با این ظروف هنری از میهمانان پذیرایی کنید : تلفیقی از هنر مجسمه‌سازی و نقاشی ...


تلفیقی از هنر مجسمه‌سازی و نقاشی می‌شود همین ظروفی که می‌بینید. ظروفی که دست‌سازند و هر کدام نتیجه تلاش یک تیم مجسمه‌ساز و یک گروه نقاش!


 مجله ایده آل: این بار خیال داریم شما را به تماشای هنری ببریم از جنس خاک!  به تماشای سفالینه‌هایی که روح هنر در آنها دمیده شده ‌است. ظروف پیشنهادی این شماره همه دست‌ساز و تلفیقی از هنر نقاشی و مهارت مجسمه‌سازی هستند. مجموعه‌هایی که هر کدام‌شان می‌توانند به زیبایی یک تابلو زینت بخش خانه شما باشند.

لطفا از خودتان پذیرایی کنید , تالار پذیرایی , ظروف یکبار مصرف

 تمام این چینی‌آلات با استفاده از تکنیک‌های به روز و ویژه لعاب‌دهی ساخته شده‌اند. این کیفیت ساخت در کنار  شکل  3 بعدی آنها باعث شده تا در‌نهایت شاهد مجموعه‌هایی  منحصربه‌فرد، با شکوه و ظریف باشیم که توانسته‌اند سبک جدیدی از هنر چینی‌سازی را به تصویر بکشند و شهرتی جهانی برای خودشان دست و پا کنند (این مجموعه‌ها با عنوان FRANZ نام مبدع و طراح چینی‌ تبارشان در کل جهان شناخته می‌شوند). ویژگی دیگر این چینی‌آلات، فلسفه و داستانی است که در طراحی هر‌کدام‌شان وجود دارد...

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران , ظروف مسی , ظروف مسی زنجان


پروانه‌های آبی...

این سرویس چای‌خوری نمونه‌ای است  از مجموعه زیبایی در حال اهتزار (Fluttering Beauty).   این مجموعه  تابلویی است از همنشینی پروانه‌های آبی کنار گل‌های بهاری  و در آن تلاش شده تا زیبایی حرکت پروانه‌ها کنار گل‌ها، همان‌طور که در طبیعت وجود دارد، بدون هیچ کم و کاستی به تصویر کشیده شود.

  • حدود قیمت قوری: 275 هزار تومان
  • حدود قیمت فنجان و نعلبکی: 115 هزار تومان
  • حدود قیمت قندان:140 هزار تومان
  • حدود قیمت شکرریز:110 هزار تومان
  • حدود قیمت گلدان:330 هزار تومان
  • حدود قیمت رولت‌خوری: 240 هزار تومان


راز ونگوگ

این سرویس چای‌خوری انتخابی است   از مجموعه Van Gogh Poppy flower design، مجموعه‌ای که هنرمندان مجسمه‌ساز و نقاش تلاش کرده‌اند با بعد بخشیدن به  نمونه‌ای از گل‌های مشهور  ونگوگ در آن، آثار این هنرمند بزرگ را به زیبایی هرچه تما‌م‌تر به تصویر بکشند.

کلیک کنید , هنری فورد , اخبار هنری

  • حدود قیمت قوری: 300هزار تومان
  •  حدود قیمت فنجان و نعلبکی: 117 هزار تومان
این گلدان در نگاه اول تصویر یک تابلو را برای شما تداعی می‌کند. سفال‌گری این مدل، طوری است که دریچه ‌آن که درست در  قست بالای گلدان طراحی شده اصلا به چشم نمی‌آید. در حقیقت بازی با بعد اجازه نمی‌دهد که شما اختلاف سطح بالای گلدان را ببینید!
  • حدود قیمت: 585 هزارتومان


پرده پذیرایی , عکس هنری , هنری کیسینجر

روح مارکوپولو

طراحی سفالینه‌هایی با این شکل و شمایل از قرن 14 و از هنر شیشه‌گری ونیز به شرق راه پیدا کرد. عامل این داد و ستد هنری هم کسی نبود جز جهانگرد ماجراجو، مارکوپولو! گل‌های زینت‌بخش این مجموعه هم به دلیل قرابت بیشتر با حال و هوای شرقی همان گل‌های صدتومانی خودمان هستند. در حقیقت این مجموعه تلفیق  هنر غرب و روح شرقی است و دقیقا به همین دلیل است که طراحان فرانز عنوان Venice Peony Collection را برای آن انتخاب کرده‌اند.
  • قیمت فنجان و نعلبکی: 117هزار تومان
  • قیمت قوری: 332هزار تومان
  • حدود قیمت نمکدان: 140 هزار تومان
  • قیمت شکرریز: 117هزار تومان


ظروف پلاستیکی , ظروف , پذیرایی

گوزن‌ها!

این دیس هم یکی دیگر از نمونه‌های تولید محدود مجموعه‌های سفالینه‌ فرانز  است. یک دیس قاب مانند با طرحی از گوزن‌های مشهور این برند که به قولی نماد خانواده هستند.  از این دیس تنها 2000 نمونه در جهان وجود دارد و این مدل هم شماره چهارصد و دهمی‌است.

حدود قیمت: یک میلیون و 185 هزار تومان



یک گلدان به‌یادماندنی

دکوراسیون پذیرایی , گروه هنری حنانه , خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید

این گلدان یکی از ارزشمندترین آثار سفالینه‌های فرانز است. برخی از طراحی‌های فرانز از جمله این مدل فقط در تعداد محدود همراه با کد و شناسنامه مشخص راهی بازار می‌شوند. این گلدان هم که از مجموعه King Fisher  انتخاب شده دقیقا یکی از همان‌هاست با شناسنامه‌ای به امضای رئیس کمپانی و کد 447 که نشانه منحصر به فرد بودن آن است.

حدود قیمت: یک میلیون و 185 هزار تومان



مدل پردهای جدید پذیرایی 2016 , دوستان شرح پریشانی من گوش کنید , ظروف نقره

دریاچه قو

این ست چای‌خوری که طرفداران سفالینه‌های  فرانز آن را با عنوان دریاچه قو Swan Lake می‌شناسند، یکی از قدیمی‌ترین طراحی‌های این برند و در عین حال از ماندگارترین طراحی‌ها بوده که هنوز هم جزء پرفروش‌ترین‌هاست. این مجموعه به دلیل حس آرامشی که ایجاد می‌كند،  میان طرفدارانش بسیار محبوب است.
  • حدود قیمت قوری: 225 هزار تومان
  • حدود قیمت قندان: 160هزار تومان
  • قیمت شکرریز: 117 هزار تومان
  • قیمت فنجان و نعلبکی: 117هزار تومان


ویدیو : با این ظروف هنری از میهمانان پذیرایی کنید