باهنر:پیگیرمجوزحزب پیشرفت وعدالت نشده‌ام :       هنوز برای تشكیل حزب " پیشرفت ...



 

 

سارا باهنر , ایران پیشرفت , پیشرفت

 

هنوز برای تشكیل حزب " پیشرفت و عدالت" درخواست مجوز نكرده‌ایم. البته مجوز روزنامه را گرفته‌ایم كه هنوز منتشر نشده است/فراكسیون پیشرفت و عدالت بر اساس اساسنامه فراكسیون اصولگرایان شكل گرفت.

 

رئیس فراكسیون پیشرفت و عدالت، در پاسخ به سوالی كه به فعالیت كمرنگ این فراكسیون در مجلس اشاره داشت، گفت: این فراكسیون در حال حاضر فعال است.

محمدرضا باهنر دبیركل جامعه اسلامی مهندسان كه چندین ماه پیش اعلام كرده بود، به دنبال تشكیل حزب جدیدی با نام " پیشرفت و عدالت" است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا كه پیگیر آخرین وضعیت شكل‌گیری این حزب شد، گفت: هنوز برای تشكیل این حزب درخواست مجوز نكرده‌ایم. البته مجوز روزنامه " پیشرفت و عدالت" را گرفته‌ایم كه هنوز منتشر نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری كه به به فعالیت كمرنگ این فراكسیون در مجلس اشاره داشت و می‌پرسید كه تفاوت فراكسیون پیشرفت و عدالت با فراكسیون اصولگرایان چه بود كه منجر به انشعاب شما از این فراكسیون شد؟، گفت: فراكسیون پیشرفت و عدالت زیر مجموعه‌ای فراكسیون اصولگرایان است.

نایب رئیس و سخنگوی فراكسیون اصولگرایان با اشاره به اساسنامه این فراكسیون گفت: در این اساسنامه آمده است كه فراكسیون‌های دیگری در جوار فراكسیون اصولگرایان می‌تواند شكل بگیرد. البته زیر مجموعه‌های فراكسیون اصولگرایان نباید مصوباتی مخالف با مصوبات فراكسیون اصولگرایان داشته باشد.

باهنر كه انشعاب فراكسیون " پیشرفت و عدالت" از فراكسیون اصولگرایان را رد می‌كرد، تشكیل آن را منطبق با اساسنامه فراكسیون اصولگرایان دانست و تاكید كرد: فراكسیون پیشرفت عدالت در حال حاضر مشكلی ندارد و در حال فعالیت است.

اظهارات محمدرضا باهنر در مورد فعال بودن فراكسیون " پیشرفت و عدالت" در حالی مطرح می‌شود كه آخرین جلسات آن مربوط به زمان بررسی كابینه دولت دهم بوده و پس از آن هیچ خبری از فعالیت‌های این فراكسیون مخابره شنیده نشده است.


ویدیو : باهنر:پیگیرمجوزحزب پیشرفت وعدالت نشده‌ام