بدترین آسیب دیدگی‌های فوتبالی +عکس : بدترین آسیب دیدگی‌های فوتبالی +عکس همه ...



بدترین آسیب دیدگی‌های فوتبالی +عکس

همه ورزشکاران تحت شرایط بد ممکن است مصدوم شوند این مصدومیت می تواند کوچک باشد و گاهی می تواند یک بازیکن را از اوج به زیر بیاورد.

آسیب دیدگی، جزئی از ورزش است که نمی توان از آن دور بود زیرا با تحرک زیادی که در ورزش وجود دارد هر ورزشکاری ممکن است مصدوم شود. در میان ورزش ها فوتبال به دلایل مختلف بیشترین آمار مصدومت را دارد که در میان آن ها برخی به طور وحشتناک مصدوم می شوند. این بازیکنان گاهی بعد از چند سال به فوتبال بازمی گردند اما دیگر آن قدرت سابق خود را از دست می دهند.

 

** ادواردو داسیلوا

آسیب دیدگی , آسیب دیدگی زانو , آسیب دیدگی پرده بکارت

در سال 2008 در حالی که زمان به سرعت در بازی "آرسنال" و "بیرمنگام" می گذشت ناگهان "مارتین تیلور" مدافع بیرمنگام تکلی ناجوانمردانه روی پای چپ "داسیلوا" رفت و در همان جا پای او از قوزک به طرز وحشتناکی شکست. این آسیب دیدگی به حدی بود که استخوان او از گوشت جدا شده و حتی جوراب داسیلوا را پاره کرد. او پس از یک سال دوری از فوتبال بار دیگر به میدان بازگشت.

 

** فرانچسکو توتی

آسیب دیدگی پا , جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشی , تمرین با آسیب دیدگی

در حین بازی های لیگ ایتالیا در سال 2006 "فرانچسکو توتی" اسطوره فوتبال ایتالیا دچار مصدومیت بدی شد. در این بازی که میان تیم های رم و امپولی در حال برگزاری بود، بعد از یک تکل خطرناک، "توتی" نتوانست درست روی پای خود فرود آید و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. زانوی او پیچ خوردگی بدی پیدا کرد به طوری که پایش از زانو به عقب برگشت. "توتی" همان شب تحت عمل جراحی قرار گرفت و توانست بعد از چند ماه به فوتبال بازگردد.

 

** لوک نیلس

کاهش آسیب دیدگی‌ های مچ پا , طی شدن روند کامل آسیب دیدگی خامس , آسیب‌ دیدگی‌ سوریان در آستانه المپیک

 

 

در حالی که تنها 4 دقیقه از بازی دو تیم "استون ویلا" و "ایپسوئیچ تاون" در لیگ انگلستان گذشته بود، "لوک نیلس" مهاجم تیم "استون ویلا" برخورد بدی با دروازبان تیم حریف داشت که باعث شد ساق پایش از 4 نقطه خرد شود. این اتفاق که در سال 2000 رخ داد به حدی بد بود که باعث شد این بازیکن برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

** جبریل سیسه

آسیب دیدگی مو , آسیب دیدگی پرویز پرستویی بادیگارد , آسیب های اجتماعی

گاهی جوانمردانه و دوستانه ترین بازی ها نیز می تواند به خشونت کشیده شود. در سال 2006 در یک دیدار دوستانه میان چین و فرانسه تکلی بد از سوی "شاندونگ لی" روی پای "جبریل سیسه" زده شد که باعث خرد شدن استخوان های ساق پای "سیسه" شد. این تکل به حدی بد بود که به نظر پای او قطع شده است و کاملا از حالت عادی خود خارج شد. این مصدومیت برای "سیسه" باعث شد تا از دوران اوجش فاصله بگیرد.

 

** ادگار اندراده

آسیب های فضای مجازی , آسیب های اجتماعی نوجوانان , فوتبالی

 

 

در سال 2007 لیگ مکزیک شاهد اتفاقی ناگوار بود. در بازی میان تیم های "کروز" و "تیکاس" بازیکنی به نام "ادگار اندراده" در حالیکه قصد داشت توپ را پس بگیرد دچار پیچ خوردگی پا از ناحیه زانو شد. این حادثه به قدری وخیم بود که پای او کاملا برعکس شد و زانویش 180 درجه پیچید. این بازیکن بار دیگر توانست در سال 2009 درحالی که بیش از یک سال و نیم استراحت کرده بود به میدان بازگردد./باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو : بدترین آسیب دیدگی‌های فوتبالی +عکس