بدون زحمت لاغر شوید! : با برملا شدن این اسرار شما می‌توانید با افزودن چند ماده ...


با برملا شدن این اسرار شما می‌توانید با افزودن چند ماده غذایی خوشمزه به رژیم‌غذایی روزانه‌تان بدون زحمت چند كیلو وزن كم كنید.

 پادشا:با برملا شدن این اسرار شما می‌توانید با افزودن چند ماده غذایی خوشمزه به رژیم‌غذایی روزانه‌تان بدون زحمت چند كیلو وزن كم كنید.

بدون دردسر لاغر شوید , لاغر شوید , چطور سیر باشید و لاغر شوید

1. اشك بریزید و وزن كم كنید:

ترب

اسرار: شاید با خوردن آن از شدت تندی، اشك از چشمان‌تان سرازیر شود اما این ماده‌غذایی تند مزه كه انواع و اقسام متعددی از آن در بازار وجود دارد، می‌تواند مشكل چربی‌های داخل سلولی را حل كند. تحقیقات دانشمندان دانماركی نشان داده، ترب از گرسنگی زودهنگام شما در طول روز نیز جلوگیری می‌كند.

استفاده: ترب را می‌توانید به‌صورت خام در سالاد یا كنار استیك سرو كنید. با ماهی هم تركیب جالبی می‌سازد كه نتیجه آن كم شدن دور كمر شماست.



2. راحت‌ترین كاهش وزن:

گریپ فروت

اسرار: اگر هر روز گریپ فروت بخورید در یك برنامه كاهش وزن 12 هفته‌ای چیزی حدود یک ونیم كیلو وزن كم خواهید كرد. این را نتیجه تحقیقات دانشمندان ایالات‌متحده در دانشگاه سن‌دیگو نشان داده است. تركیبات شیمیایی موجود در این میوه سطح انسولین را كاهش داده و باعث كاهش وزن می‌شود.

استفاده: آن را تكه‌تكه بریده و با میگو و سس‌كاری مصرف كنید یا اینكه آب آن را با روغن زیتون، فلفل و گشنیز مخلوط كرده و ماهی را در آن بخوابانید.


3. بی‌اشتهایی طبیعی:

 لوبیا

اسرار: لوبیا مملو از فیبر است و می‌تواند مدتی طولانی شما را سیر نگه دارد. از طرف دیگر به‌دلیل بالا بردن سطح هورمون كله سیستوكینین این احساس سیری دو برابر خواهد شد. این هورمون اشتها را كنترل كرده و باعث می‌شود احساس گرسنگی به‌دلیل خالی بودن شكم به تاخیر بیفتد.
استفاده: لوبیای پخته بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. آن را بپزید و با روغن زیتون و فلفل زیاد بخورید تا از تاثیر چند جانبه این مواد‌غذایی در كاهش وزن و سلامت بهره‌مند شوید.



4. ساندویچ ضد چاقی:

 اسفناج

اسرار: این برگ‌های سبز، پروتئین‌های سركوب‌كننده اشتها را وارد سلول كرده و كالری دریافتی شما را به‌شدت كاهش می‌دهد. دانشمندان سوئدی متوجه شدند، این پروتئین‌ها كه «تیلاكوئید» نام دارند بعد از خوردن غذاهای حاوی اسفناج هورمون‌های گرسنگی را در بدن سركوب می‌كنند.

استفاده: در ساندویچ تخم‌مرغ پخته چند برگ اسفناج بیندازید یا اینكه در سالاد خود اسفناج بریزید تا دیرتر گرسنه شوید و سراغ میان‌وعده‌های شیرین نروید.



5. نوشیدنی پرخاصیت:

شیر

اسرار: شیر چربی دارد (حتی شیرهای كم چرب) و چربی آن برای سلامت بدن ضروری است. خوردن شیر یك بار در روز جدا از بالا بردن میزان سوخت و ساز تا 5 درصد به‌دلیل داشتن كلسیم از پوكی استخوان جلوگیری كرده و سوختن چربی‌ها را تشدید می‌كند.

استفاده: موقع صبحانه یك لیوان شیر بخورید. در طول روز هم می‌توانید كمی عسل داخل شیر بریزید یا با یك موز كوچك میل كنید، این نوشیدنی به‌مدت طولانی شما را سیر نگه خواهد داشت.


6. صبح‌ها بخورید:

سركه

اسرار: سركه افزایش قند خون و سطح انسولین بعد از هر وعده غذایی را تنظیم می‌كند. نتایج مطالعه‌ای كه توسط دانشمندان سوئدی انجام گرفته، نشان می‌دهد، افرادی كه موقع صبحانه سركه رقیق خورده‌اند، مشكلات ناشی از گرسنگی را بهتر تحمل كرده و سطح گلوكز و انسولین خونشان تا 25 درصد كاهش می‌یابد.

استفاده: بهترین استفاده سركه به‌خصوص نوع بالزامیك آن در سالاد و روی غذاهای دریایی است. مخلوطی از روغن زیتون و سركه بالزامیك روی سالاد تركیب فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌كند.


