بدقولی در مسكن مهر تبعات دارد :           رییس اتحادیه مسكن مهر تهران كه مسوولیت ...



 

 

 

تبعات , عجب صبری خدا دارد , چه کاری درآمد خوبی دارد؟

 

 

رییس اتحادیه مسكن مهر تهران كه مسوولیت مستقیم معرفی تعاونی ها به پروژه ۱۱۰۰ واحدی پرند را برعهده دارد، از لزوم توجه مسوولان به بدقولی احتمالی در این طرح می گوید و اینكه هرگونه كوتاهی یا احیانا بدقولی می تواند تبعات منفی و عدم رضایتمندی مردم از مسكن مهر را در پی داشته باشد.

شهروز دولتخواه در این باره گفت: طبق قراردادی كه بین اتحادیه مسكن مهر تهران و شركت مپسا وجود دارد، مقرر شده بود تعداد ۱۱۸۲ واحد به صورت پایلوت در فاز ۳ شهر جدید پرند توسط پیمانكاران طرف قرارداد مپسا كه تعهد ۸ ماهه ساخت و تحویل را با مپسا دارند، احداث و به متقاضیان واگذار شود.

با توجه به پیگیری ها و مراجعات متعدد و مكرر و نیز قول مساعد مسولان مپسا مبنی بر تحویل این واحدها در شهریور ۸۹، امیدواریم به همت دوستان محترم شركت مپسا و پیمانكاران بخش اعظم این تعهد انتهای تابستان ۸۹ محقق شده و تحویل متقاضیان مسكن مهر شود.

وی تصریح كرد: بدیهی است این امر با تلاش شبانه روزی دست اندركاران این پروژه موجب رضایت خاطر متقاضیان را فراهم كند. دولتخواه تاكید كرد: با پیگیری های مكرر وزیر مسكن و با عنایت به چشم انداز تحویل واحدهای مسكونی مهر، تعاونی ها بی صبرانه منتظر تحویل واحدها در زمان یاد شده هستند..../تحلیل:دنیای اقتصاد


ویدیو : بدقولی در مسكن مهر تبعات دارد