با تکه چوب‌های اضافی دکوری‌های خاص بسازید : نشسته‌اید روی كاناپه و به اطراف‌تان ...


نشسته‌اید روی كاناپه و به اطراف‌تان نگاه می‌كنید. دل‌تان تغییر می‌خواهد اما بودجه كافی هم برای این كار ندارید. چاره كار كجاست؟ خیلی وقت ها می شود با تکه چوب های اضافی وسایل دکوری خاص ساخت.
مجله منزل - اکرم احمدی: نشسته‌اید روی كاناپه و به اطراف‌تان نگاه می‌كنید. دل‌تان تغییر می‌خواهد اما بودجه كافی هم برای این كار ندارید. چاره كار كجاست؟ قطعا این نیست كه بنشینید روی همان كاناپه و غصه و چای را با هم بخورید و با ناراحتی چشم‌تان را از وسایل خانه بچرخانید. فقط كافی است به محیط زندگی‌تان كمی با دقت‌تر نگاه كنید؛ مثلا در باغچه حیاط خانه‌تان یا همسایه‌ها و دوست و فامیل، باغ پدربزرگ و خان عمو و حتی سطل‌های بزرگ زباله شهرداری چشم‌تان دنبال درخت‌های خشك‌شده باشد.

تركه‌های شكسته و شاخ‌های هرس شده؛ همانی است كه می‌خواستید. چوب‌ها را جمع كنید و با پیشنهادهای بی‌نظیر منزل همراه شوید. دیگر وقتی روی كاناپه می‌نشینید دل‌تان از این همه تغییر و زیبایی غنج می‌رود؛ تغییر دكوراسیونی كه خیلی هم برایش هزینه نكرده‌اید.

تختخواب‌تان ساده و معمولی است؟ دل‌تان می‌خواهد برایش تاج بسازید؟ از چوب‌هایی كه جمع كرده‌اید چند تكه مستطیلی به اندازه تكه‌های تصویر برش بزنید؛ بسته به اندازه‌ای كه می‌خواهید تنه درخت‌ها یا تخته‌های صاف و آماده را به هم بچسبانید. چسب‌چوب قهوه‌ای بهترین انتخاب است. چوب‌ها را كه به هم وصل کردید با چند پیچ به دیوار بالای تخت‌تان نصب كنید. برای تزئین تاج تخت‌ها هم می‌توانید از چند فرفره چوبی رنگ شده استفاده كنید.

آسان، ارزان و زیبا؛ وسایل دکوری را خودتان بسازید , شهر دکور لوازم دکوری , دکوری


آینه تركه‌ای

شهر دکور کاغذ دیواری، لوازم دکوری، لمینت، کفپوش , لوازم دکوری شیک , دکوری چوبی دست ساز

آینه گرد قدیمی اتاق را با چند تركه خشك می‌توانید به یك آینه جدید و شیك تبدیل كنید. اول وسط آینه یك شش ضلعی بكشید و بعد هر كنج آن را به لبه آینه ادامه دهید تا هشت ذوزنقه كوچك داشته باشید. حالا براساس اضلاعی كه دارید تركه‌ها را ببرید و با چسب چوب سفید روی آینه بچسبانید.   


طاقچه بالا

لوازم دکوری , حذف فایل های اضافی درایو c , حذف فایل های اضافی ویندوز

خانه‌های قدیمی پر از طاقچه بودند؛ طاقچه‌هایی پر از قاب عكس شمعدانی و آینه. اگر خانه شما طاقچه ندارد فقط به دو تكه چوب برش نداده احتیاج دارید. بهترین قسمت چوب برای طاقچه تنه درخت است. به اندازه‌ای كه دوست دارید تنه درخت را از وسط برش بزنید و با میخ یا چسب یا پایه كمكی به دیوار نصب كنید.


یك دیوار پر از قاب

شلف دکوری , لوازم دکوری منزل , وسایل دکوری

یك دیوار خالی دارید. تركه و شاخه هم كه زیاد دارید. حالا مثل تصویر با شاخه‌های كوچك قاب‌های كوچك درست كنید. با میخ و چسب‌چوب قهوه‌ای می‌توانید شاخه‌ها را به هم وصل كنید. حتما هم نباید برای‌شان عكس داشته باشید. گل را بگذارید كنار مادرش؛ همان جا جایش خوب است.


آویز لباس

باکس دیواری دکوری , گلدان دکوری , خودتان بسازید

یك آویز لباس ارزان و بی‌دردسر و البته جا نگیر. یك تكه چوب نه چندان صاف و هموار پیدا كنید و با چند گیره فلزی آویز درست كنید. این گیره‌ها را ابزارفروشی‌ها می‌فروشند. قیمتش هم خیلی كم است.   


شمعدان چوبی

دکوری چوبی , پاک کردن فایلهای اضافی ویندوز , پاک کردن فایلهای اضافی ویندوز 7

تنه یك درخت خشك شده می‌تواند پایه شمع‌های شما باشد. روی تنه را با دریل یا مغار به اندازه شمع‌های كوچك سوراخ كنید، شمعدان شما آماده است.


قاب عكس شاخه‌ای

کتابخانه دکوری , لوازم دکوری لوکس , مدل بوفه دکوری

یك شاخه ترك‌خورده كه بهتر است ترك آن در طول شاخه باشد را انتخاب كنید. حالا بدون هیچ زحمتی عكس‌های‌تان را در شكاف روی شاخه بگذارید.   


تابلوی نردبانی

زندگی دلخواه خود را بسازید , آموزش حذف عوامل اضافی از تصویر , خرید درخت خشک طبیعی دکوری

نشیمن دلنشین یك تابلوی پر از عكس هم می‌خواهد. برای این كار به سه تكه شاخه درخت احتیاج دارید. با دریل مثل تصویر دو سوراخ روی هر شاخه بزنید و طنابی با رنگ مورد علاقه‌تان را از سوراخ‌ها رد كنید و گره بزنید. با گیره چوبی یا چسب هم می‌توانید عكس‌های‌تان را روی طناب‌ها وصل كنید.


ویدیو : با تکه چوب‌های اضافی دکوری‌های خاص بسازید