با حضور رییس‌جمهور انجام شد؛افتتاح اولین پروژه ویلایی مسکن مهر کشور در استان فارس :



 

 

اولین رییس جمهور آمریکا , اولین رییس جمهور امریکا , اولین اظهارنظر رسمی ترامپِ رییس جمهور درباره ایران

 

همزمان با افتتاح ۱۷ هزار و ۶۴۵ واحد مسکن مهر استان فارس با حضور رییس جمهور، اولین پروژه مسکن مهر کشور که به صورت ویلایی احداث شده است در شهر اوز لارستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمود احمدی نژاد که صبح امروز (دوشنبه) به منظور افتتاح همزمان ۱۷ هزار و ۶۴۵ واحد مسکن مهر به لارستان فارس سفر کرده است، پس از بازدید از بخش های مختلف اولین پروژه ویلایی مسکن مهر در شهر اوز لارستان که در قالب ۶۰۸ واحد احداث شده است، کلید ۳ خانه این پروژه را به صورت نمادین به مالکین آن ها تحویل کرد.

رییس جمهور که در ابتدای ورود مورد استقبال امام جمعه استان، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفته بود، مورد استقبال و حمایت جمع زیادی از مردمی قرار گرفت که در مسیر عزیمت او از فرودگاه لارستان تا شهر اوز تجمع کرده بودند و با شعارهایی نظیر "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی" ورود دکتر احمدی نژاد را خوش آمد می گفتند. همچنین مردم شهر اوز نیز با شعارهای "صل علی محمد یاور رهبر آمد" و "صل علی محمد بوی رجایی آمد" حضور رییس جمهور در شهر خود را خوش آمد گفتند.

واحدهای پروژه ۶۰۸ واحدی مسكن مهر اوز لارستان كه برای نخستین بار در كشور به صورت ویلایی احداث شده است به صورت دو طبقه و به متراژ ۱۰۵ متر مربع ساخته شده اند.

برای احداث هر واحد مسکونی در این پروژه ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که از این میزان ۱۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی و ۲۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

شهر اوز مركز بخش اوز از توابع شهرستان لارستان است كه در فاصله ۳۴۰ كیلومتری جنوب شرقی شیراز و ۴۰ كیلومتری شمال غربی شهر لار قرار دارد. شهرستان لارستان به مركزیت لار در فاصله ۳۷۸ كیلومتری جنوب شیراز، واقع شده است...... /خبرگزارى ایسنا

 


ویدیو : با حضور رییس‌جمهور انجام شد؛افتتاح اولین پروژه ویلایی مسکن مهر کشور در استان فارس