بدهی 5 میلیاردی کشتی بابت خرید تشک! : معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نتیجه‌ ...


معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نتیجه‌ بررسی عملکرد حجت الله خطیب در فدراسیون کشتی را به صالحی امیری ارائه کرد. ایسنا: معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نتیجه‌ بررسی عملکرد حجت الله خطیب در فدراسیون کشتی را به صالحی امیری ارائه کرد.

چندی قبل حمید سجادی، معاون سابق مرکز توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به وادی خیل، رییس دفتر استعدادیابی وزارتخانه ماموریت داد تا به بررسی عملکرد خطیب در فدراسیون کشتی بپردازد. وادی خیل در حضور یکی از نمایندگان فدراسیون، به بررسی چگونگی عملکرد خطیب در کشتی پرداخت که نتیجه‌ آن مورد قبول مسئولان معاونت قهرمانی قرار نگرفت.

به دنبال این گزارش، ماموریت از وادی خیل گرفته و به دفتر نظارت و ارزشیابی وزارت ورزش و جوانان محول شد. به دنبال واگذاری ماموریت به علی رغبتی، او دست به کار شد و به ابعاد مختلف عملکرد سرپرست فدراسیون کشتی پرداخت. در کنار نتایج قابل قبول کشتی‌گیران آزاد و فرنگی در میادین مختلف، نقاط تاریکی نیز در مدیریت خطیب به چشم می‌خورد که از جمله آن می‌توان به کناره‌گیری محمد بنا از کشتی فرنگی، غیبت مدال آوران المپیک لندن در اردوها و مسابقات جهانی، حواشی، درگیری و اختلافات اخیر در کشتی، بلاتکلیفی تیم‌های نوجوانان و جوانان در مغولستان و بدهی چهار – پنج میلیاردی فدراسیون برای خرید تشک از یک شرکت داخلی اشاره کرد.

در این میان، یادآوری این نکته لازم است که با وجود تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان، مشخص نشده که این تشک‌ها بر اساس چه ملاک و معیاری و بین چه استان‌هایی توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون کشتی حدود دو سال است که با سرپرست اداره می‌شود.


ویدیو : بدهی 5 میلیاردی کشتی بابت خرید تشک!