با شکایت مشایی؛ منصور ارضی و سعید حدادیان محکوم شدند/واكنش سعیدحدادیان به شكایت مشایی :



واكنش سعیدحدادیان به شكایت مشایی

المنصور مالمنصور و ما ادریك مالمنصور؟ منصور، منصور است به نصرت الهی؛ به همین دلیل تن جریان انحرافی از طنز سیاسی او چنان می‌لرزد كه آن را با دستور عملیاتی برابر می‌داند، وای به روزی كه حاج‌منصور حماسه‌سرایی كند. علاوه بر مشایی، شخص رییس‌جمهور هم از من شكایت كرده است. احمدی‌نژاد از من شكایت كرده كه چرا با این ادبیات حرف زدم، این ادبیات را من از او یاد گرفته‌ام

 

روزنامه شرق نوشت:

سعید حدادیان در واكنش به خبر درخواست وكیل اسفندیار رحیم‌مشایی از دادستان تهران برای تعقیب قضایی حاج‌منصور ارضی گفته بود «المنصور مالمنصور و ما ادریك مالمنصور؟ منصور، منصور است به نصرت الهی؛ به همین دلیل تن جریان انحرافی از طنز سیاسی او چنان می‌لرزد كه آن را با دستور عملیاتی برابر می‌داند، وای به روزی كه حاج‌منصور حماسه‌سرایی كند.»

 

اما بعد از شكایت نخست دولت از منصور ارضی، سعید حدادیان برای آنكه كم‌‌تحملی دولت احمدی‌نژاد در مواجهه با مداحان را نشان دهد با ذكره خاطره‌ای گفته بود «به آقای هاشمی پیغام دادند كه حاج‌منصور ارضی علیه شما مطالبی را بیان كرده است و آقای هاشمی گفت: دیگر چه خبر؟»

اگر قرار به شكایت بود كه او باید 300 شكایت مطرح می‌كرد، اما شما از آن برخوردها استفاده كردید.

 

حدادیان در ادامه با انتقاد از احمدی‌نژاد به دلیل حمایت از مشایی گفته بود «از احمدی‌نژاد توقع نداشتم كه زحمت‌های زیادی كشیده و بسیار پركار بوده ولی از مشایی حمایت كند.» پس از آن شكایتی علیه حدادیان تهیه شد.

وكیل‌مدافع مشایی با تایید خبر شكایت از این مداح به همراه حاج‌منصور، دلیل آن را توهین به رییس‌دفتر رییس‌جمهوری ذكر كرده بود.

حدادیان خود در واكنش به این شكایت گفته بود «علاوه بر مشایی، شخص رییس‌جمهور هم از من شكایت كرده است. احمدی‌نژاد از من شكایت كرده كه چرا با این ادبیات حرف زدم، این ادبیات را من از او یاد گرفته‌ام.» حدادیان همچنین گفته بود «در هر صورت من آماده پاسخگویی هستم.»

اكنون به نظر می‌رسد با صدور قرار مجرمیت، زمان پاسخگویی فرا رسیده و این دو مداح برای دفاع از خود باید راهی دادگاه شوند./عصرایران


ویدیو : با شکایت مشایی؛ منصور ارضی و سعید حدادیان محکوم شدند/واكنش سعیدحدادیان به شكایت مشایی