7. رازهای كاپوچینوی دارچینی: 

دارچین

اسرار: این ادویه محبوب در برنامه غذایی بسیاری از مردم جهان جایگاه ویژه‌ای دارد. تحقیقات موسسه كشاورزی ایالات‌متحده نشان داده، خوردن یك چهارم قاشق چای‌خوری دارچین هر روز به‌مدت 6 هفته به شكل واضحی قند و كلسترول بد خون را كاهش داده و همچنین توانایی بدن در سوزاندن قند را افزایش می‌دهد.

استفاده: در كاپوچینوی خود به‌جای شكر دارچین بریزید. استفاده از دارچین در چای یا ماست كم چرب هم جدا از طعم و مزه عالی به كاهش وزن كمك موثری خواهد كرد.


8. كباب چربی‌سوز:

خردل

اسرار: ریختن 20 گرم خردل در هر وعده‌غذایی و یكی، دو ساعت بعد از آن تا 20‌درصد سوختن چربی را در بدن شما تشدید می‌كند. این افزایش میزان سوخت و ساز مدیون وجود ماده‌ای به نام ایزوتیوسیانات است كه در خردل وجود دارد. این ماده رگ‌ها را گشاد كرده و سطح هورمون افدرین كه چربی سوز است را افزایش می‌دهد.

استفاده: شما می‌توانید ساندویچ تخم‌مرغ یا كباب تابه‌ای را با یك لایه كوچك خردل به یك غذای چربی سوز عالی تبدیل كنید. جدا از این، خردل به‌عنوان سس روی بسیاری از غذاها قابل استفاده است.


چگونه بدون ورزش لاغر شویم , با این خوراکی ها لاغر شوید , با نوشیدن این چای لاغر شوید

9. سركوب چربی‌ها:

 زردچوبه

اسرار: كوركومین ماده فعال این ادویه پرمصرف و محبوب است كه با شكستن پروتئین‌های سنگین غذا به سوختن چربی و هضم بهتر غذا كمك می‌كند. تحقیقات نشان داده، این ماده رشد توده چربی را سركوب می‌كند.



10. میوه ضد چاقی:

آناناس

اسرار: این میوه استوایی ضد‌چاقی منبعی غنی از برومولین است كه باعث شكستن پروتئین‌ها شده و شدت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

استفاده: آناناس به‌صورت یك میوه خام بسیار خوشمزه و میان وعده‌ای عالی است. می‌توان آن را داخل سالاد یا ساندویچ مرغ هم استفاده كرد.



11. لاغری بدون مشكل:

 فلفل سیاه

اسرار: بنا بر نتایج مطالعه‌ای كه به تازگی در ژورنال تغذیه روز به چاپ رسیده، فلفل سیاه می‌تواند علائم سوزش قلب و هضم ناكافی غذا را بر طرف كند. ماده فعال شیمیایی پپرین موجود در فلفل، سیستم اعصاب شما را در بالاترین سطح آمادگی قرار داده و فعالیت سوخت و ساز سلول‌ها را افزایش می‌دهد و باعث مصرف هر چه بیشتر چربی‌ها  می‌شود.

استفاده: خیلی ساده روی هر غذایی كه می‌خورید، فلفل بریزید.



12. چربی‌سوزی به كمك كلیه‌ها:

گوجه فرنگی

اسرار: گوجه فرنگی حاوی ویتامین C و اسید ستریالیك اگزالیك است كه به عملكرد بهتر سوخت و ساز كمك می‌كند. همچنین این مواد به كلیه‌ها كمك می‌كند تا بخش عمده‌ای از چربی‌های ذخیره شده را دفع كنند.

استفاده: با چند برش گوجه‌‌فرنگی، چربی‌ غذاهایی مثل كباب یا استیك را به‌راحتی از بین ببرید. نوع كبابی آن گرچه تاثیرش كمتر است  اما بی‌تاثیر هم نیست.



13. لیمو را با پوست بخورید:

لیمو

اسرار: داخل پوست لیمو حاوی ماده‌ای به نام پكتین است كه به كاهش وزن كمك می‌كند. این ماده داخل دستگاه گوارش به ژله تبدیل شده و جلوی جذب سریع شكر را می‌گیرد. نتایج تحقیقی در ژورنال كالج تغذیه ایالات‌متحده نشان می‌دهد، این ماده می‌تواند تا 4 ساعت جلوی گرسنگی را بگیرد.

استفاده: آب لیمو را گرفته و با روغن زیتون، نمك، فلفل و خردل تركیب كنید و گوشت یا ماهی را در آن بخوابانید. لیموی تازه در سالاد و كنار غذا هم كه جای خود دارد.



14. چرا باید آب‌كرفس بخورید:

كرفس

اسرار: این سبزی‌ كم‌كالری غنی از فیبر بوده و جلوی تمایل شما را به غذا خوردن بین وعده‌های غذایی می‌گیرد. همچنین كرفس حاوی كلسیم است كه ذاتا چربی سوز بوده و سایز كمر شما را كاهش می‌دهد.

استفاده: جدا از پختن و خوردن آن به‌صورت خورش، كرفس خام هم خوشمزه و هم مفید است. یك دسته از ساقه كرفس كالری جذب بسیاری از مواد‌غذایی را كاهش می‌دهد. آب كرفس نیز چنین خاصیتی دارد.


ویدیو : بدون زحمت لاغر شوید!