشیم.

آنقدر در پرسپولیس مشغله دارم که به چیز دیگری فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اختلافاتی که بین کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی پیش آمده و اینکه به نظرش چه کسی در این موضوع مقصر است، گفت: من قبل از هر چیز باید بگویم که این موضوع را پیگیری نکردم و فقط این بحث را شنیدم که یک‌سری اختلافات وجود دارد. من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این خصوص اظهارنظر کنم، چون اصلاً نمی‌دانم موضوع چیست و چرا دعوا شده است. واقعاً آنقدر در پرسپولیس مشغله دارم که به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.


ویدیو : برانکو: به قراردادم با پرسپولیس متعهدم